שתף קטע נבחר

צפו: רוקח מאבד עשתונות מול מטופלי קנאביס רפואי

הרוקח מרשת סופר פארם נראה מאבד עשתונות בסרטון שהופץ ברשת, כשחולה בא לקנות קנאביס והרוחות ביניהם התלהטו. הרוקח נשמע אומר: "למה אני צריך לספוג צעקות, אני לא עשיתי כלום". סופר פארם: "הרוקח ספג צעקות קשות מלקוח ובכל מקרה אנו ממשיכים לבדוק את הנושא״

רוקח ברשת סופר פארם מאבד עשתונות: בסרטון שהופץ בפורום קנאביס בפייסבוק, רוקח ברשת סופר פארם נראה מאבד את העשתונות מול חולה שהגיע לקנות את התרופה שלו, הקנאביס.

  

"תפסיק לצעוק עליי", נשמע הרוקח צועק בסרטון אל עבר הלקוח "אין לי תשובות. אם היו לי תשובות, היו לי תשובות. הלוואי שלא היו עושים לכם את הדבר הזה", אמר הרוקח והוסיף: "עשו לכם עוול אבל למה אני צריך לספוג את הצעקות? אני לא עשיתי לך כלום".

  

ברקע נשמע אחד מהחולים צועק לעבר הרוקחים "אתם מנסים למכור פה תפזורת", במחאה על המחסור בתפרחות וזנים בעקבות הרפורמה החדשה של הקנאביס הרפואי. 

 

צפו בתקרית:

 

 

קיראו עוד:

התפטרויות בכירים ומחסור בחומר: פארסת רפורמת הקנאביס בשיא

המחסור בירוק: האנשים שנוסעים חצי מדינה בשביל קנאביס רפואי

ליצמן למגדלי הקנאביס: שחררו המוצרים לבתי המרקחת - ולא, רישיונכם יישלל

נזקי רפורמת הקנאביס: בן ה-8 לא מפסיק לפרכס

בשורה למטופלי הקנאביס: יוגבל התשלום לרופא לחידוש רישיון

 

מדובר בעוד שלב בשורת המחדלים שפורסמו לאחרונה ב-ynet על רפורמת הקנאביס הרפואי והקשיים שהיא יצרה לעשרות אלפי חולים ביניהם מחסור חמור ועליית מחירים חדה.

  

על פי מגזין קנאביס, גורמים במשרד הבריאות מדווחים כי אחת הסיבות למחסור החמור הוא שמטופלים מבקשים זנים בקטגוריית T20/C4, כלומר כאלו המכילים כ-20% THC ואינם בנמצא בגלל המגדלים: "אחת הבעיות המרכזיות היא מחסור ב-T20, וזאת למה? המגדלים לא מצליחים לגדל זנים עם THC גבוה. פעם היו בודקים צמח אחד (הכי מוצלח) ולפי זה כותבים מינון. היום כאשר מחשבים ממוצע, כמו שצריך, מסתבר שזנים שהיו בעבר 20 הם בעצם 15 או פחות".

  

מוקדם יותר התייחס אותו רוקח למקרה, הקדים תרופה למכה וכתב ברשת: “אני מצטער על כל האירוע אבל לפעמים כבר אי אפשר יותר”.

  

מסופר פארם נמסר בתגובה: "רוקחי רשת סופר פארם עושים לילות כימים על מנת לתת מענה למטופלי הקנאביס. זאת מבלי שיש להם או לרשת כל שליטה על כמות המלאי או על טיבם של המוצרים. הרוקחים סופגים זעם רב ולעיתים אף אלימות עקב המחסור במוצרי הקנאביס. רק היום לקוח ניפץ בזעם את דלפק בית המרקחת באחד הסניפים. לגבי הסרט שהופץ - אנו מצרים על המקרה - לצערנו גם כאן הרוקח ספג צעקות קשות מלקוח ובכל מקרה אנו ממשיכים לבדוק את הנושא״.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
קנאביס רפואי
צילום: shutterstock
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים