שתף קטע נבחר

ברק בכר: "אנחנו במשבר, זה נראה רע מאוד"

מאמן הפועל ב"ש הודה אחרי ההפסד הביתי השלישי ברציפות, 1:0 לבית"ר ירושלים: "היה בלגן, לא היו מסירות". מליקסון: "איכזבנו, אי אפשר להתכחש לזה". רוני לוי: "כשנשתפר ננצל טוב יותר את המצבים"

 

 

"היה משחק לא טוב שלנו. זה לא מספיק רק להילחם וללחוץ". מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, יודע שזה לא זה. הקבוצה שלו נראית גרוע והערב (ב') ספגה הפסד ביתי שלישי ברציפות - 1:0 לבית"ר ירושלים.

 

 

המפלה הנוכחית גרמה לבכר להודות: "אחרי הגול שלהם נעלמנו. כשהם קיבלו אדום הייתה ציפייה לחזור למשחק, בטח כשנכנסו זריהן ומליקסון, אבל היה בלגן. לא היו מסירות וזה נראה רע מאוד. יש פה משבר וצריך לחשוב איך להוציא את הקבוצה ממנו. יש פה תקופה לא נעימה".

 

ברק בכר מאוכזב, בית
בכר יודע שרק הצהובים-שחורים נראו במגרש(צילום: הרצל יוסף)

 

בכר קיבל החלטה לא להציב את בן שהר בהרכב. על כך הוא אמר: "כשאתה מפסיד אז הכל בדיעבד לא נכון. העלינו הרכב שיוצא למעברים, אבל זה לא עבד. ניסינו לעשות חילופים, אבל זה היה מאוחר מדי. בן שהר משחק גבוה ולא יקרה כלום אם יעלה מהספסל. לא זו הייתה הבעיה שלנו היום. הייתה לנו הזדמנות לפתוח משהו חדש, אבל לא עשינו את זה. אני עובד קשה כדי שהקבוצה תתחבר ותצליח. אנחנו עכשיו בירידה גדולה, אבל התפקיד שלי להרים את הקבוצה בחזרה".

 

מאור מליקסון: "אי אפשר להתכחש לזה שאנחנו במשבר. איכזבנו את הקהל, כי אנחנו לא נראים טוב. אין שום בעיה עם מחאת הקהל כל עוד היא לגיטימית. הם מצפים שניתן יותר מעצמנו ואני מקווה שזה מה שנעשה. כדורגל זה הרבה דינמיקה. סוג של כדור שלג שקשה לעצור. כולנו אחרי ברק, אנחנו יודעים שהוא המאמן הכי טוב בארץ".

  

שחקני ב
שחקני ב"ש מאוכזבים(עוז מועלם)

 

הקשר עדן שמיר, שנפצע במחצית הראשונה והוחלף, פונה לבית החולים. מהפועל באר שבע נמסר: "צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה פינה את עדן שמיר לביה"ח סורוקה לאחר שנפגע בראשו". מנהל אגף מבצעים באיחוד הצלה, מושיקו מוסקוביץ, מסר: "שמיר נפגע בראשו במהלך המשחק לאחר שנגח בראשו של שחקן אחר. על פי בדיקה שנערכה במגרש נראה כי הוא סובל מזעזוע מוח קל. כמו כן טופלו על ידי פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה 6 אוהדים שנפגעו משאיפת עשן בעקבות השלכת רימוני עשן במקום".

 

רוני לוי (צילום: הרצל יוסף)
מרוצה. רוני לוי(צילום: הרצל יוסף)

 

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי: "ברור שאני מרוצה מהרבה דברים. שיחקנו כדורגל טוב מאוד. לצערי לא ניצלנו את זה כדי להכריע מוקדם יותר את המשחק. שמרנו את ב"ש על כמעט אפס מצבים, אז יש דברים טובים לקחת ונשפר את הדברים הפחות טובים. אני משוכנע שבעתיד נהיה עם יותר ביטחון וננצל את ההזדמנויות האלה".

 

"יכול להיות שהיה לחץ מסוים. הקבוצה הזו רק נבנית ותהיה יותר טובה. היום זו אחת הפעמים הבודדות בה שיחקנו באותה רמה ובאותו קצב. במשחק ההגנה יש לנו שיפור משמעותי, אבל אנחנו צריכים להיות יותר חדים בסיומת ולתרגם את השליטה שלנו לשערים. לאנטואן קונט יש הרבה שקט כבלם והוא עוזר לנו עם המהירות. שי קונסטנטין לא שיחק תקופה ארוכה, אבל נכנס מהר לעניינים".

 

שלומי אזולאי חוגג עם החברים (עוז מועלם)
שלומי אזולאי וחבריו לא חושבים על ההחמצות(עוז מועלם)

 

על לוי גרסיה שהחמיץ הזדמנות גדולה אמר רוני לוי: "הוא בחור צעיר שנמצא במדינה חדשה. זה עניין של בגרות, בשלות והרבה עבודה אבל הוא מתקדם יפה מאוד ונלטש אותו".

 

כובש שער הניצחון, שלומי אזולאי: "אני בטוח שיבואו עוד גולים. אנחנו מסתכלים פחות על ההחמצות. היה יותר חשוב לנצח ומזה אנחנו מאושרים. לא כאבו לי הביקורות, אני מאושר מהקרדיט שאני מקבל בקבוצה ומתרכז בעבודה שלי. אליפות? זו מילה גסה. הפער מאוד גדול ואנחנו לא מסתכלים על זה. קודם נחבר כמה ניצחונות".

 

המשחק הופסק בפתיחה לארבע דקות לאחר שאוהדי שתי הקבוצות הבעירו אבוקות ביציעים. מהמשטרה נמסר: "במהלך המשחק הבחין שוטר באוהד אשר עפ"י החשד ביצע שימוש באש או בחומר דליק. החשוד, תושב ירושלים כבן 24, נעצר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים