שתף קטע נבחר

בלבול: "רעננה? משחק סופר-קשה"

מאמן מכבי חיפה לא מזלזל בקבוצת התחתית (שבת, 19:50), למרות שהיא ניצחה רק פעם אחת העונה: "בסיבוב הראשון היה לנו לא קל נגדם"

מכבי חיפה, שתפגוש ביום שבת (19:50) את הפועל רעננה בחוץ, רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון על הפועל באר שבע בטוטו-טרנר במחזור הקודם. מאמן הירוקים מרקו בלבול התייחס לאותו ניצחון: "מה שהיה חשוב לי זה שהשחקנים היו יעילים ואפקטיביים לאורך כל 90 הדקות".

 

לטבלת ליגת העל

 

"כבשנו שני שערים יפים ושמרנו על רשת נקייה, אבל מה שיותר חשוב זה שגילינו אופי, היינו ממוקדים והשחקנים הראו רצון אדיר לנצח. לקחנו שלוש נקודות יקרות מאוד, אבל אנחנו צריכים לזכור שאלה רק שלוש נקודות", הוסיף בלבול.

 

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ)
מרקו בלבול(צילום: ראובן שוורץ)

 

בלבול דיבר על היריבה: "אנחנו אחרי שלושה משחקים בשבוע, אנחנו צריכים להתאושש ולהתכונן פיזית, לבוא מאוד מפוקסים. זה משחק סופר-קשה וראינו שבסיבוב הראשון היה לנו לא קל נגדם. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, נחושים, מרוכזים, להיות מוכנים לכל תרחיש שיכול לקרות ב-90 דקות ולעשות הכול כדי לחזור עם ניצחון משם".

 

על הסגל של הקבוצה אמר: "חשוב לנו להמשיך ולשלב שחקנים שגדלו במחלקת הנוער ויש לנו לא מעט כאלה. אני מאוד מאמין בזה ונראה המשכיות של זה. אני לא מתעסק בחודש ינואר, אלא רק במשחק מול רעננה שזה משחק חשוב מאוד. אני תמיד רוצה לשפר דברים, אבל יהיה זמן לכך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
מרקו בלבול
צילום: הרצל יוסף
מומלצים