שתף קטע נבחר

הפועל ת"א פנתה לקשר נבחרת פנמה

ארמנדו קופר ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה עשוי להגיע באופן מיידי. במועדון מנסים לסגור גם עם פיליפה רודריגס. ביקורת על מכת השפעת במועדון. קלינגר: "מעולם לא חוויתי דבר כזה"

בהפועל תל אביב בוחנים את האפשרות לצרף את קשר נבחרת פנמה, ארמנדו קופר, ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה ולאחרונה חזר לשחק במולדתו במדי אראבה יונידו, כשכבר נעשתה אליו פנייה ראשונית.

 

לטבלת ליגת העל

 

גורמים המעורים בפרטים ציינו כי בהפועל החלו לגשש במטרה לצרף מיידית את קופר בן ה-32, ששיחק בעבר בסנט פאולי, דינמו בוקרשט, ובטורונטו מה-MLS.

 

ארמנדו קופר עובר את שלומי אזולאי (צילום: ראובן כהן)
בדרך חזרה לליגת העל? ארמנדו קופר במדי מכבי פ"ת(צילום: ראובן כהן)

 

לקופר 109 הופעות בנבחרת פנמה, ובחודש שעבר הוא גם שיחק נגד מקסיקו. הקשר, שרשם בשנה שעברה 14 משחקים במכבי פ"ת וכבש חמישה שערים, לא רצה לרדת לשחק בליגה הלאומית. מלבד קופר, בהפועל סיכמו עקרונית עם הקשר מאורוגוואי פיליפה רודריגס, שמסיים את חוזהו באליאנס לימה בפרו. במועדון טענו כי מדובר בקשר התקפי איכותי. במידה שקופר יגיע בסופו של דבר יחד עם רודריגס, הזר הנוסף שיחל לשחק החל מה-7 בינואר יהיה הניגרי מייקל אלוהה, שמציג יכולת טובה מאוד באימונים. "הוא הרבה יותר טוב מדמבה קמארה, שלא ברור איך הגיע לפה", אמרו במועדון. בהפועל גם בוחנים אופציות של ישראלים. היו גישושים עם אלון תורג'מן מאוסטריה וינה, אולם לא נראה כי זה ייצא לפועל. ניקו אולסק, שלא בתוכניות של מכבי נתניה, עשוי להצטרף.

 

גורמים במועדון ביקרו את ההתנהלות בנוגע לחיסונים בקבוצה, זאת לאחר ששבעה שחקנים חטפו שפעת ולא היו חלק מהסגל ב-0:0 מול מ.ס אשדוד. "אני 20 ומשהו שנים מאמן כדורגל ומעולם לא חוויתי דבר כזה שהיו לנו רק שלושה מחליפים", אמר המאמן ניר קלינגר. "אני רוצה להגיד כל הכבוד לכל מי ששיחק אחרי 120 דקות ביום ראשון, כי לא יכולנו להחליף".

 

ספסל הפועל תל אביב מול מ.ס אשדוד (צילום: עוז מועלם )
בולטים בהיעדרם: שחקני ספסל(צילום: עוז מועלם )

 

אושר דוידה הוזעק מהטירונות לספסל, מוטי ברשצקי נכנס במקום אור אינברום, שעוד נפצע לפני תום המחצית הראשונה ועמנואל בואטנג ישב עם חום על הספסל ונכנס לדקות האחרונות. ההערכה בהפועל היא כי לכל היותר עידן כהן, שמחלים מהשפעת, יהיה כשיר למשחק בעוד שלושה ימים נגד סקציה נס ציונה. יואב ג'רפי, שחלה אף הוא, הודיע ברגע האחרון כי לא יוכל לשחק ולכן אריק ינקו נכנס להרכב  הופתיע יחד עם שי אייזן, שממשיך להשתפר ממשחק למשחק.

 

"היינו הרבה יותר טובים מאשדוד במחצית השנייה, אבל אין פה איכויות ולכן אי אפשר לנצח במשחקים עד לשינויים בסגל, כי אנחנו לא מצליחים לכבוש. לפחות אנחנו לא סופגים", אמרו בהפועל. "קמארה לא יכול לשחק בליגה הלאומית, אבו-עביד לבד יכול היה לכבוש שני שערים, נסבול עד ינואר ונקווה שהכל יסתדר".

 

בהפועל רחוקים שתי נקודות מהמקום שמוביל לירידת ליגה ומצד שני חמש נקודות מהמקום השישי בו נמצאת מכבי נתניה, ולכן המשחק בראשון במושבה נגד נס ציונה יהיה משמעותי מאוד להמשך העונה של האדומים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
ארמנדו קופר
צילום: ראובן כהן
מומלצים