שתף קטע נבחר

התיק נגד מנהל הברנוער נסגר, המדינה תפצה אותו ב-200 אלף שקל

לאחר ששאול גנון נחשד בביצוע מעשה סדום בנער שהוביל למסע הרצח במועדון הנוער הגאה, התיק נגדו נסגר מחוסר אשמה והמדינה תפצה אותו במסגרת הסדר פשרה

מנהל הברנוער לשעבר, שאול גנון, חתם היום (רביעי) על הסכם פשרה עם המדינה שבמסגרתו יפוצה ב-200 אלף שקל בגין הנזקים שנגרמו לו לטענתו בעקבות הפרשה.

 

שאול גנון (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
שאול גנון(צילום: גיל יוחנן)
 

גנון תבע מהמדינה 3.5 מיליון שקל לאחר שנחשד בביצוע מעשה סדום באחד מחשודי הפרשה כשהיה בן 15, מה שלפי החוקרים הוביל את חגי פליסיאן ושותפיו (כולל הנער שהותקף לכאורה) למסע הנקמה שהפך לטבח חסר הבחנה. בתאגיד השידור דווח הערב כי לפני כמה שבועות התיק נגד גנון נסגר מחוסר אשמה.

 

גם אישום הרצח נגד חגי פליסיאן עצמו בוטל לאחר שהתברר כי עד המדינה, זאור חנקישייב, מסר ידיעות כוזבות לחוקרי המשטרה, בהן גם האשמת השווא כלפי גנון.

 

מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) נמסר כי "תביעתו של גנון הוגשה על סכום של 3.5 מיליון שקל. לאחר הליך גישור, הצדדים הגיעו להסדר פשרה לפיו המדינה תשלם לתובע 200,000 שקל כאשר המדינה אינה מודה, במסגרת ההסדר, בטענות התובע או בנזקים להם טען".

 

עוד נמסר כי "למדינה טעמים כבדי משקל, שאינם קשורים לטענות התובע, לסיים את ההליך מבלי לנהל הליך משפטי. הטעמים נוגעים לחקירת תיק הרצח בבר נוער שעודנה פתוחה וחוסים תחת תעודת חסיון. גם התובע מטעמיו, בחר להימנע מניהול ההליך המשפטי הכרוך בחשיפת פרטים רבים".

 

גנון נחשב בעבר לאחת הדמויות הבולטות באגודה לשמירת זכויות הפרט, וכמתנדב ותיק שהקים במו ידיו את מועדון הברנוער. בזמן הרצח בברנוער, שמעולם לא פוענח, הוא שימש כמנהל המקום.

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים