שתף קטע נבחר

"רוני לוי לא סופר את שלום אדרי"

מקורבי השחקן, שהיה שותף לשער השוויון 2:2 באשדוד וכמעט הבקיע בסיום, זועמים על כך שהוא לא מקבל קרדיט בהרכב. השחקן הגיב בראיון לאתר הקבוצה: "אני מאושר בבית"ר, הצ'אנס שקיבלתי אינו מובן מאליו". רוני לוי הודה: "אולי היה צריך להכניס אותו קודם"

שלום אדרי (צילום: עוז מועלם)
שלום אדרי. בסביבתו רוצים עוד קרדיט(צילום: עוז מועלם)

 

"רוני לוי לא סופר את שלום אדרי, בעשר הדקות שהוא נכנס באשדוד, כולם ראו מה שיש לו ברגליים. אם שלומי אזולאי או לוי גארסיה היו מפגינים יכולת מיוחדת עוד אפשר היה להבין, אבל זה לא המצב". מקורבי קשר בית"ר ירושלים, ששולב אמש (א') כמחליף והיה שותף לשער השוויון ב-2:2 באשדוד זועמים על כך שהוא לא מקבל קרדיט מהמאמן. אדרי לא רק הביא למפנה, אלא גם כמעט כבש שער ניצחון עם בעיטה למשקוף בשניות הסיום. 

 

בית"ר חילצה 2:2 דרמטי באשדוד

 

מקורבי השחקן הוסיפו: "אם אדרי יקבל את הצ'אנס שמגיע לו מרוני לוי יהיו לו מספרים גבוהים יותר והוא יעזור לבית"ר להיראות טוב יותר. שהמאמן יתן לו לשחק 90 דקות פעם אחת". רוני לוי עצמו הודה לאחר המשחק: "אולי היה צריך להכניס אותו לפני כן. הוא תרם הרבה ונקווה שהוא ימשיך ככה".

 

רוני לוי על הקווים (צילום: עוז מועלם)
רוני לוי על הקווים. "אולי זו הייתה טעות"(צילום: עוז מועלם)

 

בעקבות הדברים שאמרו מקורבי אדרי החליטו בבית"ר לראיין את השחקן לאתר הרשמי של המועדון. השחקן אמר בראיון: "אני חושב שהיינו ראויים לניצחון אתמול. אמנם נקלענו לפיגור מוקדם, אבל כל מי שהיה על הדשא עשה הכל כדי שנצא עם שלוש נקודות. כשאני נכנס למשחק אני מרגיש שאני

תורם את כל מה שאני יכול, ואני מבין עד כמה כל פעולה יכולה להיות משמעותית. אתמול זה הספיק לנקודה, אבל היינו קרובים גם ללכת הביתה עם ניצחון. זו הרגשת פספוס ,אבל אנחנו עובדים על כל הדברים על מנת להשתפר ולהפוך לקבוצה עוד יותר קטלנית".

 

אדרי הוסיף: "אני שומע שמצטטים אנשים שקרובים אליי, וחשוב לי להעביר מסר ולהבהיר לכולם בצורה מאוד כנה ואמיתית ובלי מקורבים, שאני מאושר פה מכל רגע. כל דקה שלי כאן היא עולם ומלואו והצ'אנס שרוני, יוסי וכמובן משה חוגג נתנו לי הוא לא מובן מאליו. עבדתי קשה כדי להיות בנקודה הזאת ולהיות ברגע הזה וכמה זה לא מובן מאליו עבורי. אני אשחק ואתן 100 אחוז בכל רגע שמבקשים ממני. הסתגלתי למועדון הזה מהר ואני רק רוצה להחזיר לו. כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר, אבל הכיף הגדול בבית"ר העונה זה שגם כשאתה על הספסל, אתה מת שהחברים שלך יבקיעו וינצחו . פעם אני עולה מהספסל, ופעם מישהו אחר עושה את השינוי. כל עוד אנחנו מתקדמים בטבלה, זה הדבר הכי חשוב. אף אחד לא יכול להציל את הקבוצה לבד. עברתי לגור בירושלים ומצאתי כאן חברים שנמצאים איתי כל הזמן. אנחנו ביחד באימונים, מבלים, מדברים בינינו ויוצרים קירבה אדירה. כיף לנו ביחד, וזה משהו שהוא בריא לקבוצה ובכלל. הרווחתי כאן חברים לכל החיים".

 

בית"ר סיימה סיבוב ראשון מאכזב לנוכח ההשקעה הגדולה בקיץ והרכש המאסיבי שהגיע. היא מרוחקת שתי נקודות בלבד מהפועל חיפה, חילצה נקודה במפגשים מול שלוש הגדולות (תבוסות למכבי ת"א ומכבי חיפה, תיקו מול באר-שבע) והתקשתה מול קבוצות כמו רעננה ואשדוד.

 

בסיום המשחק הביעו אוהדים רבים את התסכול מהיכולת "נתנו לאשדוד להביך אותנו בהתקפות המעבר ואיבדנו את הסבלנות", הודה רוני לוי, שספג ביקורות, בעיקר על החלק ההגנתי. בשער הראשון של אשדוד טל בן חיים התקשה לעמוד בקצב של דין דוד, וייתכן שאור זהבי יחזור להרכב במשחק הבא נגד הפועל באר שבע בטוטו טרנר. הבעלים משה חוגג אישר עקרונית לצרף חלוץ והקבוצה עשויה להחתים זר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
שלום אדרי
צילום: עוז מועלם
מומלצים