שתף קטע נבחר

מה ומי במיאמי

חוויה מיוחדת נכונה במוצאי שבת לשוחרי התרבות הישראלית. חברי להקת הקוורטט בהרכב: עדן אזר ואברי ארבל - שירה,מיקי רהב - קרן יער,איילת כוגן - ניהול מוזיקלי, עיבודים וקלידים, יארחו את הדיווה הראשונה של עולם הבידור הישראלי, רבקה מיכאלי, בתכניתה: ״אין לי רגע דל״. מיכאלי מנחה, שרה ומספרת על שירים ומערכונים מעולם התרבות הישראלי, המלווים אותה לאורך חייה.היא מדברת על יוצרי השירים, על חבריה, והכל מנקודת מבטה האישי, ממרומי 60 שנות הופעותיה על במות ישראל, מסכי הטלויזיה וערוצי הרדיו.בערב מצחיק ומרגש, שוזרת רבקה בין השירים, קטעי הומור וסאטירה חברתית. הקוורטט מבצע את השירים בעיבודים מקוריים, שנכתבו במיוחד למופע. כולם יחדיו מבצעים את השירים בעיבודים מקוריים שנכתבו במיוחד למופע זה ומוסיפים להופעה נופך מיוחד. הקהל שיגיע למופע יזכה לקבל ארוחת "בופה" עשירה מבית היוצר של מסעדת "אצל איציק". את המופע מארחים נעמי ומייק דזר באולם הנשפים היפה, שבמלון טראמפ. החנייה ללא תשלום לבאי המופע.

להזמנות ראה הלינק המצורף:https://www.eventbrite.com/e/63804647418 

 

 

 

עיתעית ()
חברי להקת הקוורטט עם רבקה מיכאלי

 

 ביום רביעי השבוע ערך הרב של חב”דבקורל גייבלס אירוע,בו השתתפו מאות אורחים, בבניין הדיור המוגן של ה"פאלאס"בקורל גייבלס, שבבעלותם של הלנה ויעקב שחם. באירוע התארח רס"ן במיל. רמי שרמן, יוצא יחידת העילית של סיירת מטכ"ל,שהשתתף במבצע אנטבה. שרמן שיתף את הנוכחים בסיפוריםובאנקדוטותממבצע אנטבה. בין השאר סיפר כי היה בהרקולס הראשון שנחת שם,וסקר את ההסתערות על המבנה. הוא שיתף את הנוכחים בסיפור גבורתו של יוני נתניהו ז"ל ורגעי המתח הרבים, שבסופם, הגיעה הנחיתה המוצלחת בחזרה בישראל.

 

 

למעלה ממאתיים אנשי עסקים מקרב חוג ידידים מד"א, הגיעו ביום ראשון שחלף למלון “סאגאמור” שבבעלות משפחת בן יוסף,בסאות' ביץ'. האורחים השתתפו בטקס מסירת 'אמבולנס' מאובזר בשווי של 120 אלף דולר, תרומתם של ההורים - לידיה ואדיד בן יוסף,לכבודם של ילדיהם: רני, רונית, רווית ורונן. בטקס המרגש נשאה דברים הבת - רונית ניומן, אשר העלתה על נס את פעילותם הפילנתרופית של הוריה. הקשר שלהם לבית החולים באשקלון, ועל תרומתם הנכבדת בשווי של 23 מילון שקל, להקמת מחלקה נוירולוגית, בבית החולים ברזילי. המחלקה תכלול יחידה מיוחדת, לטיפול בחולי שבץ מוחי. נציג מד"א, אורי שחם, בירך את האורחים והודה למשפחה. הוא הדגיש את חשיבות התרומה לבית החולים ואת האמבולנס אשר ישמש את תושבי אשקלון, בעיקר לנוכח איום הקסמים מעזה. הרב הקהילתי שי עמר, נשא דרשה ודברי ברכה. בסיום הטקס נקראו האורחים לצפות בגזירת הסרט בקדמת האמבולנס והתפנו להיטיב את ליבם בקייטרינג עשיר של המלון. במהלך השבוע הציבו נציגי מד"א את האמבולנס בבתי ספר יהודים במיאמי והסברו אודות האירגון.

 

גכדג ()
בני משפחת בן יוסף והאמבולנס שתרמו

 

 ארגון "ידידי צה"ל"בפלורידה,אירח בשבוע שעבר קבוצה של עשרים מנהיגים, בהם אנשי עסקים ופילנתרופים מדרום פלורידה, שהיה זה להם ביקורם הראשון בישראל. הקבוצה הנבחרת, שכללה בעלי חברות מן המעלה הראשונה, ביקרה בבסיסי צה"ל ונחשפה להווי הצה"לי.

 

עיתעית ()
משלחת אנשי העסקים של ה- FIDF צילום: ניר כפרי.

 

 בשבוע שחלף ערך בית הספר "הלל" את הגאלה השנתית המסורתית. בית הספר היהודי הגדול ביותר בדרום פלורידה,אירח את אמן החושים, המנטליסט ליאור סושרד, שהדהים את מאות הנוכחים בפעלולים. הכספים שגויסו במהלך הערב, בסך מיליון דולר נועדו למלגות לימודים, לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת.

 

 

גכדג ()
ליאור סושרד ואריקה פראגו, בערב הגאלה ב"הלל"

 

הזמר מאור אדרי,הגיע להופעה במיאמי, אחרי הופעות מוצלחות בלוס אנג׳לס ובניו יורק.במרכז הטיימס סקוורכרע מאור ברך והציע לבת זוגו נאור פוני (24) להיות לו לאישה. הזמר מאור אדרי, שעמד בלב המחלוקת על ביטול הופעתו בעצרת לזכר רבין ז"ל, זכה להצעה להיות הזמר האורח בחגיגות יום העצמאות שייערכו בהנהגתו של איש העסקים (הימני- אוהד ביבי) ג'ו זבולוני. הוא הופיע במוצאי שבת בsport of golf שבגולף-סטרים. ההופעה התקיימה במסגרת סיבוב הופעות ראשון בארצות הברית. מאור עם החיוך הכובש הופיע בלוויית נגנים, עם מיטב להיטיו והלהיב את הקהל הצעיר. הזמר בני אלבז, תרם את חלקו בשני שירים ובדואט. לקראת הופעתו,חיממו את האורחים התקליטנים דודו אדרי וסיסו. הערב אורגן על ידי חברת הבידור TLV בראשותו של רועי אלון.

 

גכדג ()
רועי אלון ודוד אדרי עם הזמר מאור אדרי

 

העיתונאי והפובליציסט בן-דרור ימיני, שהה במיאמי בשבוע שחלף. ימיני, הוזמן על ידי רוברט קרוייטרסקו,יושב ראש לשעבר, של הקהילות היהודיות בוונצואלה. ימיני הרצה בפני חברי "פרלמנט הריביירה", הפרלמנט הישראלו"פרלמנט בבוקה". בהמשך הוא השתתף בהרצאות נוספות בפני קהלים פרו ישראליים. הוא הציג את ״תעשיית השקרים״, כתב אישום חמור כנגד מסכת סילופי עובדות היסטוריות בנוגע לסכסוך הישראלי-ערבי. ימיני הפריך את ההאשמות המגמתיות כלפי מדיניות ישראל לאורך השנים בדרך מחקרית, בה הוכיח כיצד מדדים סטטיסטיים מפריכים לחלוטין טענות שקריות וחסרות בסיס, שכל מטרתן היא לתדלק את האנטישמיות החדשה ולבודד את מדינת ישראל בעולם.

 

עיתעית ()
בן-דרור ימיני,עם מארחיו רוברט קרוייטרסקו ועמית תירוש

 

משלחת של חברי הנהלת "ארגון ידידי צה"ל" במיאמי, ביקרה בשבועות האחרוניםבישראל. במסגרת ביקורם הם לקחו חלק בחנוכת האיצטדיון בעיר הבהדי"ם, תרומתם של מרים ודרור צדוק. בהמשך חנכו את המרפאה על שם ג'וזף ואווה מוריסון ז"ל, בבית הספר לקצינים בבה"ד 1.מרים יעקובי חברת הנהלת סניף מיאמי, הינההנאמנה על עזבון בניהזוג מוריסון, ובזכותה התקבלה תרומהבשווי של 2.5 מיליון דולרלפרויקט.מרים מלווה את האירגון מיום הקמת הסניףבמיאמי, והיא הקדישה וממשיכה להקדיש את כל מרצה לגיוס תרומות למען חיילי צה"ל.בטכס השתתפו רוזי לאופר, עו"ד דינה בן ארי מנכ"ל סניף מיאמי,  מרים יעקובי, אוולין כץ-נשיאת סניף מיאמי, ד"ר שמואל כץ,הנשיא לשעבר של סניף מיאמי וחבר ההנהלה הראשית, אשר התכבד בקביעת המזוזה במרפאה. מפקד בה"ד 1 הודה במילים חמות על הקמת המרפאה ועל חשיבותה לרווחת החיילים. בהמשך זכו האורחים לצפות בהופעת להקת פיקוד דרום.

 

גכדג ()
מרים יעקובי עם מפקד בה"ד1

 

 

 ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל ובת זוגו הילה חן, שהו בשבוע שחלף במיאמי במסגרת ביקור בני משפחותיהם. את הביקור ניצל כשריאל, למפגשי עבודה עם תורמים פוטנציאלים, בווסטפאלם ביץ'ובבוקה ראטון, אותם הוא גייס לפרויקטים עתידיים במעלה אדומים. באמתחתו של כשריאל, תוכנית להקמת בית מלון בעירו, אותה ניסה לשווק לאנשי עסקים בתחום המלונאות. בין היתר היה אורחו של רענן כץ, מבעלי ה"מיאמי היט", והוא שב וחידש את בקשתו לתמיכה בקבוצת הכדורסל של מעלה אדומים.

 

האירוע הראשון שבו לקחה חלק השלוחה הישראלית בפדרציה, היה ארוחת הצהריים השנתית של נשות הפדרציה. כאלף נשים הגיעו למלון הילטון דאונטאון, כדי לשמוע את האורחת, המרצה ליזה אדלשטיין, השחקנית והיוצרת, שהשתתפה בסדרות טלוויזיה מפורסמות. ליזה נשאה דברים בנושא: כיצד השפיעה היהדות על חייה המקצועיים והאישיים. באישיותה המיוחדת, היא כבשה את לב הנשים. באותה הזדמנות בירכו נשות הפדרציה את הנשיא והיושב ראש המיתולוגי של הפדרציה, ג'קוב סלומון לרגל יום הולדתו, שחל באותו יום.

 

 הפדרציה היהודית במיאמי רבתי נערכת גם השנה לקראת חג ההודיה. לקראתו היא מחלקת תרנגולי הודו וארוחות לכאלף אנשים נזקקים, ברחבי מיאמי. חברת האבטחה הישראלית "קנט סקיוריטי" שבבעלות משפחות אלכסנדר וניומן,ממשיכה את במסורת בה החלה לפני שנים, והיא תורמת גם השנה מאות תרנגולי הודו לקראת החג.

 

בפדרציה היהודית במיאמי רבתי נערכים בימים אלה ל"טלתון" השנתי שייערך ב-21 לנובמבר כקמפיין לגיוס כספים. השנה מצפים לשבור את כל שיאי העבר. למבצע קוראים "יום הנתינה במיאמי". כל סכום שיתרם באותו יום במסגרת המבצע, יוכפל על ידי תרומה מקרן מיאמי.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים