שתף קטע נבחר

ניצחון שמיני ברציפות ללסטר, 1:4 על אסטון וילה

סגנית המוליכה ממשיכה במסע המדהים שלה, והורידה את הפער בפסגה חזרה לשמונה נקודות. צמד לווארדי (16 שערים בסך הכל העונה), אינהאצ'ו ואוואנס השלימו. בהמשך החודש מחכות לה מנצ'סטר סיטי וליברפול

שחקני לסטר חוגגים (צילום: רויטרס)
כשקבוצה מחוברת: כל עשרת שחקני השדה של לסטר חוגגים שער(צילום: רויטרס)

 

אחרי משחקי אתמול בפרמייר ליג, במיוחד ההפסד של מנצ'סטר סיטי בדרבי והניצחון של ליברפול בבורנמות', המחזור ה-16 הושלם היום כשהעיניים נשואות למגרשה של אסטון וילה בברמינגהאם כדי לראות מה תעשה לסטר. הקבוצה של ברנדון רוג'רס לא נבהלה, סיפקה תצוגת תכלית עם 1:4 גדול וצימקה חזרה את הפער בפסגה לשמונה נקודות.

 

לטבלת הליגה האנגלית

ממשיכה לשייט: 0:3 לליברפול על בורנמות'

1:2 למנצ'סטר יונייטד בדרבי על סיטי

 

ג'יימי וארדי, מלך השערים של הליגה האנגלית עד כה, כבש את הראשון והאחרון בחגיגה (20, 75) והגיע ל-16 שערים העונה. קלצ'י אינהאצ'ו (41) וג'וני אוואנס (49) השלימו את החגיגה, ומשבוע לשבוע לסטר מתבססת כהרבה יותר מתופעה זמנית או אנקדוטה חולפת, ועם כדורגל נהדר מראה שהיא כאן כדי להישאר. ג'ק גריליש רק צימק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עבור המארחת, ששקועה עמוק בתחתית, במקום ה-17 עם 15 נקודות - כמו לסאות'המפטון שהפסידה היום 2:1 לניוקאסל. הסיינטס כבר הוליכו משער של דני אינגס בדקה ה-52, אבל ג'ונג'ו שלבי (68) השווה ופדריקו פרננדס (87) הוסיף עוד מכה כואבת והכריע את המשחק.

 

וארדי חוגג (צילום: רויטרס)
וארדי. כבר עם 16 שערים העונה(צילום: רויטרס)

 

מבחינת לסטר, המבחן הגדול שלה יגיע בהמשך החודש הזה, כשתוך חמישה ימים היא תתארח אצל מנצ'סטר סיטי (21 בדצמבר) ותארח את ליברפול למה שהפך להיות משחק העונה הבלתי צפוי של הליגה האנגלית.

 

עוד קבוצה שנראית כמועמדת די ודאית לירידה העונה היא נוריץ', וגם היא הוליכה במשחק הביתי שלה מול עולה

חדשה אחרת, שפילד יונייטד, אבל גם היא איבדה את היתרון בדרך להפסד 2:1. אלכסנדר טטיי כבש ראשון עבור המארחת (27), אבל בדקה ה-49 אנדה סטיבנס השווה מבישול של ג'ורג' בלדוק, שהשלים כעבור שלוש דקות בלבד מהפך והנחיל לקנריות את ההפסד ה-11 שלהן העונה.

 

במשחק נוסף, ברייטון סיימה ב-2:2 עם וולבס, כשכל השערים נכבשו במחצית הראשונה. דיוגו ג'וטה (28 ו-44) כבש צמד לזכות האורחת, ניל מאופיי (34) ודייבי פרופר (36) הפכו זמנית בתווך.


פורסם לראשונה 08/12/2019 17:56

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ג'יימי וארדי
צילום: רויטרס
מומלצים