שתף קטע נבחר

בית"ר י-ם בשמינית אחרי 0:5 על ראשל"צ

הקבוצה של רוני לוי לא השאירה סיכוי לסגנית מוליכת הלאומית. צמד של וארן, מוחמד, קריאף ורוטמן (מבישול של זרגרי בן ה-17 בהופעת בכורה) הפכו את הערב של טסלפפה ושחקניו בטדי לסיוט. בשלב הבא מחכה בני ריינה מליגה ב', ורבע הגמר נראה קרוב

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים(צילום: אורן אהרוני)

 

בית"ר ירושלים ראתה אתמול בערב את אום אל פאחם מדהימה את מכבי תל אביב, את ק"ש הולכת הביתה שלשום ואת ב"ש כמעט מאבדת יתרון מבטיח מול אשדוד - והחליטה שלה זה לא יקרה. הערב היא הביסה ללא תנאי 0:5 את סגנית מוליכת הלאומית עירוני ראשון לציון במשחק שיכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה הרבה יותר.  בית"ר תפגוש בשמינית הגמר את בני ריינה מליגה ב'.

 

עוד לפני המשחק הייתה עדיפות ברורה על הנייר לחבורה של רוני לוי שמדורגת במקום השלישי בליגת העל ומגיעה אחרי 0:1 על הפועל ב"ש בטוטו-טרנר. חמישה שערים תוך 70 דקות תירגמו את יחסי הכוחות להשפלה על הדשא. הקבוצה של עופר טסלפפה, שלא הפסידה כבר שישה משחקים רצופים (בליגה), סיימה את הרצף החיובי הזה עם תבוסה כואבת. 

 

מוחמד חוגג, עמבר מאוכזב (צילום: אורן אהרוני)
מוחמד חוגג, עמבר מאוכזב(צילום: אורן אהרוני)

 

האורחת מהלאומית הייתה במשחק בדיוק לחמש דקות ואפילו הגיעה לחצי מצב בפתיחה, אבל נעלמה לחלוטין, בעיקר אחרי הראשון מבין צמד השערים של וארן (17, 50) - וספגה בסופו של דבר תבוסה כואבת.

 

עלי מוחמד (45), אופיר קריאף (54) ולירן רוטמן השלימו את התוצאה, כשהסיפור הגדול של השער האחרון הוא הבישול של הילד אביאל זרגרי בן ה-17, שעלה כמחליף להופעת הבכורה שלו במדי בית"ר, ועוד לפני שבישל נראה מצוין וכמעט כבש בנגיעה הראשונה בכדור.

 

עלי מוחמד מול וובה בראון  (צילום: אורן אהרוני)
מוחמד מול וובה בראון. לא היה פייט בטדי(צילום: אורן אהרוני)

 

רוני לוי יכול להיות מרוצה מאוד מרמת הדריכות של השחקנים שלו, שעשו מה שנדרש מהם הערב בעיקר ברמה המנטאלית, עם אינטנסיביות גבוהה ורצינות. אם הם ימשיכו בדרך הזו, ובעיקר בהתחשב בהגרלה הנוחה שזכו לה בשלב הבא, תואר הוא לא מילה גסה עבור הצהובים שחורים - גם אם לא דרך הליגה.

 

מהלך המשחק

דקה 6': הזדמנות ראשונה דווקא לאורחת. כדור חופשי מצוין של אנס דאבור נעצר בהדיפה של איתמר ניצן.

 

שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (צילום: אורן אהרוני)

 

17': שער! בית"ר ירושלים עולה ל-0:1. הגבהה מימין הגיעה אל גדי קינדה שהמשיך מהאוויר, וארן היה לבד לגמרי ונגח מקרוב ללא הפרעה את הראשון של בית"ר.

 

41': בית"ר שולטת לחלוטין. ראשון פתחה לא רע אבל מאז השער היא לא קיימת במגרש. הפעם קונסטנטין הוציא רוחב שהורחק ברגע האחרון לקרן.

 

שחקני ראשון לציון מאוכזבים (צילום: אורן אהרוני)
שחקני ראשון לציון מאוכזבים(צילום: אורן אהרוני)

 

42': מאותה הקרן נוצרה הזדמנות שבסופה וארן שוב נגח פנימה, אבל הפעם השער נפסל בצדק בגלל נבדל.

 

45': שער! בית"ר ירושלים עולה ל-0:2. בתום התקפה מסודרת ארוכה, שלום אדרי הכניס כדור חכם לעלי מוחמד שעשה תנועה לא פחות חכמה לעומק, נכנס לרחבה, השתלט בימין ובעט שטוח בשמאל פנימה - יופי של גול.

 

עלי מוחמד מושך חולצת שחקן יריב (צילום: אורן אהרוני)
עלי מוחמד עוצר את עדן דהן. בית"ר שלטה(צילום: אורן אהרוני)

 

50': שער! בית"ר ירושלים עולה ל-0:3. וארן קיבל כדור בתוך הרחבה ובע בנגיחה לפינה הרחוקה, עמבר רק נגע בזה בדרך פנימה.

 

54': שער! בית"ר ירושלים עולה ל-0:4. זו כבר השפלה. כדור קרן של מוחמד הגיע לאופיר קריאף ששלח טיל מהאוויר לרשת העליונה, שער יפה - אבל קל מדי.

 

65': כמעט קיבלנו רגע אדיר: אביאל זרגרי בן ה-17 נכנס כמחליף ובנגיעה הראשונה שלו בכדור כמעט כבש, זה הלך החוצה.

 

70': שער! בית"ר עולה ל-0:5. אז שער אולי אין לו, אבל זרגרי עם בישול ראשון במדי בית"ר. הילד קיבל כדור עם הגב לשער, הוריד בנגיעה למחליף צעיר נוסף, לירן רוטמן, שבעט חזק ומדויק מ-17 מטרים לרשת.

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד (אביאל זרגרי, 64), אופיר קריאף, שלום אדרי; גדי קינדה (לירן רוטמן), אנתוני וארן, פרדי פלומן (לוי גרסיה, 64).

 

הפועל ראשל"צ: מתן עמבר; מתן פלג, עומרי לוזון, אכרם שריח, מאור ג'רסי; וובה בראון, קלאודמיר פריירה (יניב בריק, 56), עדן דהן; איתמר שבירו, אנס דאבור (מיקו ממן, 62), גיל יצחק (מוחמד כליבאת, 67).

פורסם לראשונה 22/12/2019 20:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחני בית"ר חוגגים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים