שתף קטע נבחר

לארקין על השיא: "הטבעת נראתה כמו אוקיינוס"

הכוכב האמריקאי של אנאדולו הפציץ 49 נקודות, שבר שיא יורוליג והשווה אחד נוסף ב-75:104 על באיירן מינכן: "מרגיש מבורך". עתמאן: "שיחקנו כמו מועמדת לאליפות ה-NBA"

שיין לארקין נכנס אתמול לספר השיאים של היורוליג - ובגדול. הכוכב האמריקאי של אנאדולו אפס הפציץ 49 נקודות ב-75:104 הקליל על באיירן מינכן וקבע שיא חדש.

 

 

עד היום החזיקו בשיא הנקודות (41) במפעל האירופי הבכיר ארבעה שחקנים בצוותא - בובי בראון, קספארס קמבאלה, קרלטון מאיירס ואלפונסו פורד. לארקין, כאמור, עקף אותם בסיבוב. בראון, אגב, היה האחרון שקלע יותר מ-40 נקודות לערב - לפני שש שנים במדי סיינה.

 

שיין לארקין  (צילום: EPA)
הופעה מחשמלת. לארקין (צילום: EPA)

 

השורה הסטטיסטית של לארקין אתמול הייתה מטורפת: 5 מ-7 לשתיים, 10 מ-12 לשלוש (השווה את שיא כל הזמנים ביורוליג) ו-9 מ-10 מהעונשין. הכוכב האמריקאי הוסיף גם 5 אסיסטים ושני ריבאונדים ב-31 דקות ורשם מדד 53 (החמישי בטיבו בכל הזמנים). הוא קלע 25 נקודות עד ההפסקה ו-36 בתום שלושה רבעים.

 

"אני באמת לא יודע מה להגיד", סיפר לארקין ההמום בסיום המשחק. "זה היה מאותם ערבים שאתה קולע את הזריקות הראשונות שלך והטבעת נראית בגודל של אוקיינוס. אני באמת מאושר ומבורך על הרגע הזה".

 

 

 

 

לא רק לארקין בכושר שיא, גם אנאדולו. היה זה הניצחון החמישי ברציפות שלה והיא עם מאזן 2:9 מרשים בפסגת הטבלה. "אנחנו עובדים חזק בכל אימון", סיכם לארקין. "החברים שלי לקבוצה עושים עבודה טובה ואני מקווה רק להיות בריא".

 

"זו הייתה הופעה מושלמת, יותר מזה אי אפשר להשיג", הודה מאמנה של אנאדולו, ארגין עתמאן וצחק: "עם הכדורסל הזה, אנחנו יכולים להיות מועמדים לאליפות ה-NBA. כל מי שהיה באולם נהנה". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים