שתף קטע נבחר

ילד גרמני בארון של פדופיל: "היה בבית לפחות שנתיים"

עוד פרטים נחשפים על מציאתו של מרווין בן ה-15, שנעלם לפני שנתיים וחצי ונמצא ביום שישי ממש במקרה מוסתר בארון המטבח של עבריין מין ליד העיר קלן. אמו: "לבש את אותם בגדים שלבש ביום שנעלם". אביו החורג: "הוא לא דיבר הרבה". ההערכה: מרווין היה בבית כבר כשהחשוד נעצר אשתקד

את גרמניה ממשיכה לרתק פרשת מציאתו של הנער בן ה-15 מרווין, שנעלם לפני שנתיים וחצי והתגלה בסוף השבוע – ממש במקרה – מוסתר בארון המטבח של פדופיל בעיר רקלינגהאוזן שבמערב המדינה, לא הרחק מקלן.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

משטרה ב גרמניה (צילום: shutterstock)
טרם פורסם אם מרווין נפל קורבן לעבירות מין. משטרת גרמניה(צילום: shutterstock)

מרווין נעלם ב-11 ביוני 2017 בסביבות השעה 10:00 בבוקר. בימים ההם, אז בן 13, התגורר במעון לבני נוער בשל משבר נפשי שחווה בעקבות מות אביו. הוא נפרד לשלום מאחד המטפלים, ולא נראה שוב. ההודעה האחרונה מהטלפון שלו נשלחה באותו יום בשעה 11:37. לאחר מכן כבה הטלפון.

 

עובדי הרווחה דיווחו על היעדרו של מרווין מיד אחרי היעלמו, אבל כל החיפושים היזומים שנערכו מאז לא הביאו למציאתו. לפרשת ההיעלמות הוקדשה כתבה בתוכנית תחקירים בטלוויזיה הגרמנית העוסקת בתיקי נעדרים, ובשלב מסוים אף נעזרה האם במכשף, וכשזה טען כי הוא רואה בחזיונותיו את גופת מרווין מוטלת ביער שלחה לשם המשטרה כלבי גישוש, ולא מצאה דבר.

 

התפנית התחוללה ביום שישי בבוקר. המשטרה הגיעה לביתו של לארס, גבר בן 44, בעקבות החשד שהוא שוב מעורב בצריכה ובהפצה של תכנים פורנוגרפיים שבהם מוצגים ילדים. ב-2018 כבר הורשע האיש בעבירות מסוג זה, ואז נגזרו עליו עשרה חודשי מאסר על-תנאי.

ילד מתחבא ארון (צילום: shutterstock)
חיתולים וריח של שתן. מרווין נמצא בארון המטבח(צילום: shutterstock)

כשהשוטרים נכנסו ביום שישי לבית הם נתקלו בריח חריף של שתן, ונאלצו לחבוש מסכות כדי להצליח לבצע את עבודתם. הם ערכו חיפוש, וכשפתחו את דלת אחד מארונות המטבח מצאו בו את מרווין. לדברי המשטרה, יש ראיות לכך שהוא שהה בבית זמן רב, והיה בו גם כשלארס הורשע בשנה שעברה.

 

לארס נעצר והוא חשוד בעבירות מין, אולם לפי שעה לא נמסר אם מרווין היה קורבן של העבירות האלה. גם אביו של לארס, גבר בן 77, נלקח לתשאול, אולם אחר כך שוחרר.

 

כמו בית הזוועות האוסטרי

עם פרסום הפרשה המשטרה מסרה אמנם שאין סימנים לכך שמרווין הוחזק בבית בניגוד לרצונו, אולם אמו של הנער, מנואלה ב' בת ה-53, דוחה את הטענה הזו בתוקף. "אני בטוחה שהאיש הזה עשה לו מניפולציה", אמרה, "אני יכולה להשתגע רק מלחשוב מה הוא עשה לו".

 

האם סיפרה לצהובון "בילד" כי את ההודעה שמרווין נמצא חי קיבלה ביום שישי ב-11:15 בבוקר. היא אמרה כי כשהתאחדה עם בנה בקושי הכירה אותו וכי הוא נראה כמו "גבר זקן שבור". לדבריה הוא לבש עדיין את אותם הבגדים שלבש ביום שבו נעלם. אביו החורג, מיכאל, העיד שכשמרווין פגש את אמו הוא לא דיבר הרבה.

משטרת גרמניה. זיכרונות מפריצל (צילום: AP) (צילום: AP)
משטרת גרמניה. זיכרונות מפריצל(צילום: AP)

לפי התקשורת הגרמנית, מרווין סיפר לאמו שהיה כלוא בבית שנתיים וחצי ושאסרו עליו לצאת. המשטרה מעריכה שהוא שהה בבית לפחות שנתיים. השוטרים שפשטו על המקום הוציאו משם כ-50 קופסאות מלאות בחומרים – דיסקים, בגדים וחיתולים לתינוקות.

 

 

הנער הועבר למרפאה פסיכיאטרית, וכעת מקווה אמו מנואלה לבקר אותו בחג המולד ולתת לו במתנה בגדים חדשים. השבוע הודתה לציבור בפייסבוק על התמיכה שלה זוכה המשפחה, אבל ביקשה לאפשר כעת למרווין לחזור לחייו בעזרת אהבת משפחתו ותמיכתה.

 

פרשת הנער מזכירה לרבים בגרמניה שני מקרים שזעזעו בעשור שעבר את אוסטריה – זה של נטשה קמפוש, שברחה ב-2006 מביתו של החוטף שלה אחרי שמונה שנים שבהן הוחזקה בשבי, וזה של אליזבת פריצל, שאביה יוזף כלא אותה במרתף 24 שנה, ושם אנס אותה והביא איתה ילדים לעולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
משטרת גרמניה. גילתה במקרה
צילום: shutterstock
מומלצים