שתף קטע נבחר

קינדה מלהיב, רוני לוי מפרגן: בית"ר חוגגת עוד ניצחון

הקשר כיכב ב-1:4 על הפועל חיפה עם שער ושני בישולים, המאמן מבקש "לפתח אופי של ווינרים". חוגג נתן אור ירוק ליוסי בניון לצרף חלוץ זר

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, ירד בסיום הניצחון הגדול של קבוצתו בסמי עופר על הפועל חיפה 1:4 לדשא, ביקש מבנו לסמן את המספר ארבע באצבעותיו וצילם אותו. חוגג עצמו גם צילם סלפי עם האוהדים.

 

לטבלת ליגת העל 

 

אלי אוחנה ויוסי בניון ירדו גם הם לכר הדשא וקיבלו תמיכה מהקהל של בית"ר. נזכיר רק שבדיוק בסיבוב הקודם, אחרי ההפסד להפועל חיפה בטדי, בבית"ר כבר דיברו על צורך בזעזוע במידה שלא ישיגו ניצחון בקריית-שמונה, אולם רוני לוי התעשת ומאז בית"ר החלה בקאמבק.

 

משה חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
חוגג עם בנו(צילום: ראובן שוורץ)

 

בית"ר ניצחה בתשעה מ-11 המשחקים האחרונים שלה ונראית בכושר מצוין, גם כששני השחקנים הזרים המובילים שלה פצועים: הבלם אנטואן קונט שלא ברור עדיין מתי יחזור, ולוי גרסיה, שלא עבר מבחן כשירות.

 

שחקן העונה של בית"ר עד כה, גדי קינדה, הוסיף אתמול בחיפה שער ובישול (שבעה שערים וארבעה בישולים עד כה). אנדי הרצוג עשוי לשלב אותו במשחק בגלזגו נגד סקוטלנד במרץ והוא צפוי לעזוב בקיץ הקרוב, כשמי שיקבע את תג המחיר שלו על פי החוזה מול אשדוד הוא ג'קי בן זקן.

 

בית
האפטר-פארטי של בית"ר אתמול בסמי עופר(צילום: ראובן שוורץ)

 

"הצוות בבית"ר עובד איתי טוב, מכוון אותי מה לעשות. אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים ואני שמח שאני נראה טוב יותר העונה", אמר קינדה. רוני לוי פירגן לקשר שלו: "אתם צריכים לראות איך גדי מתאמן. הוא על מאה אחוז בכל אימון. יש לו יכולות אישיות והוא היה צריך להתאים עצמו למבנה הקבוצתי".

 

בית"ר תפגוש בעוד שבועיים את מכבי ת"א שתגיע אחרי משחק העונה מול מכבי חיפה. "עוד מוקדם לדבר על אליפות", הוסיף קינדה. "אנחנו משתפרים ונראים טוב יותר, נעשה משחק אחרי משחק ונוכל לדבר בצמרת. אנחנו לא חוששים מהמילה אליפות וחושבים שאנחנו עדיין לא שם וצריכים להיראות יותר טוב. אנחנו לא מתעסקים במכבי חיפה ומכבי ת"א, רק בעבודה שלנו. החלום שלי לזכות בתואר ומקווה שהשנה נעשה את זה". לוי עצמו העדיף להנמיך ציפיות: "לא רוצה אחרי תקופה טובה כבר להצהיר הצהרות, אנחנו צריכים לפתח אופי של ווינרים ולהיות בזה טובים יותר".

 

גדי קינדה (צילום: ראובן שוורץ)
קינדה. התקופה הטובה בקריירה(צילום: ראובן שוורץ)

 

שחקני בית"ר חגגו דקות ארוכות על כר הדשא ורקדו מול האוהדים הרבים שהגיעו לתמוך בהם. חוגג נתן אור ירוק ליוסי בניון לצרף חלוץ זר ומאחורי הקלעים מתקיימות שיחות עם מועמדים שונים, כשהקריטריון הברור הוא שחקן שישדרג את הסגל, וכזה שהוא בעל אופציית מכירה עתידית. "אנחנו שוברים את הראש איפה אפשר להתחזק. יש לנו מקום לזר אחד בלבד", הסביר לוי. "אני לא רואה ישראלים שיכולים לשדרג אותנו כרגע. בכל מקרה קשה בינואר לשדרג את הקבוצה". מי שצפוי לחזק את הקבוצה מבפנים בינואר הוא עידן ורד שצפוי לחזור בקרוב לסגל.

 

אם בית"ר תצליח להתחזק בחלוץ זר נוסף, אנתוני וראן שנכנס להרכב במקום גארסיה הפצוע וכבש שער, ישקול את המשך דרכו במועדון. וראן מודע לכך שהוא החלוץ השני בקבוצה אחרי שלומי אזולאי, אולם הצטרפות של שחקן נוסף בעמדה כזו תוביל אותו לחשוב על האופציות שמעוניינות בו כמו הפועל ת"א והפועל חיפה.


פורסם לראשונה 31/12/2019 06:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
משה חוגג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים