שתף קטע נבחר

1:2 לליברפול על ברייטון מצמד של ואן דייק

הבלם ההולנדי כבש פעמיים תוך שש דקות ונתן לקבוצה שלו ניצחון ופער של 11 נקודות ממנצ'סטר סיטי, אליסון הורחק. 1:3 לטוטנהאם על בורנמות', מוריניו מושלם אחרי שלושה משחקים. ווסטהאם הפתיעה את צ'לסי

ליברפול עלתה היום למגרש באנפילד כשהיא יודעת שמנצ'סטר סיטי איבדה שתי נקודות בתיקו 2:2 הדרמטי שלה בניוקאסל. האדומים עשו את שלהם, ניצחו 1:2 ופתחו פער של 11 נקודות על פני היריבה הגדולה. אם העונה הקבוצה של יורגן קלופ לא תשיג את האליפות - זו תהיה כבר אחת ההחמצות הגדולות בתולדות הליגה.

 

לטבלת הליגה האנגלית

 

זה התחיל חלק עבור המרסיסיידרס, אבל הסתבך מאוד לקראת הסיום. גיבור המשחק היה וירג'יל ואן דייק - לא הפעם הראשונה שהבלם ההולנדי הוא המצטיין בקבוצה כמובן, אלא שהפעם הוא עשה את זה בדרך לא שגרתית. צמד שערי נגיחה נהדרים שלו תוך שש דקות (18, 24) נתנו לליברפול את הניצחון. שני השערים היו מבישולים של טרנט אלכסנדר ארנולד, שהגיע לחמישה כאלה העונה והשתווה לאנדי רוברטסון.

 

וירג'יל ואן דייק חוגג (צילום: AP)
וירג'יל ואן דייק חוגג. צמד נדיר(צילום: AP)

 

החלק הפחות משמח מבחינת ליברפול היה ההרחקה של השוער אליסון שהדף ביד כדור מחוץ לרחבה. אדריאן החליף אותו, סידר את החומה ובזמן שהוא עושה זאת ספג שער שנוי במחלוקת מרגלי לואיחס דאנק.

 

עוד צמד בפרמייר-ליג היום הגיע מרגלי דלה עלי (21, 50) ב-2:3 של טוטנהאם וז'וזה מוריניו על בורנמות'. מוסא סיסוקו (69) הוסיף את השלישי של התרנגולים בשער נהדר מהאוויר. ווילסון המושאל מליברפול כבש צמד משלו (73, 90+6), אבל זה הספיק רק כדי לצמק. מדובר בניצחון השלישי ברציפות של טוטנהאם בכל המסגרות מאז שמוריניו מונה במקום מאוריסיו פוצ'טינו.

 

דלה עלי חוגג (צילום: AP)
דלה עלי. טוטנהאם פורחת תחת מוריניו(צילום: AP)

ז'וזה מוריניו על הקווים (צילום: רויטרס)
מוריניו מרוצה. שלושה ניצחונות צשלושה משחקים(צילום: רויטרס)

 

ההפתעה של המחזור הגיעה מהדרבי של לונדון כשווסטהאם ניצחה את צ'לסי 0:1 בחוץ משער של ארון קרסוול בדקה ה-48. צ'לסי שלטה וגם הגיעה ללא מעט מצבים, אבל לא הצליחה להשיג את השוויון ופתאום היא עם הפסד שני ברציפות אחרי ה-2:1 למנצ'סטר סיטי במחזור הקודם.

 

ווטפורד הוליכה 0:1 על סאות'המפטון עד הדקה ה-78 משער של איסמעילה סאר (24), אבל דני אינגס וג'יימס וורד פראוס (83) סידרו לסיינטס מהפך וניצחון 1:2, קירבו אותם עד כדי שתי נקודות מהקו האדום וסיבכו מאוד את הצרעות ששקועות במקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד. במשחק נוסף קריסטל פאלאס ניצחה את ברנלי 0:2 בחוץ.

 

פרנק למפארד מאוכזב (צילום: רויטרס)
מה קורה חבר'ה? למפארד מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים