שתף קטע נבחר

"ברצלונה חזרה לקרקע"

האלופה ספגה ביקורת ב"מארקה" לאחר ה-2:2 המאכזב מול אספניול. ואלוורדה: "ההרחקה של דה יונג גרמה לנו נזק". סוארס: "צריך להסיק מסקנות". וגם: המחמאות לשוערי ריאל ואתלטיקו מדריד

 

"ברצלונה חזרה לקרקע". כך נכתב ב"מארקה" אחרי שאלופת ספרד סיימה בתיקו 2:2 בדרבי מול אספניול ונותרה בשוויון נקודות עם ריאל מדריד, שהביסה 0:3 את חטאפה. שער של הסיני וו ליי בדקה ה-88 גרם לבארסה לאבד שתי נקודות יקרות במאבק על האליפות.

 

 

"ההרחקה של דה יונג גרמה לנו נזק", הגיב בסיום המאמן ארנסטו ואלוורדה. "זה הוציא אותנו מאיזון, החדיר בהם מוטיבציה והקשה עלינו ליצור מצבים בהתקפה. בגלל זה לא הצלחנו לגמור את המשחק והתוצאה הזו רעה לנו, כי רצינו להשיג שלוש נקודות".

  

לואיס סוארס מאוכזב (צילום: רויטרס)
לואיס סוארס מאוכזב(צילום: רויטרס)

 

לואיס סוארס: "איבדנו שתי נקודות. תמיד זה קשה עם שחקן אחד פחות, כי זה מחזק את היריבה. ידענו שיהיה משחק מסובך ועכשיו אנחנו צריכים להסיק את המסקנות. נהיה חייבים להשתפר בסיבוב השני".

 

במהלך המשחק התחולל עימות בין ג'רארד פיקה לבין אוהדי אספניול,  ששרו שירים בגנות הבלם והקניטו אותו ואת אשתו הזמרת שאקירה על רקע שמועות שפורסמו בעבר ברשתות החברתיות לפיהן מובראק ווקאסו, הקשר הגנאי של אלאבס, הוא האבא האמיתי של בנם. הגולשים ברשתות באסיה היללו את ליי, שהפך שוב לגיבור לאומי והצהיר: "אני גאה להניף את הדגל הסיני".

 

ב"אס" נכתב בכותרת לאחר ה-0:3 של ריאל מדריד על חטאפה: "הגנה גדולה, ההתקפה הטובה ביותר". השוער טיבו קורטואה, שביצע שלוש הצלות, הגיב: "אני מרוצה מהעבודה ההגנתית המושלמת שעשינו. זו הרמה לה מצפים מריאל מדריד ואני מרוצה שעזרתי לנצח. ההצלה הראשונה הייתה הכי קשה, כי הבעיטה הייתה חזקה ולא ראיתי היטב את הכדור בגלל שהסתירו לי. עשיתי את זה בזכות הרפלקסים. ההצלה השנייה הייתה קלה יותר ובשלישית הייתה נגיחה שאחריה הדפתי חזק כדי שהם לא יוכלו לכבוש מכדור חוזר".

 

גם אתלטיקו מדריד נהנתה מיכולת מצוינת של השוער שלה, יאן אובלק, שרשם מספר הצלות ובתוספת הזמן מנע שער שוויון בניצחון 1:2 על לבאנטה. "מזל שאובלק הציל אותנו", הודה בסיום המאמן דייגו סימאונה. "יכולנו לגמור את המשחק קודם לכן אם היינו מנצלים את ההזדמנויות אליהן הגענו ונצטרך להיות מדויקים יותר. אובלק הוא אחד הקפטנים שלנו והפעם הגיב ברגע החשוב ביותר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים