שתף קטע נבחר
הבלתי מדולגות

כוכבת: תגידו שלום ליונה קירל

הקמפיין של ביטוח ישיר בכיכובם של נועה קירל ורוברטו בן שושן מככב בראש מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש נובמבר. וגם: שופינג כחול-לבן, אמזון נכנסת לישראל, החרדי שאכל בייקון והקמפיין המרגש של נעמת. אלה הפרסומות שלא הסכמנו לדלג עליהן

בשיתוף YouTube

 

יותר ממחצית מהצרכנים מסביב לעולם, מספרים שסרטוני וידאו מסייעים להם בהחלטה לקנות מותג או מוצר מסויים. הנתון המדהים הזה בא לידי ביטוי ביתר שאת במהלך חודש נובמבר - הלא הוא חודש הקניות המקוונות העולמי, שמכיל ימי מבצעים והנחות מרוכזים והופך לטירוף של שופינג. בין הבלאק פריידיי לסייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיניים וגם Shopping.IL המקומי, מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet לחודש נובמבר מכיל כמה דוגמאות טובות לקמפיינים ייעודיים עבור ציבור הרוכשים.

 

מדד הפרסומות ()

 

את המקום הראשון במדד החודשי תופס קמפיין שהקריאייטיב המנצנץ שלו עומד בניגוד מוחלט לתפיסה הציבורית של המוצר - ביטוח ישיר, שהשיקו שירות לקוחות שזמין 24 שעות ביממה. לצורך כך, הוחלט לגייס את נועה קירל והסוכן שלה, רוברטו בן שושן, אבל לא לוותר על הפרזנטורים הפופולריים - צמד היונים המשעשע. הקמפיין גרף כמיליון צפיות והביא לקדמת הבמה את האלטר אגו המעופף של קירל - יונה, לא נועה.

 

"מאחורי הקמפיין עומדת השקה של אסטרטגיה שיווקית חדשה", אומרת מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק של ביטוח ישיר. "כשאנשים קונים ביטוח הם מסתכלים בעיקר על המחיר, אבל המסר שלנו הוא שאנחנו יודעים לתת גם ערך מוסף, אנחנו בעצם אומרים 'אתם תקנו ביטוח ואנחנו נדאג לכל השאר'. ברגע האמת אנשים מחפשים לדאוג ולהתעסק כמה שפחות, וזה מה שאנחנו מספקים להם עם שירות הלקוחות החדש.

 

"מבחינה קריאייטיבית, רצינו לקחת את השפה של ביטוח ישיר - שהיא מוכרת ואהובה, השפה של היונים, צעד אחד קדימה. יחד איתם שילבנו את נועה קירל ורוברטו הסוכן שלה, שהם דמויות בולטות היום בנוף התקשורת, והכנסנו אותם לתוך סיטואציה ביטוחית אמיתית. הרבה מהקהל שלנו נמצא גם בדיגיטל ולכן עשינו קמפיין 360 מעלות, היה לנו סרטון עם פוטנציאל ויראלי ולכן רצינו לנצל את הפלטפורמה של יוטיוב. חיברנו את הקמפיין גם לעולמות החיפוש ולכלים דיגיטליים נוספים, והצלחנו איתו. המדד האמיתי הוא בעובדה שהצלחנו לגרום לצופים להישאר ולצפות בכל הסרטון - ולכן הקמפיין הזה מוגדר כהצלחה גם עסקית וגם מיתוגית".

 

 

למקום השני הגיע הקמפיין של פרויקט Shopping.IL, יוזמה מקומית של גוגל לקניות מקוונות שחוזרת בכל שנה בחודש נובמבר, ומספקת הנחות ומבצעים למשך 48 שעות. הקמפיין התמקד בשיר קצר וקליט על "חג הקניות של ישראל", והביא סיטואציות מוכרות מחיי היום-יום של מי שנוהגים לבצע רכישות ברשת, עם טוויסט משעשע. הסרטון זכה ליותר מ-2.5 מיליון צפיות - הכי הרבה מבין הקמפיינים במדד החודשי.

 

 

גם המקום השלישי ממוקד בקניות ברשת, והפעם עם קמפיין של אמזון לרגל הכניסה הרשמית של ענקית הטכנולוגיה לישראל. לכבוד השקת הפלטפורמה הפופולרית בשפה העברית, בחרו בשיר הא'-ב' ועשו לה גרסה מעודכנת שמתאימה בול לקניות ברשת - עם שורה של מוצרים מופרכים וכאלה שאנחנו לא בהכרח צריכים אבל מאוד מאוד רוצים.

 

 

במקום הרביעי במדד החודשי נמצא הקמפיין של בורגר קינג ישראל להשקת הבייקון קינג - המבורגר בתוספת בייקון מעושן וכשר. לצורך הקמפיין גוייסה התופעה הכי ויראלית שיצאה מהמגזר החרדי - מלך זילברשלג, ואפילו טעטא עושה כאן תפקיד אורח. הקמפיין זכה כבר לכמעט חצי מיליון צפיות, עם קריאייטיב אמיץ אך משעשע שמתלבש בדיוק על המוצר.

 

 

את המקום החמישי שחותם את המדד החודשי, תופסת תנועת נעמת עם קמפיין מרגש ומצויין ליום האלימות נגד נשים. בסרטון - שורה של נשים מוכרות ומצליחות, בהן נלי תגר, יבגניה דודינה, גלית גוטמן ואילנית לוי, בסיטואציות מטרידות שמתקיימות בהיפוך מגדרי מוחלט. כדי לספק נופך אותנטי - הקמפיין מצולם כאילו מבעד לעדשת מצלמה נסתרת, שלוכדת את הרגעים האלה כאילו במקרה. הדגש הוא על מצבים שהם בתחום האפור של הטרדה מינית, כאלה שנשים נאלצות להתמודד איתם כל הזמן ובכל מרחב. צפיית חובה.

 

 

בשיתוף YouTube

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
אילוסטרציה: Shutterstock
מדד הפרסומות
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים