שתף קטע נבחר

הרוגים ופצועים בירי בבסיס צבאי בארה"ב. היורה: סטודנט סעודי

שלושה בני אדם נהרגו ועוד 11 נפצעו באירוע ירי בבסיס של חיל הים האמריקני בפנסקולה שבפלורידה. היורה חוסל ועוצר הוטל במקום: "נבדק חשד לפיגוע"

לפחות שלושה בני אדם נהרגו באירוע ירי שאירע הערב (יום ו') בבסיס של הצי האמריקני בפנסקולה שבפלורידה. הרשויות מסרו שהיורה חוסל. לפי גורם רשמי ברשויות האמריקניות, היורה הוא סטודנט סעודי לתעופה, והחוקרים בודקים אם מדובר בפיגוע.

 

עוד חדשות מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

  (צילום: AP)
המניע לירי טרם התברר. הכניסה לבסיס פנסקולה בפלורידה(צילום: AP)

כלי תקשורת בארה"ב דיווחו ש-11 פצועים פונו לבתי חולים. לא נמסר מידע על מצבם ונסיבות האירוע טרם התבררו. דובר הבסיס ג'ייסון בורץ אמר ששני השערים נסגרו ועוצר הוטל בבסיס.

 

גורם בבסיס אמר שהירי החל בסביבות השעה 07:00 (שעון מקומי). 48 דקות לאחר מכן אישרה המשטרה שהיורה חוסל. "אנחנו יכולים לאשר שאין עוד יורה פעיל בבסיס פנסקולה. היורה מת", נכתב בחשבון הפייסבוק של משרד השריף במחוז אסקמביה.

 

הנשיא דונלד טראמפ עודכן על התקרית וכתב בטוויטר כי הוא שוחח עם המושל רון דה סנטיס על הירי. "מחשבותיי ותפילותיי עם נפגעי הירי ומשפחותיהם", כתב הנשיא. "נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בחקירה".

 

בסיס פנסקולה נמצא בסמוך לגבולה של פלורידה עם אלבמה והוא אתר אימונים מרכזי של חיל הים. בבסיס משרתים יותר מ-16 אלף אנשי צבא ועובדים בו 7,400 אזרחים.

 

זה אירוע הירי השני בבסיס של חיל הים האמריקני בתוך יומיים. חייל שמשרת בצוללת בחיל הים ירה למוות אתמול בשני אזרחים בבסיס פרל הארבור שבהוואי – ולאחר מכן התאבד. אדם נוסף שנורה על ידי החייל פונה לבית חולים במצב יציב.

פורסם לראשונה 06/12/2019 17:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
בסיס פנסקולה בפלורידה
צילום: AP
מומלצים