שתף קטע נבחר

שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה: ליגת הנשים שוב נדחתה

בית המשפט קבע כי עירוני מודיעין תירשם ללאומית ולא לארצית, ההתאחדות הודיעה: "נערער, בינתיים אנו נאלצים לדחות את פתיחת שתי הליגות", מנהלת מחלקת הנשים של הפועל ת"א, מרב שמש: "צריכות לחכות 'יפה ובשקט' בזמן שליגות הגברים מתנהלות כבשגרה"

כדורגל הנשים בישראל נאבק בחודשים האחרונים על זכות הקיום שלו - וכעת נתקל בעוד מכשול אחד חדש: ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום על דחיית פתיחת שבמקור הייתה אמורה להיפתח ב-22 באוקטובר אך נדחתה מאז מספר פעמים והייתה אמורה להיפתח אתמול, אך נדחתה שוב - שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה של המחזור הראשון.

 

קבוצת עירוני מודיעין נרשמה על ידי ההתאחדות לליגה הארצית אך עתרה לבית המשפט בדרישה לרשום אותה לליגה הלאומית. אתמול (ראשון) קיבל בית המשפט המחוזי את טענותיה והודיע להתאחדות כי היא מחוייבת להיענות לבקשת הקבוצה. בתגובה, הוציאה ההתאחדות מכתב בו נאמר כי אין ברירה מבחינתה אלא לדחות את פתיחת הליגות הלאומית והארצית.

 

עמית כהן (צילום: אבי רוקח)
שוערת נבחרת ישראל עמית כהן. הליגה תקועה(צילום: אבי רוקח)

 

"אנו לומדים את ההחלטה והשלכותיה, ומתכוונים להגיש ערעור לבית המשפט העליון. עד אז, וכדי שלא לפגוע בעקרונות התחרות הספורטיבית אנו נאלצים לדחות את מועד פתיחת הליגות".

 

שאר הקבוצות בליגה זועמות על ההחלטה. מרב שמש, מנהלת מחלקת נשים בהפועל תל אביב, אמרה: "עמלנו בחודשים האחרונים על הקמת קבוצת נשים חדשה במועדון ונערכנו לפתיחת הליגה הארצית. אתמול היה סוף-סוף מתוכנן לצאת לדרך המשחק הראשון בשעה 21:00, אך רק ב-18:00 קיבלנו את ההודעה הסופית על דחיית המשחק. לצערי לא עידכנו אותנו בבעיות ואנחנו צריכות לחכות 'יפה ובשקט' בזמן שהליגות של הילדים, הנערים והגברים מתנהלות כבשגרה ואנחנו מקורקעות ולא יכולות לשחק. כמובן שזה מעמיד גם את כל העונה בסימן שאלה מאחר ואנחנו כבר נמצאים כמעט באמצע השנה והליגה אפילו לא התחילה".

 

שחקניות אס
שחקניות אס"א תל אביב חוגגות בעונה שעברה(צילום: אורן אהרוני)

 

בתקופה האחרונה דרשו קבוצות הנשים לקבל תקציבים שהובטחו להם ממשרד התרבות והספורט, שעיכובם במשך חודשים ארוכים מנע מהן את האפשרות להתכונן לעונה. הבעיה נפתרה לאחר מאבק ממושך, אך כעת שוב א ברור אם ומתי תיפתח העונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב
אס"א תל אביב מניפה גביע
צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב
מומלצים