שתף קטע נבחר

רוכב אופנוע נהרג ליד מושב מדרום לרמלה

המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה ליד מושב ישרש. מניין ההרוגים בתאונות האופנוע עלה משמעותית השנה. אמש נפצע קשה רוכב קורקינט בתל אביב

רוכב אופנוע נהרג הבוקר (יום א') בתאונה בכביש 40 ליד מושב ישרש מדרום לרמלה. גורמי רפואה קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.  

 

בכך עלה ל-58 מניין רוכבי האופנוע שנהרגו מתחילת השנה, עלייה של 19 רוכבים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.  

 

 

צוותי מד"א הוזעקו למקום בעקבות דיווח שהתקבל ב-06:54 במוקד 101 על רוכב אופנוע שכנראה החליק. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע עדן סיני סיפר: "רוכב האופנוע שכב בצד הכביש כשהוא מחוסר הכרה, והאופנוע עליו רכב נמצא במרחק גדול ממנו. ביצענו בדיקות רפואיות, אך הפציעה שלו הייתה קשה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

 

אמש נפצע קשה רוכב קורקינט כבן 30 מפגיעת רכב ברחוב יהודה הלוי בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר. יממה לפני כן נפצע קשה רוכב קורקינט כבן 25 מפגיעת רכב בפינת שדרות בן גוריון ורחוב בן יהודה בתל אביב.  

 

שלשום נהרג נהג מונית בן 38 מנצרת בעת שעצר בצד הדרך כדי לסייע לנהג מונית אחר להחליף גלגל בכביש 22 בין קריית ביאליק לעכו. החשוד בדריסה, תושב נהריה כבן 80, נעצר כשעה וחצי לאחר התאונה בתיאום ובליווי בנו.

 

התאונה אירעה ביום שישי בבוקר, כאשר רדא חרטביל, נהג מונית בחברת "קווי הגליל", סייע לנהג מונית אחר, שברכבו היה תקר. "זה היה פשוט נורא", שחזר מועין שאויש מעכו, החבר. "הייתי בדרך חזרה ממרפאת זבולון והיה לי פנצ'ר. עמדתי בצד והתקשרתי לחבר שלי, שיבוא לעזור. אני נכה ולא יכולתי לבד. הוא בא והוציא קומפרסור מהרכב, חיבר אותו למצית. הוא לבש את האפוד הזוהר ואני סימנתי לנהגים לעבור לנתיב השני, כי לא היה שם הרבה מקום.

 

"באיזה שהוא שלב הרכב הגיע, אני הספקתי לקפוץ על הרכב שלי, אבל החבר שלי לא הספיק. הוא נהרג במקום", סיפר שאויש בכאב. "זה היה ממש נורא, אנחנו מכירים כבר 12 שנה בערך. רק לפני חמש שנים הוא התחתן, והייתה לו ילדה".  

 

שעות ספורות אחר כך נפצעו קשה שני צעירים כבני 20 לאחר שרכבם התדרדר לוואדי בשטח פתוח סמוך לכביש 31, בירידות לים המלח. צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל פינה אותם במסוק לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. צעיר כבן 18 נפצע קשה וצעיר נוסף כבן 18נפצע בינוני בהתנגשות רכב בעץ בדליית אל-כרמל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי מנדלבאום
ארכיון
צילום: אלי מנדלבאום
מומלצים