שתף קטע נבחר

סער: "שוב מופצות עליי עלילות קונספירציה הזויות מבלפור"

גדעון סער פרסם צילום מסך של ציוץ שבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עשה לו לייק - ותקף: "קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל". בציוץ המקורי נטען כי סער ינסה לשכנע שליש מסיעת הליכוד להצטרף לממשלת אחדות עם כחול לבן וללא נתניהו

תמונה מחולקת גדעון סער בנימין  נתניהו (צילום: אלכס קולומויסקי, AP)
"עלילות קונספירציה הזויות". גדעון סער ובנימין נתניהו(צילום: אלכס קולומויסקי, AP)

חבר הכנסת גדעון סער (הליכוד) העלה בטוויטר צילום מסך של ציוץ בטוויטר שבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עשה לו לייק, וכתב: "שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עליי מופצות מבלפור. קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל". בציוץ המקורי, שכתב גדי טאוב, נטען כי סער ינסה לשכנע שליש מסיעת הליכוד להצטרף אליו לממשלת אחדות עם כחול לבן - ללא נתניהו.

תגובת גדעון סער ליאיר נתניהו ()
סער תקף את נתניהו הבן: "קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינה"

בדיוק לפני חודש דיבר סער בשבחי האחדות וגיבה את ראש הממשלה כשהתארח בסוכה של פעיל ליכוד בתל אביב. "הלוואי שנדע לקחת משהו מסוכות לתוך החיים שלנו, למערכת הפוליטית, לחזק את האחדות - כי באחדות יש עוצמה גדולה", אמר סער לפעילים שנכחו במקום.

 

"בתוך ישראל יש דעות שונות, יש יריבים פוליטיים, הם לא אויבים. אנחנו כולנו בליכוד מגבים את ראש הממשלה נתניהו במאמציו להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. ואנחנו אומרים - ממשלת אחדות כזאת היא מתחיבת בעקבות תוצאות הבחירות ונדרשת מבחינת היכולת שלנו לעמוד מול האתגרים הלאומיים הכבדים ובעיקר אתגרי הביטחון הלאומי". 

 

סער הוסיף כי "יש הבדל גדול בין גיבוי ליו"ר התנועה לבין ניסיונות לעשות דה-לגיטימציה להתמודדות בתוך התנועה. אני אומר באופן הברור ביותר: כאשר יתקיימו בחירות לראשות התנועה - אתמודד". לדבריו, "חלפו הימים של בחירות ללא התמודדות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי, AP
גדעון סער ובנימין נתניהו
צילום: אלכס קולומויסקי, AP
מומלצים