שתף קטע נבחר

בוזגלו חולה במחלת הנשיקה, ייעדר מול בית"ר ומהדרבי

קשר הפועל ת"א נבדק בבית החולים אחרי שהתלונן על חולשה. צפוי להחמיץ את המשחק הקרוב מול הירושלמים ולהיעדר גם מהדרבי נגד מכבי ת"א. בוזגלו באינסטגרם: "מאחל לשופטים, התליינים והדוקטורים הנכבדים - שלא תתמודדו עם שום דבר שדומה לזה"

קשר הפועל תל אביב, מאור בוזגלו, נפגש היום (רביעי) עם פרופסור אייל לשם, מומחה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא. לאחר מספר בדיקות שעבר התברר כי הכדורגלן סובל ממחלת הנשיקה.

 

 

בוזגלו התלונן על כאבי ראש חוזרים במהלך החודשיים האחרונים. בתחילת השבוע הוא שוב הרגיש חולשה ובעקבות זאת נשלח למספר בדיקות בעצתו של רופא הקבוצה ד"ר רן טיין. האבחנה הראשונית הייתה כי קיים חשש שבוזגלו סובל ממחלת הנשיקה.

 

מאור בוזגלו  (צילום: עוז מועלם)
מאור בוזגלו (צילום: עוז מועלם)

 

מהפועל תל אביב נמסר: "אנו מאחלים למאור שיחלים במהרה ויחזור אלינו חזק ובריא". כעת הוא צפוי להחמיץ את שני המשחקים הבאים של האדומים מול בית"ר ירושלים והדרבי נגד מכבי

תל אביב.

 

בוזגלו הגיב באינסטגרם: "אחרי שנקרעתי מצחוק, אני יכול להתפנות להתמודד עם המחלה. נכון, 'מחלת הנשיקה' נשמע חמוד מדי, אבל מדובר בנגיף זיהומי שמגיע לטחול, כאבי תופת ותפקוד לקוי. כבר למעלה מחודשיים שניסיתי להבין מה עובר עליי בזמן שאני מתאמן כרגיל, משקיע ונותן את כל כולי על המגרש ומחוצה לו.

 

"בזמן הזה התמודדתי עם משהו פנימי, שהיום יש לו גם שם. אני מרגיש ויודע שזה לא אני, זו לא היכולת האמיתית שלי, זה לא אותו אדם שמח ואנרגטי. אנסה להימנע מהדרמטיות, ואחרי תוצאות הבדיקות שאבחנו את המחלה אנסה לחזור מהר מאוד למגרש. עברתי כבר דברים הרבה יותר מסובכים. תודה לכולם על כל איחולי ההחלמה והודעות התמיכה. לכם שם באולפן, השופטים, התליינים והדוקטורים הנכבדים, אני מאחל מכל הלב שלא תתמודדו עם שום דבר שדומה לזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מאור בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים