שתף קטע נבחר

המשטרה לציבור: עזרו למצוא עדי ראייה לתאונה שבה נהרגו רוכבי האופניים

בהודעה חריגה ביקשה המשטרה סיוע באיתור עדי ראייה לתאונת הדרכים שלשום בכביש 5511, שבה נדרסו למוות תומר וינשטין ויניב לוגסי. על פי החשד, הנהג הפוגע נסע במהירות מופרזת ואולי אף תחת השפעת סם

המשטרה הודיעה היום (רביעי) כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר עדי ראייה לתאונת הדרכים שלשום בכביש 5511, שבה נהרגו שני רוכבי האופניים תומר וינשטין ויניב לוגסי. על פי הודעת המשטרה, כל מי שהיה עד לתאונה או בסמוך אליה מתבקש לגשת לתחנת המשטרה הקרובה או להתקשר לבוחנים ממרחב שרון בטלפון 09-7473538.

יניב לוגסי תומר וינשטין  (צילום: יאיר שגיא)
זירת התאונה. יניב לוגסי ותומר וינשטין נהרגו(צילום: יאיר שגיא)
 

 

 

 

התאונה התרחשה בשעות הבוקר, סמוך לשעה 6:40, בין בני ציון להדרים. על פי החשד, הנהג יונתן פדידה דרס למוות את שני הרוכבים. נציג המשטרה אמר אתמול בדיון בעניינו של פדידה, שמעצרו הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה, כי "מדובר באירוע קשה ביותר, הרוכבים נסעו באופן תקין בשולי הדרך לאור יום. החשוד נהג ברכב ספורט גולף GTI משנת 2015, ובוצע בו שינוי מבנה".

 

לפדידה בן ה-29 מיוחסות עבירות של המתה כפולה בקלות דעת, נהיגה בקלות ראש ונהיגה במהירות מופרזת. נציג המשטרה הוסיף שהמהירות המותרת בקטע שבו התרחשה התאונה היא 70 קמ"ש, ובעת התאונה מהירות הנסיעה של הנהג הדורס הייתה גבוהה "הרבה יותר". לדבריו ישנם סימנים שמעידים על כך שפדידה נהג תחת השפעת סם מסוכן.

 

שני ההרוגים התגוררו ברחובות סמוכים ביישוב קדימה-צורן. אחד מהם, תומר וינשטין, היה מוכר מאוד בקרב הרוכבים בארץ. הוא הותיר אחריו אישה, עדי, ושלושה ילדים: איתן בן התשע, שי-לי בת ה-12 וליה בת ה-15. ההרוג השני, יניב לוגסי, הותיר אחריו שלושה ילדים בני 13, 11 ו-8. הוא עבד בחברת הייטק מתמחה בפיתוח מערכות פיננסיות.

 

עו"ד תומר גונן שמייצג את הנהג הפוגע אמר: "מדובר בנהג נורמטיבי שמשתתף בצערן ואבלן הכבד של המשפחות, הכביש בו ארעה התאונה לא מאפשר כל תקלה מכנית או טעות אנוש. לטענת מרשי הרכב סטה לשמאל ומן הראוי כי המשטרה תמצה את החקירה בטרם נגיב לגופם של דברים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים