שתף קטע נבחר

מסכי ה-OLED כובשים את ישראל - מה הסוד מאחורי הטכנולוגיה הטובה בעולם?

טכנולוגיית ה-OLED, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק, מחזירה את הטלוויזיה להיות מרכז הבית: עם איכות התמונה הטובה ביותר, עיצוב יוקרתי, תוכן אינסופי ומגוון רמות מחיר, מסכי ה-OLED כובשים בקצב מואץ את הבתים בישראל. אז מה בעצם הופך את הטכנולוגיה לטובה ביותר בעולם?

המצב בשוק של ימינו ברור מאי פעם: מסכי ה-OLED מראים עליונות טכנולוגית על פני שאר הטכנולוגיות המסורתיות והסטנדרטיות, בכל ההיבטים החשובים לצרכן: איכות תמונה, סאונד מתקדם, חידושים טכנולוגיים, מסכים קעורים ואפילו מתגלגלים.

 

צגים בטכנולוגיית OLED נמצאים בשימוש בסמארטפונים ובשעונים חכמים, היצרנים השונים וביניהם Apple בוחרים להשתמש בטכנולוגיה זו אך LG היא ההחברה היחידה שהצליחה לייצר מסכי OLED גם בגודל של "55 ומעלה עבור מסכי טלוויזיה. למעשה כל מסכי הטלוויזיה בטכנולוגית OLED הקיימים היום בשוק מיוצרים על ידי LG ונרכשו על ידי חברות שעטפו את המסך בעיצוב וממשק משלהן. במסכי ה-LED היצרניות מציעות את-NanoCell של LG.

 

QLED של סמסונג ו-ULED של הייסנס, אלה כולם מושגים שיווקיים, בזמן ש-OLED היא הטכנולוגיה המקורית והיא שונה בצורה מהותית.

 

ניתן למצוא כיום מסכי פרימיום עם טכנולוגיית OLED במגוון רחב של מחירים, מה שגורם לפופולאריות צומחת של המסכים. על פי ההערכות של חברת LG, המובילה את שוק הטלוויזיות בישראל, עד שנת 2026 מכירות ה-OLED צפויות לצמוח פי 10, ודגמי ה-OLED יהיו המסכים הנמכרים בשוק המקומי. כיצד עובדת הטכנולוגיה שמציגה את הצבע השחור הכי שחור שיש? ומה חשוב לקחת בחשבון לפני שמתחדשים ב-OLED?

 

  (צילום: LG)
(צילום: LG)

 

קצת על הטכנולוגיה הטובה בעולם

נכון להיום, רוב המסכים שאנחנו רואים בבתים ובחנויות הם מסכי LED, טכנולוגיה המשתמשת בתאורת LED אחורית, ולפניו פאנל תצוגה עם שקיפות וצבע משתנה. כאשר התמונה חשוכה, הפיקסלים שעל גבי המסך מתכהים על ידי אטימת האור, ולהיפך.

 

טכנולוגיית ה-OLED (Organic LED) משתמשת בשיטה אחרת לתצוגה, בה כל פיקסל מואר באופן עצמאי. יצרניות רבות מציגות שמות של טכנולוגיות חדשות שמתיימרות להיות LED משופר, אך בפועל, רק ה-OLED מציג טכנולוגיה שונה לחלוטין. בפאנל מסוג OLED, אין תאורה אחורית. כל פיקסל מואר בפני עצמו, מה שמאפשר הצגת צבעים מיטבית ותצוגה של שחור מוחלט (ולא החשכה של תאורה קיימת). התמונה מוצגת ללא זליגות ומריחות של צבע, והצבעים רוויים ומלאי חיים. בנוסף, לעומת פאנל LED סטנדרטי, מסכי OLED מציגים איכות צפייה אחידה מכל זווית, מה שמאפשר לכם לתכנן מרחב צפייה מושלם ומותאם אישית, ללא מגבלות.

 

  (צילום: LG)
(צילום: LG)

 

כתוצאה מהשימוש בפיקסלים המוארים באופן נפרד לחלוטין, ענקיות טכנולוגיה כמו LG מציעות גם דגמי OLED קמורים, ואפילו את המסך הנגלל הראשון בעולם, אותו הציגה LG בשנה שעברה, במקביל למסך 88 אינץ' החדש אותו פיתחה החברה, המהווה את גולת הכותרת של מסכי 8K הצפויים לכבוש את שוק הטלוויזיות בעתיד הלא רחוק. בזכות החדשנות הטכנולוגית, מסכי OLED של LG זוכים במשך חמש שנים ברציפות בדירוגים הגבוהים ביותר במגוון מגזיני אלקטרוניקה ובהשוואות מקצועיות למסכים של חברות אחרות.

 

האפליקציות, העיצוב והטכנולוגיה הופכים את הטלוויזיה (שוב) למרכז הבית

בעידן הדיגיטלי של היום, הטלוויזיה היא הרבה מעבר למכשיר להצגת ערוצי טלוויזיה: ספקיות התוכן מציעות שירותי VOD, סטרימינג ותוכן אינסופי לצפייה בכל רגע נתון. הממשקים המתקדמים המותקנים על מסכי הטלוויזיה מאפשרים גלישה באינטרנט, פונקציות של בית חכם, ואפילו הפיכה למסך של המחשב הביתי.

 

לכן, רגע לפני שאתם קונים את מסך ה-OLED הבא שלכם, כדאי לוודא שהעיצוב משתלב בסגנון שגיבשתם לבית שלכם, ושמערכת ההפעלה כוללת את כל האפליקציות והפונקציות שאתם צריכים מהטלוויזיה שלכם. ממשק webOS 4.5 האינטואיטיבי של LG, המותקן על הדגמים החדשים ביותר של ענקית הטכנולוגיה, מציע את כמות האפליקציות הרחבה ביותר בשוק, ביניהן דפדפן אינטרנט, אפליקציות מקומיות כגון סלקום TV, פרנטר TV, Next+ ו- HOT ובקרוב גם השירות האינטרנטי החדש של Yes, ואפליקציות בינלאומיות כגון נטפליקס ואמאזון פריים ובקרוב גם שירות APPLE TV. בנוסף, הממשק מתבסס על מערכת הבינה המלאכותית AI ThinQ, המתאימה את הצעות התוכן לכל משתמש לפי מה שהוא אוהב ומופעל ע"י שלט חכם שזז בתנועת יד ומאפשר דיבור אינטואיטיבי אל הטלוויזיה. המסכים מהסדרות החדשות של LG מכילים לוח Home Dashboard (לוח מחוונים של מסך הבית), דרכו ניתן לראות את כל ההתקנים המחוברים לטלוויזיה, להגיע ל- airplay (המאפשר לשתף סרטים, תוכניות טלוויזיה, תמונות ועוד בטלוויזיה של LG ישירות מהאייפון) וכן באמצעותו ניתן לשלוט במוצרי LG Thinq או כל מוצר עם תקן OCF, כגון מוצרי חשמל, מערכות תאורה, מנעולים לדלתות, ועוד.

 

  (צילום: LG)
(צילום: LG)

  

מגוון גדלים ורמות מחיר - מסכי הפרמיום מגיעים לכל בית בישראל

הצמיחה וההתפתחות של טכנולוגיית ה-OLED הובילו ליצירת מגוון רחב של מחירים, דגמים וגדלים, אשר מתאימים לכל אחד מאיתנו. היום ניתן למצוא מסכי ענק באיכות הגבוהה ביותר, לצד מסכי OLED בגודל 55 אינץ', המשלבים בין איכות תמונה, טכנולוגיה ללא פשרות, ומחיר משתלם.

 

טלוויזיה היא השקעה משמעותית שאנחנו עושים לשנים רבות, ולכן חשוב לקבל אחריות ארוכה ככל הניתן, ושירות מעולה. מסכי ה-OLED של LG מגיעים עם אחריות של 3 שנים אצל היבואן הרשמי, קבוצת ח.י. (שנה + שנתיים נוספות כולל אחריות על הפאנל – צג הטלוויזיה, נקודה שחשוב לשים אליה לב כי לא כל היבואנים מציעים אחריות כזו) ושירות מלא הכולל הובלה והתקנה במעמד אחד, זמני אספקה גמישים ועוד.

 

  (צילום: LG)
(צילום: LG)

 

מסכי ה-OLED החדשים של LG לשנת 2019, מסדרות C9, E9 ו-W9 מתבססים על מעבד Alpha 9 דור 2, המסייע לספק תמונה וסאונד ברמה הגבוהה ביותר, בזכות אלגוריתם ללמידה עמוקה.

 

לצד דגמים אלו, נוספה הסדרה החדשה B9 המשווקת בארץ במיוחד לכבוד הבלאק פריידי במחיר נגיש ומשתלם ביותר, הכוללת מסכים בגדלים 55 ו-65 אינץ'.

לצד טכנולוגיית ה-OLED, LG מציעה גם טכנולוגיית LED מתקדמת כמו במסכי NanoCell המציעים חוויית צפייה מעולה במחיר משתלם, עם כל היתרונות של ממשק התוכן, טכנולוגיית LED משופרת והאחריות והשירות של LG. בנוסף, מסכי הענק מסוג BIG UHD של LG מציעים גודל ללא גבולות, לסלון הגדול ביותר או לחדר הקולנוע שבניתם במרתף. דגמי הטלוויזיה של LG כוללים מעבדים מתקדמים לעיבוד תמונה מיטבי, והתאמה לסטנדרטים העדכניים ביותר של סאונד ותמונה (בזכות טכנולוגיות Dolby Vision ו- Dolby Atmos).

 

 

מחפשים הזדמנות להתחדש ב-OLED? חכו למבצעים של בלאק פריידי, המבטיחים את המחירים הטובים ביותר על הדגמים החדשים והמתקדמים של LG.

 

זה הזמן להתחדש ב-OLED וליהנות מחוויית צפייה ללא מתחרים. לרשימת רשתות חנויות החשמל המובחרות ואתרי הסחר המורשים בהם תוכלו למצוא את ה-LG OLED הבאה שלכם>>

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים