שתף קטע נבחר

רנו מגאן RS כבר כאן. המחיר: החל מ-235 אלף שקל

אחרי שנתיים של דחיות ועיכובים מתחילה רנו סוף סוף לשווק בישראל את המגאן RS. היא תוצע במרכב חמש דלתות ותיבה אוטומטית, עם הכוונת על פולקסווגן גולף GTI וסיאט לאון קופרה

שנתיים לאחר השקתה באירופה, רנו מגאן RS, דור שלישי בשושלת ההוט האץ' המפורסמת מתחילה שיווק בישראל. היא תתמודד מול מתחרות כמו פולקסווגן גולף GTI, סיאט לאון קופרה האוטומטיות כמו-גם יונדאי i30N והונדה סיוויק טייפ R הידניות. תג המחיר עומד על 235 אלף שקל.

 

 

כפי שפרסמנו בעבר, המגאן תשווק כאן רק בגרסת 'קאפ' עם כיול מיתלים נוקשה יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה (טורסן) וצמיגי ברידג'סטון פוטנזה S001 רחבים יותר (245 מ"מ לעומת 235), על חישוקי "19 קלים. מנוע 1.8 ליטר מוגדש מפיק 280 כ"ס בשידוך לתיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד, בעוד תיבה ידנית תוצע כאופציה בהזמנה מיוחדת. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות ו-250 קמ"ש מרביים.

 

רנו מגאן RS (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

 

ה-RS מצוידת במערכת היגוי אקטיבי לגלגלים האחוריים, הפונים בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים (2.7 מעלות) עד מהירות של 60 קמ"ש - או 100 קמ"ש בבחירה במצבי "ספורט" או "מסלול" - במטרה לשפר את חדות הכניסה לפניה. במהירות גבוהה יותר הם פונים בזווית מקבילה (מעלה אחת) לגלגלים הקדמיים ובכך מאפשרים יציבות כיוונית גבוהה יותר.

 

המתלה קדמי המתוחכם שהוצע גם במגאן הקודמת ("independent steering axis front suspension") ממזער את לוחמת ההגה תחת האצה חזקה. לבולמי הזעזועים יחס קבוע, בשונה ממרבית מתחרותיה המצוידות ביחידות אדפטיביות.

 

רנו מגאן RS (צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)

 

במטרה לפנות לקהל לקוחות רחב יותר, היא תשווק רק במרכב חמש דלתות, לעומת המגאן RS היוצאת שהוצעה רק במרכב שלוש דלתות. רשימת האבזור כוללת מסך מגע "8.7 עם צימוד ל-Apple CarPlay ואפשרות לתצוגת נתוני ביצועים וטלמטריה, מצלמת נסיעה לאחור וחיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, מפתח חכם, מושבים בריפוד אלקנטרה עם חימום לקדמיים ומראות מתקפלות חשמלית. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב ושטחים מתים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רונן טופלברג
רנו מגאן RS
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים