שתף קטע נבחר

התחלות חדשות: הורוסקופ חודש ינואר

שנה אזרחית הסתיימה ואחת חדשה מתחילה, החיים ממשיכים ולכל אחד ואחת מאתנו צפויות התחלות חדשות שנולדות מתוך הבנות ושינויים שחלו בנו. רוצים לדעת מה צפוי לכם החודש? קראו את ההורוסקופ החודשי שלכם

חודש חדש, הורוסקופ חדש והפעם גם שנה אזרחית חדשה שמביאה עמה בשורות חדשות לכל המזלות - קראו את ההורוסקופ החודשי שלכם:

  (צילום: shutterstock )
מתחילים חודש חדש בשנה חדשה(צילום: shutterstock )
 

מזל טלה

כוכב מאדים שליטכם, החליט להתגושש עם שאר גרמי השמיים: התופעה יוצקת מעין הילה של כפייתיות סביב יחסיכם עם בני המשפחה ועם חברים קרובים - נראה שאתם זקוקים לסיועו של גורם שלישי כדי לפתור את הבעיה.

 

מתחילים להתעורר רחשושים בבית הזוגיות שלכם: איש אינו אומר זאת במילים, אך נראה שתצטרכו להגן על מעמדכם אצל בני הזוג. ייתכן כי מישהו במסתור ובמחשכים, לוטש עיניו אל אשר שייך לכם. זה לא העיתוי הנכון ללחוץ על מעבידים ומעסיקים בכל הנוגע לקידות או להטבות. מאידך, זו תקופה חלומית להשקיע בנתיבי הרוח ובאפיקים של יצירה ומלאכת יד.

 

מזל שור

מיקומו של שבתאי מביא לכם הזדמנויות רבות וחשובות. בחודש הקרוב אתם צפויים לשינויים ותמורות בתחום המקצועי. כמו כן, תחום הכספים צפוי לעבור שיפור משמעותי. תקופה זו תהיה טובה להתקדמות בתחום המקצועי. עבודתכם תזכה להערכה רבה. על אף בעיות אפשריות, תהיה תחושת סיפוק. האמביציה, המרץ והאינטואיציה, האלתור ומציאת הפתרונות המהירים לבעיות יהיו במיטבם והם אלו שיקדמו אתכם.

 

החל משבוע השלישי של החודש צפויים בילויים שעבור המתבונן מן הצד עשויים להיחשב "משוגעים" קמעה, אך נראה שהם מפצים אתכם על תקופה ממושכת של "יובש" רגשי.

 

מזל תאומים

כוכב שבתאי ממשיך להדגיש היבטים של רצינות ונטילת אחריות: זו תקופה ממוזלת במיוחד לאלה מכם שאינם סומכים על המזל העיוור, ומתכננים בקפדנות את מהלכיהם. אתם מצטרפים אל גורמים רבי השפעה ועוזרים להם להגשים את שאיפותיהם. מתפתחים קשרי ידידות עם אנשים שהיו לכם עימם יחסים רשמיים למחצה.

 

כוכב צדק משפיע על חיי האהבה שלכם השנה יבוא לעזרתכם ויעזור לכם לשחרר את הגורמים הקושרים את ליבכם ומונעים מכם מלהגיע לרבדים גבוהים ולאהבה אמיתית וכנה. זוהי תקופה בה תוכלו להבין כי את המחיר כבר שילמתם, וזה הזמן לשחרר את ליבכם לאהבה חדשה שמגיעה לכם.

 

מזל סרטן

מערך הכוכבים העכשווי מבשר על אור גדול הבוקע מעל גזרת הזוגיות: אין ספק שמשהו טוב קורה לכם בכל הנוגע לעניינים שבינו לבינה - המזל יתעצם שבעתיים אם תשכילו לרסן את נטייתכם הטבעית למרדנות. במהלך החודש אתם עשויים למצוא את עצמכם מתרפקים על זיכרונות העבר. טיפ: אין בזה שום דבר רע.

 

בעבודה: עליכם לייצר את הקשרים הנכונים, עם האנשים הנכונים. אתם יודעים, לא די בזה שיש בידיכם מוצר אדיר לשיווק, שהרי אתם זקוקים גם לגורמים מקצועיים היודעים כיצד לשווק אותו. הישמרו מפני אדם ערמומי המנסה לרכוש את הסחורה שבידיכם בחצי חינם. אם תקבעו את מחירכם ותתעקשו עליו, סופכם לצאת כאשר ידכם על העליונה.

 

מזל אריה

זה הזמן להיפטר מדאגות שווא שליוו את חייכם בתקופה האחרונה, נראה שהדמיון שלכם עובד שעות נוספות. זיכרו: מה שעושה טוב למוזות שלכם, אינו תורם במיוחד לשלוות נפשכם.

 

פרויקט שהשקעתם בו זמן ונשמה, מתחיל לקרום עור וגידים. נוצרים קשרים רווחיים ביניכם ובין אנשים העוסקים בתחומים יצירתיים.

 

לאלה שנמצאים במערכת זוגית: כנראה שכמה עיניינים הסתבכו והדברים נראים מורכבים מכדי להגיע לפתרון, אבל אין כך הוא הדבר. הפנויים שבחבורה יחוו נחת כשפרטנרים פוטנציאליים יצוצו "משום מקום" והעניינים יתגלגלו מהר מאוד לכיוון חיובי.

 

מזל בתולה

צפויים ימים נפלאים לחובבי התהילה והפרסום שביניכם, כמו גם לשחקני הבמה. שער להזדמנויות חדשות יפתח בפני אלה מכם המבקשים להרחיב ולהעמיק את ידיעותיהם בעולם המוסיקה או המחול. נראה שעיסוקיכם היומיומיים עלולים לעמוד לכם למכשול, אך אסור שתניחו להם למנוע מכם את ההתחברות עם ה"אני" הפנימי שלכם.

 

זו תקופה נפלאה עבור אלה מכם שחיפשו לעצמם בן-זוג, אך לא היו מוכנים להתפשר על עקרונותיהם: במקביל, כדאי שתעלו על רכבת האושר, מבלי להתקשקש בשאלה מי נוטל ראשון את היוזמה לידיו. באהבה, אתם יודעים, אין מקום לתרגילי מנהיגות.

 

מזל מאזניים

זה הזמן להשקיע בכישרון הטבעי שלכם – זה הזמן שלכם להגשים את החלומות. החמצת ההזדמנות עלולה להוליד תחושה של תסכול שילווה אתכם מספר חודשים. לא חבל?

 

בתחום הגשמי: בימים אלה יש לכם רעיונות שיווקיים טובים ומיוחדים. ובכן, למרות שאתם לא ממש הטיפוסים האולטימטיביים לעולם העסקים, נראה שתוכלו לפרגן לעצמכם מסלול קרייריסטי עצמאי. במקביל, תזדקקו לסוכן שייצג אתכם בנתיבי עולם המשא ומתן או בפשטות, כדאי שתיצמדו אל מי שיכול לעזור לכם שלא לצאת פראיירים.

 

מזל עקרב

אם שקלתם להשלים פערי השכלה ובעיקר את אלה המעכבים את קידומכם המקצועי, אל תהססו לעשות זאת עתה.

 

בסך הכל זו תקופה חלומית ונפלאה בה אינכם צריכים לחשוש לבטא את צפונות ליבכם בדרך הנחרצת והדרמטית ביותר. צפויות לכם התחלות פורצות חומות בכל תחומי חייכם, והכול לטובה. טוב תעשו אם תשקיעו במראה, בהופעה החיצונית, בשדרוג התדמית ובבגדים: לכו על זה בגדול, (אל תקמצו). הסירו מלבכם כל דאגה הקשורה בפיננסים, בתקופה זו יש מי שמשגיח עליכם ויעזור במידת הצורך.

 

מזל קשת

אחרי מספר חודשים בהם הרגשתם מעט חלשים פיזית, הדימוי העצמי שלכם צפוי להשתפר פלאים. אתם תהיו אור ומופת לאחרים. זה הזמן לאחוז במושכות המנהיגות ולהוביל את העדר בעבודה ובחיי החברה. זהו עיתוי מדהים לעוסקים בעולם הבמה, כמו גם בעבודה הדורשת ייצוגיות.

 

הטו אוזן למוצא פיהן של דמויות נשיות דומיננטיות בחייכם, וזאת משום שדבריהן ישפיעו לטובה על מזלכם הטוב. בתקופה זו (בחודשיים הקרובים) נראה שהשקעות פיננסיות יניבו תשואה יפה, אך אל לכם לסכן אותן באפיקים הרפתקניים.

 

מזל גדי

זה הזמן לארגן את חיי האהבה שלכם ולהוביל אותם אל מתחת החופה או לחילופין, להשקיע אנרגיות טובות בבן/בת זוג קבוע. בתחום זה, עליכם להימנע מהרפתקאות.

 

בעבודה, נפתחות אפשרויות חדשות: אלת המזל תעניק מטובה לכל מה שמדיף ניחוח של רצינות ונטילת אחריות. חוזים רשמיים יביאו לכם הישגים קרייריסטיים - זה הזמן לממש ציפיות לקידום או לתוספת שכר.

 

מזל דלי

גזרת מזלכם סופגת אנרגיות טובות מכיוונו של כוכב ונוס: הקשרים הרומנטיים צפויים להתנהל באווירה קלילה שאינה תלויה בדבר, כלומר: אין התחייבויות, ואתם אוהבים את זה. בימים אלה חיי הרומנטיקה שלכם תהיה מלווה באנרגיה חושנית, אך אל לכם לפרוץ את המסגרת.

 

בתחום הלימודים: תחום הרוחניות והבנת נפש האדם מושך אתכם בתקופה הנוכחית. נסו להעמיק מעט את הידע שלכם משום שזהו עיתוי נפלא להשתלמויות, סדנאות וחוגים.

 

מזל דגים

צפוי חודש מדהים לרוחניים שביניכם, כמו גם לאלה הרוצים להתחבר עם עולם הרוח. כל זאת בעקבות פגישות עם אנשים היכולים להעשיר את עולמכם הפנימי.

 

צפוי מזל מדהים לאנשי התקשורת שביניכם, כמו גם לאלה העוסקים בפרסום ובשיווק. בעבודה אתם עלולים להתקל בקשיים מול חברים. יכולת הביטוי שלכם תעזור להחזיר את העניינים לפרופורציה הנכונה.

שימו לב: המצב הבריאותי עלול להכשיל אתכם מכיוון שבתקופה זו של השנה, אתם נוטים להזניח את הבריאות שלכם. נסו להקפיד על שעות שינה מספיקות ופעילות משחררת.

 

מה עוד מספרים הכוכבים על השבוע שלכם, החודש שלכם ובכלל? מסע בין הכוכבים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים