שתף קטע נבחר

פרסום ראשון: שוטרים הכו מאבטח סמוי בנתב"ג עד שנזקק לתפרים

ארבעה בלשים אזקו מאבטח שביקש תעודה מזהה משוטר סמוי, וזאת אף שהסביר שביצע את עבודתו. הוא הובהל לטיפול רפואי. תלונה הוגשה למח"ש. מאבטח בנתב"ג אמר: "שוטרים לא יכולים להתנהג כמו עבריינים"

בלשי משטרה הכו אמש (יום א') מאבטח סמוי של רשות שדות התעופה בנמל התעופה בן גוריון לאחר שביקש מאחד מהם להזדהות. כך עולה מפרטים שהגיעו לידי ynet. המאבטח בן ה-24 הובהל לבית החולים ושוחרר לביתו עם תפרים בפניו. ברשות שדות התעופה הגישו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים.

האזור בו השוטרים פצעו את המאבטח הסמוי ()
המאבטח הוכה קשות עד זוב דם
 

האזור בו השוטרים פצעו את המאבטח הסמוי ()
נזקק לתפרים בפניו

המאבטח ביקש משוטר סמוי להזדהות בטרמינל 3 בנתב"ג. השוטר התחמק בשלב הראשון ואז הציג תעודה. בהמשך הגיע עם עוד שלושה שוטרים, שלקחו את המאבטח הסמוי לחדר שמיועד לבידוק, ליד מסועי המזוודות באולם הטיסות הנכנסות, אזקו אותו והכו אותו במשך דקות ארוכות. האירוע האלים התרחש אף שהמאבטח אמר לבלש שרק ביצע את עבודו.  

 

מאבטחים שהגיעו למקום כעבור דקות ארוכות לקחו את המאבטח לטיפול רפואי ובהמשך פונה לקבלת טיפול רפואי שותת דם. הוא שוחרר עם תפרים בפניו. האירוע החמור הגיע עד להנהלת רשות שדות התעופה שהעבירה תלונה למחלקה לחקירות שוטרים.  

 

אחד המאבטחים אמר ל-ynet: "הוא רק עשה את העבודה שלו וביקש תעודה מזהה מאדם שנראה לו חשוד. כנראה שלשוטר שאמור להיות שומר חוק זה לא משנה והוא החליט לסגור איתו חשבון. אנחנו המאבטחים בהלם מהעניין הזה. שוטרים לא יכולים להתנהג כמו עבריינים".

 

השוטרים הסמויים פועלים במסגרת יחידה 747 בשיתוף פעולה עם המכס, שנחשבת יחידה עצמאית במרחב נתב"ג.

 

מח"ש אישרה שתלונה בנושא התקבלה. מדוברות המשטרה נמסר בתגובה כי "מדובר באירוע מצער שהיה אמור להסתיים אחרת. הנושא ייבדק וכמתחייב, הועבר על ידי משטרת ישראל לטיפול המחלקה לחקירות שוטרים".

 

בעקבות התקרית יקיימו מחר עובדי רשות שדות התעופה אסיפת מחאה. האסיפה שנועדה למחות נגד האלימות ולתמוך בעובדי הביטחון שהותקפו תתקיים בין 11:00-10:00 בבוקר. מוועד העובדים ברשות שדות התעופה נמסר: "דמם של עובדי הרשות אינו הפקר. לא ייתכן שעובד יחטוף מכות משוטרים רק כי ביצע את תפקידו. אנו דורשים חקירה יסודית ומהירה וכן ענישה מרתיעה לשוטרים האלימים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים