שתף קטע נבחר

רוכבת קטנוע נהרגה בתאונה בירושלים, רוכב נוסף נפצע קשה

צעירה כבת 18 החליקה עם הקטנוע בשכונת הר חומה בבירה, ומותה נקבע במקום. צעיר נוסף בן גילה שרכב עימה נפצע קשה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם. בוחני תנועה של המשטרה פתחו בחקירה

 

 

 

 

רוכבת קטנוע כבת 18 נהרגה הלילה (בין שבת לראשון) ורוכב נוסף נפצע קשה לאחר שהקטנוע שעליו רכבו החליק בשדרות שמואל מאיר בשכונת הר חומה שבירושלים. צוות מד"א קבע את מותה של הרוכבת במקום ופינה את הרוכב לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית. כוחות משטרה הגיעו לזירה ובוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירה.

 

בשעה 03:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על קטנוע עם שני רוכבים שהחליק בשדרות שמואל מאיר פינת הרב יצחק ניסים בירושלים. פרמדיק מד"א רפאל הרבסט, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. שני רוכבי הקטננוע, צעיר וצעירה כבני 18, שכבו על הכביש במרחק גדול מהקטנוע. הצעירה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלות קשות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הצעיר, שהיה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים כשמצבו יציב".

 

 

זירת התאונה בירושלים  (צילום: תיעוד מבצעי מד
זירת התאונה בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

זירת התאונה בירושלים  (צילום: תיעוד מבצעי מד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

בסוף השבוע נדרס למוות הולך רגל כבן 40 ברחוב העצמאות בחיפה. התאונה אירעה בסביבות השעה 01:00 בלילה שבין חמישי לשישי. הגבר נפגע ממונית ונלכד תחת גלגליה.צוותי כיבוי שהוזעקו למקום הרימו את המונית ואפשרו לחלץ את האיש. צוותי מד"א ומתנדבים של איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב אנוש. מותו נקבע בבית החולים.

 

באותו לילה צעיר בן 19 נפצע באורח קשה בהתנגשות כלי רכב בעץ בשדרות יצחק רבין בנוף הגליל. הצעיר, תושב כפר כנא, ישב במושב הנוסע ונפגע בראשו. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים רמב"ם. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג הרכב, בן 21 מכפר כנא, בחשד שנהג בשכרות ובמהירות מופרזת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה בירושלים
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים