מסין, דרך נמל חיפה - עד ת"א: הגיעו קרונות הרכבת הקלה
הקרונות שישמשו את הקו האדום באחד מהפרויקטים הגדולים אי פעם בישראל יעברו סדרת ניסויים על מנת לבחון את התאמתם למסילה. הצצה ראשונה
קרנות רכבת שישמשו את פרויקט הרכבת הקלה שבונה נת"ע במטרופולין תל אביב הגיעו הבוקר (ה') לישראל מסין. הקרונות, שיוצרו במפעל חברת CRC הסינית, הגיעו במשלוח ימי על גבי אוניית משא ונפרקו בנמל חיפה על ידי עגורנים.
מדובר בכמה קרונות שישמשו את הקו האדום של אחד מפרויקטי בתחבורה הגדולים אי פעם בישראל בכלל ובגוש דן בפרט. הם יעברו בחודשים הקרובים סדרת בדיקות וניסויים על מנת לבחון את התאמתם למסילה. בחודש אפריל האחרון הכריזו בנת"ע כי הקרונות עברו בהצלחה את הבדיקות בסין.
רכבות הקו האדום מורכבות משני קרונועים מחוברים באורך כולל של 70 מטרים, וברוחב של 2.65 מטרים. כל רכבת תכיל כ-450 נוסעים, כאשר חלק מהמרחב מוקדש למושבים קבועים, וחלקו מאפשר עמידה נוחה עם ידיות אחיזה רבות, לצד מושבים מתקפלים.
כל קרון מונע על-ידי שמונה מנועים, ומוזן בחשמל דרך כבל עילי לאורך התוואי. בעת האטה או בלימה, הקרון יחזיר אנרגיה למערכת החשמל, וכך למעשה תייצר הרכבת בעצמה כ-15% מהאנרגיה החשמלית הנחוצה לה.
הקרונות מצוידים במנגנון מורכב של בולמי זעזועים אנכיים ואופקיים, שמותאם גם לנסיעה במנהרות כדי לאפשר נסיעה חלקה ושקטה. בקרונות יותקנו מצלמות אבטחה שישדרו כל העת גם לתא הנהג וגם למרכז הבקרה של הרכבת. בנוסף, לנוסעים תהיה אפשרות לתקשר בעת חירום עם הנהג ועם מרכז הבקרה באמצעות מערכת אינטרקום בכל קרון.
הקו האדום הוא הראשון במערכת הסעת ההמונים שנת"ע מקימה במטרופולין גוש דן. הוא יעבור מפתח תקווה עד בת ים דרך בני ברק, רמת גן ותל אביב וישרת כרבע מיליון נוסעים מדי יום.
במקביל, נת"ע מבצעת עבודות להקמת הקו הסגול - מיהוד דרך רמת גן ללב תל אביב. גם העבודות על הקו הירוק יוצאות לדרך - מראשון לציון וחולון דרך תל אביב עד הרצליה.
מה עם רכבת קלה בנתניה רק נתיב + יודעים לעשות אבל אין פתרונות
השלטון הסיני הולך להפוך אותנו לחלק מהמדינה הקומוניסטית? ישימו את מצלמות זיהוי הפנים ויענישו את מי שלא עומד בתנאים של השלטון הקומוניסטי?
המצלמות אבטחה ממש מוגזמות, אין טיפת פרטיות.br/ברכבת ישראל אין מצלמות בקרונות ואין עם זה בעיות.
מספיק לשים מצלמות בתחנות.
מיד נעמדים על הרגליים האחוריות כל מיני אינטרסנטים או חסרי ידע. ומי שכתב ש 100% מהסמרטפונים מיוצרים בסין, אפל ומיקרוסופט הן לא חברות סיניות. לעומת זאת הקרונות האלה מיוצרים על ידי חברה סינית. וזה הבדל גדול.
הסינים מסוגלים לעשות br/מכוניות לשנה לשנתיים וגם לעשרים שנה
מה שתבקש תקבל
הקרוניות האלו הם לעשרים שנה
תקשיב לי אחי, אל תקרא לזה אוטובוס, הוא ממש לא נראה כמוני.
בקרה שהיא לא סינית. תביאו מתורגמן ))
כל רכבת מכילה 450 נוסעים, ותשרת רבע מיליון נוסעים ביום....br/נגיד כל רכבת נוסעת מלאה, מדובר ב 555 נסיעות ביום, כלומר יותר מ23 רכבות מלאות בכל שעה, כלומר רכבת כל פחות מ3 דקות.
הממממ לא נראה לי....
עדיין תהיה רכבת רגילה, ויש כנראה עוד קווים
בהחלט. החשבון פשוט לא מסתדר. משום שלא ברור האם היא תעבוד 24/7 (ארגיע אותך. כנראה שלא) ובנוסף, גם בתדירות פסיכית עמו שציינת למשך כל היממה לא מצליח להכיל 1/4 מיליון איש...
תחשוב על זה שמי שעולה יורד בתחנה הבאה גם נחשב כנוסע. כך ניתן בקלות להגיע ל 450 ואפילו ל 555 נוסעים בכיוון אחד
ולא את החרטא הזו שעוד יתברר שלא מתאים בכלל למסילות.
וואו באמת פרויקט מדהים
אלוף חחח
כמו בירושלים מי שזקן וקשה למוד שיביא אתו כסא בירושלים אין מספיק כסאות למבוגרים ובצפיפות לא נוראה כולם בעט בלימה בלתי רצויה יגיעו לסוף הקרון
הכל יפה במדינה הזאת אבל רק למי שיש כסף
נענש על זה כהוגן
לא מאמינים באלוהים ולא נעליים, לא שומרים שבת, עזוב אותנו מהשטויות שלכם!!
לא סומך על הסינים כי במצבי דחק הם עלולים למנוע תיקון וחלקי חילוף . מדינות טוטאליטריות הן לא בטוחות לעולם חוצמזה ההשתלטות שלהם היא דרך מערכות תחבורה איסטרטגיות. לא נותן בהם אמון !!
80% מיהאוטובוסים בארץ של סיןbr/
המדינה שלנו הולכת ומזנקת! כל הכבוד לעוסקים במלאכה. קו ראשון וסימן לעוד ועוד!
אין ברירה. רכבות קלות, מטרו, רכבות כבדות, אוטובוסים, נת״צים, שבילי אופניים,...
הביאו לנו אוטובוס חשמלי קל וטיפשי שיגרום לפקקים מיותר כשיעלה באיטיות כמו לוויתן מתוך האדמה גועל נפש, איך במדינה מתקדמת כמו ישראל אין תחתית אמיתית , מהירה וחזקה , שמשייטת במעמקים בקלילות
ובארץ מקימים רכבת מיושנת מהמאה שעברה
תראו מה קורה במוסכים של אגד האוטובוסים תוצרת סין מתפרקים.
הגיעו הקרונות שישמשו בדיקה להתאמתם למסילה...br/עכשיו בודקים? לא בשלב התכנון????
אם אפשר לעמוד חצי שעה או 40 דקות במיוחד לא אנשים מבוגרים, רואים בסרטון שחסרים כמושבים.
הם שובתים עכשיו
אין ספק שאזרחי גוש דן ייהנו להיות שפני ניסוי של הסינים
כל יום היא מתקרבת יותר ויותר לאירן
מדינה מערבית שחוקקה רק לאחרונה חוקי כפיה דתית הפללה?br/מדינה מערבית שמממנת שירותי דת ואנשי דת?
הבנת את הרעיון הכללי.
גם
רכבת קלה = בכייה לדורות br/במקום תחתית אמיתית הביאו אוטובוס חשמלי טיפשי
המלך הוא עירום
היו צריכים לעשות רכבת תחתית נורמאלית כמו באשר העולם.
זה פשוט לא יוצא טוב
ההבדל הוא במספר הקרונות, רכבת קלה לא יכולה לשאת משקל כבד כמו רכבת תחתית(מטרו) ולו היית אפשרות להוסיף הרבה קרונות הבעיה היתה באורך הרציף שלא תוכנן לדבר כזה.br/הקו הזה יתחיל את ההפעלה בעומס כבד, בעוד כעשור לא יהיה מקום בקרונות ואז יצטרכו לחשב מסלול מחדש בתשתיות הקיימות, שלא לדבר על שטח צפוף ויקר עם ביקוש שרק יחריף עם גידול האוכלוסייה.
רק בישראל האנשים מסכימים לניהול כזה ועוד שותקים עם חיוך.
בכל אופן זה עדיף על כלום.