שתף קטע נבחר

כמו שאקיל ומלון: המשחק ההיסטורי של יוקיץ'

הפך לסנטר השלישי בהיסטוריה שקולע 45 נקודות או יותר ולא מאבד כדור - בניצחון 115:123 של דנבר על אטלנטה: "פשוט זרמתי עם המשחק"

על ניקולה יוקיץ' עברה עד התקופה האחרונה עונה פחות טובה מזו הקודמת. סנטר דנבר, שהיה פשוט מדהים ב-2018/19, ירד קצת במספרים, אבל זה השתנה. בשבועיים האחרונים הסרבי משחק נהדר, והלילה (בין שני לשלישי) הוא קבע שיא קריירה של 47 נקודות בניצחון החוץ של קבוצתו על אטלנטה - 115:123.

 

יוקיץ' נכנס לרשימה יוקרתית מאוד שכוללת את מוזס מלון האגדי ושאקיל אוניל. השלושה הם הסנטרים היחידים בהיסטוריה שקלעו 45 נקודות או יותר במשחק ולא איבדו כדור. "לא ידעתי ששברתי את שיא הקריירה שלי", אמר כוכב הנאגטס בסיום. "פשוט זרמתי עם המשחק".

 

הראשון מעל 2.13 מ' מאז נוביצקי שקולע 47 נקודות או יותר

 

עוד קצת מספרי יוקיץ'

 

וויל בארטון שהיה מצוין גם הוא עם 28 נקודות, הוסיף: "אנחנו הולכים לאיפה שהוא הולך". בינתיים זה "מסתכם" במקום שני במערב והמאזן החמישי בטיבו בליגה (11:25).

 

ג'ון קולינס ששמר לא מעט על יוקיץ', דווקא חושב שחבריו והוא עשו עבודה טובה: "הוא ללא ספק שחקן מוכשר מאוד. הרגשתי שהוא הלך לקו הרבה הערב (11 מ-16 מהעונשין), מה שנתן לו דחיפה. אבל אני כן מרגיש שבמאני טיים ולאורך כל המשחק עשינו עבודה סבירה עליו בניסיון לגרום לו לזרוק זריקות קשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים