שתף קטע נבחר

מכבי ת"א בצרות: מועמדות ג'ונס ואניס ירדה מהפרק

החיפוש אחרי רכז נוסף לסגל נמשך: בורסאספור מסרבת לשחרר את ג'ונס, אניס מעדיף להמתין להתפתחויות ב-NBA

 

אחרי פציעתם של נייט וולטרס וג'ון דיברתולומאו, בצוות המקצועי של מכבי ת"א חיפשו בשבוע האחרון מחליף, אך שני השמות שעלו - כריס ג'ונס וטיילר אניס - ירדו מהפרק.

 

הצהובים הגישו ביממה האחרונה הצעה לג'ונס (26, 1.88 מ'), המשחק בבורסאספור הטורקית, אבל קיבלו תשובה שלילית מהקבוצה, שמסרבת לשחררו. שם נוסף שעלה על הפרק ואיתו התנהל מו"מ הוא זה של אניס (24, 1.91 מ'), אך הגארד העדיף לחכות להתפתחויות ב-NBA.

 

אניס (מימין) במדי הלייקרס (צילום: AP) (צילום: AP)
אניס (מימין) במדי הלייקרס(צילום: AP)

 

לאניס, שנבחר במקום ה-18 בדראפט 2014, יש ברזומה 188 משחקים ב-NBA. בקיץ 2018 הוא חתם בפנרבחצ'ה, אבל פציעה מחרידה בקרסול גרמה לו לסיים את העונה אחרי ארבעה משחקים בלבד. אניס הגיע כבר בקיץ למכבי ת"א כדי לבצע בדיקות רפואיות ולחתום, אבל התוצאות לא היו טובות ובמועדון החליטו לוותר עליו.

 

את העונה הנוכחית הוא התחיל בקבוצת הבת של טורונטו בליגת הפיתוח ובינתיים הוא רושם מספרים נהדרים: 18.4 נקודות, 9.7 אסיסטים, 5.6 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות. מכבי ת"א הייתה צריכה לשלם על שחרורו כ-50 אלף דולר, וכבר התרצתה בנושא, אבל אניס החליט שהוא רוצה לחכות לשבוע של ה-19-22 בדצמבר. הסיבה? אז ייערך טורניר מיוחד בלאס וגאס עם קבוצות ליגת הפיתוח ולאחריו קבוצות ה-NBA יוכלו להחתים משם שחקנים.

 

במכבי ת"א נכון לעכשיו לא רוצים להמתין לאניס וכבר התחילו בחיפושים אחרי שחקנים פוטנציאליים נוספים לעמדת הרכז.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים