שתף קטע נבחר

התקווה באבו דאבי: זהב לאלון לבייב באליפות העולם לנוער

ג'יו ג'יטסו: הישראלי סיים ראשון בקטגוריית משקל עד 55 ק"ג לאחר שגבר בגמר על מתחרה מקומי. עומרי חביב, ליים הרשקו ויונתן מרגלית זכו במדליות ארד

עד לא מכבר לא הורשו הספורטאים הישראלים להתחרות באבו דאבי עם סמלי המדינה, היום (שבת) לא רק שהדגל הישראלי הונף, אלא גם "התקווה, הושמעה בבירת איחוד האמירויות כאשר אלון לבייב זכה במדליית זהב באליפות העולם לנוער (עד גיל 18) בג'יו ג'יטסו.

 

לבייב, המתחרה בקטגוריית משקל עד 55 ק"ג ומתאמן אצל אלי פופלינגר, זכה בתחרות החשובה ביותר שנערכה השנה בהשתתפות ספורטאים מ-60 מדינות לאחר שגבר בגמר על מתחרה מקומי. לפני כן הוא ניצח מתחרים מפקיסטן (הכנעה בבריח יד), קזחסטן וטג'קיסטן (הכנעה בבריח ברך).

  

בנוסף זכו במדליות ארד עומרי חביב במשקל עד 60 ק"ג, ליים הרשקו (עד 73 ק"ג)  ויונתן מרגלית (עד 66 ק"ג). ראשי המשלחת ציינו לטובה את היחס שקיבלו מהמארגנים. 

 

יו"ר איגוד הג'יו ג'יטסו בישראל, ארזד אלרואי: "היום הראשון התחיל מעולה עם מדליית זהב ושלושה מדליות ארד. מחר אנחנו מקווים להמשיך את המומנטום בתחרויות עד גיל 21". 

 

אלון לבייב (צילום באדיבות התאחדות
אלון לבייב מנצח מתחרה מקומי(צילום באדיבות התאחדות "אילת")

 

נשיא התאחדות "אילת", אריק קפלן: "אנחנו גאים מאוד בספורטאים שלנו על ההישגים המעולים באליפות העולם באבו דאבי. כל הספורטאים שלנו מצליחים במגוון רחב של ענפי ספורט ומביאים

כבוד רב למדינת ישראל בכל מקום בעולם, ללא יוצא מן הכלל, ושום גורם לא יהווה מכשול בפניהם. אנו סמוכים ובטוחים שימשיכו לעבוד קשה ולהביא גאווה למדינה".

 

ענף הג'יו ג'יטסו פועל בישראל במסגרת התאחדות "אילת" לענפי הספורט התחרותיים שאינם אולימפיים שמסייעת לספורטאים במלגות, ציוד, מחנות אימון ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום באדיבות התאחדות "אילת"
אלון לבייב
צילום באדיבות התאחדות "אילת"
מומלצים