שתף קטע נבחר

כבר לא "המושבה": הסכם חסות לאצטדיון פ"ת ב-2.5 מיליון שקל

אצטדיון "המושבה" ייקרא "אצטדיון שלמה ביטוח", אחרי שהחברה זכתה במכרז של החברה לפיתוח העיר. החסות תינתן ל-4 שנים עם אופציה ל-4 שנים נוספות

סוף לאצטדיון "המושבה": אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקווה משנה את שמו מאיצטדיון "המושבה" לאצטדיון "שלמה ביטוח". זאת לאחר שהחברה זכתה במכרז למתן חסות לאצטדיון הכדורגל העירוני בעיר.

 

חשש מפקקי ענק: תושבי פתח תקווה נגד הבנייה המסיבית בסירקין

8,000 דירות חדשות: אושרה תוכנית סירקין בפתח תקווה

תושבי פ"ת מחדשים את המאבק נגד תוכנית סירקין: "שבויים בעירנו בגלל הפקקים"

 

לפני כחודשיים, עיריית פתח תקווה באמצעות החברה לפיתוח פתח תקווה, יצאה במכרז לצורך מתן חסות מסחרית וקריאת שם האצטדיון העירוני על שם נותן החסות, כפי שמקובל באצטדיונים ואולמות ספורט בארץ ובעולם. חברת שלמה ביטוח זכתה במכרז, כאשר שווי העסקה עומד על 2.5 מיליון שקל למשך ארבע שנים, עם אופציה להאריך את ההתקשרות לארבע שנים נוספות. האצטדיון ימותג וישולט הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם ובסמל נותנת החסות החדשה.

הדמיה אצטדיון המושבה שלמה ביטוח פתח תקווה (הדמיה: שביט)
אצטדיון "שלמה ביטוח" בפתח תקווה(הדמיה: שביט)
 

בבנייתו של האצטדיון, אף גוף מסחרי או פרטי לא לקח חלק במימון בנייתו, ועל כן הוא נשא את השם הזמני "אצטדיון עירוני" ללא כל כינוי נוסף. רק בהמשך הודיעה עיריית פתח תקווה כי הוחלט לקרוא לאצטדיון בשם "אצטדיון המושבה".

 

האצטדיון הוא אחד ממתקני הספורט החדשניים בארץ, ואחד מאצטדיוני הכדורגל הבודדים העומדים בתקן הבינלאומי ורשאים לארח משחקים במסגרות בינלאומיות. הוא משמש בית לשתי הקבוצות העירוניות ולשתי קבוצות ליגת על, ומתקיימים בו כ-100 משחקים בעונה, מחציתם משודרים בשידור טלוויזיוני מלא וחלקם כתקצירים.

 

באצטדיון מתקיימים אירועי בידור שונים, הוא מכיל כ-8,000 מ"ר שטחי מסחר המושכרים לעסקים מסחריים, ובסה"כ פוקדים אותו כ-300 אלף צופים מדי שנה.

 

"שלמה ביטוח" הוקמה ונוסדה בשנת 2008 על ידי מר שלמה שמלצר ז"ל, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל השליטה בה. כזכור, בשנת 2015, זכתה קבוצת שלמה, אליה משתייכת גם חברת שלמה ביטוח, במכרז לקבלת חסות השם של היכל הספורט העירוני ה"דרייב אין" בתל אביב.

 

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, מסר בתגובה: "מזל טוב לחברת שלמה ביטוח אשר מצטרפת היום לעיר כנותנת החסות של אצטדיון המושבה. כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, אני שמח שגם נושאת שם האצטדיון היא חברה מקצועית, גדולה ומשמעותית במשק הישראלי".

 

לירון גולדנברג, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה, מסר בתגובה: "בהתאם להנחיית ראש העיר, פעלה החברה לשווק חבילת זכויות מיתוג וחשיפה של האצטדיון העירוני. האתגר היה משמעותי בשל העובדה שפרט לתל אביב, מכרזים מסוג זה לא צלחו. אני שמח וגאה על כך שמספר רב של חברות עסקיות, מהמובילות במשק, התעניינו במכרז. התעניינות זו מלמדת על האטרקטיביות והפוטנציאל של האצטדיון ועל האמון הרב שהביעו החברות בעיר פתח תקווה ובעומד בראשה".

 

טובי שמלצר, מבעלי חברת "שלמה ביטוח", מסר בתגובה: "אנו שמחים על בחירתנו לזוכים במכרז. בתור חברה שמשרדיה ממוקמים מזה שנים רבות בעיר פתח תקווה, ומעסיקה מאות עובדים תושבי העיר, אנו מחוברים לעשייה המקומית וחיים אותה מדי יום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדמיה: שביט
אצטדיון "שלמה ביטוח"
הדמיה: שביט
מומלצים