שתף קטע נבחר

מי יהיו ה"טופ טאלנטים" של ישראל?

קולעים מכל מצב? בועטות הכי חזק מכולם? רצים הכי מהר? במסגרת פרויקט "טופ טאלנט" בשיתוף "ידיעות אחרונות", ynet והטוטו, אנחנו מחפשים את הילדים והילדות הכי מוכשרים בכדורגל, כדורסל וריצות קצרות, שעדיין לא התגלו. חושבים שזה אתם? מהרו להירשם. לצד התהילה, יש גם פרסים

בשיתוף הטוטו

 

כשאתם מכדררים, אף אחד לא יכול לחטוף לכם כדור. כשאתן רצות, כולם רואים לכן את הגב. עד היום זכיתם לכבוד מלכים במשחקים בשכונה, או מקסימום בשיעורי התעמלות. אבל עכשיו יש לכם ולכן הזדמנות להציג לכל המדינה את כישוריכם.

 

כדורגל (צילום: Shutterstock)
מחפשים את הטופ טאלנטים של ישראל(צילום: Shutterstock)

 

בשבועות האחרונים, סיפרנו לכם על פריצות הדרך של הכוכבים הגדולים בעולם, ועכשיו אנחנו מחפשים את הטופ טאלנטים הבאים של ישראל, יש לכם את זה? היכנסו והירשמו  ואולי תזכו בפרס מתנת Under Armour.

 

במסגרת פרויקט "טופ טאלנט" בשיתוף "ידיעות אחרונות", ynet והטוטו, אותו אנו משיקים היום, אנו מחפשים נערות ונערים בני 14-10 שמצטיינים בכדורגל, כדורסל וריצות קצרות.


אם אתם חושבים שהכישרון שלכם באמת יוצא דופן, מהרו להירשם. מבין הנרשמים תיבחר נבחרת שתעבור שורה של מבחנים, מבדקים ואימונים מול מנטורים מוכרים מכל ענפי הספורט ומול סקאוטרים של מועדונים שונים.

 

בסיום התחרויות והמבדקים נבחר שני מנצחים בכל ענף, ילד וילדה. כל אחד מהם יזכה בפרס שווה: שובר בסך 3,000 שקל לרכישת מוצרים של חברת Under Amour. ומעבר לכך, כמובן, ישנה החוויה עצמה.


 

ההנאה מובטחת לכל המשתתפים והמשתתפות, לא רק למנצחים. אנחנו נתעד בעיתון ובאתר את התחרויות, בכתבות כתובות ובסרטונים, כך שתישאר לכם מזכרת נפלאה (ותהפכו לסלבס בחבר'ה).

 

איך משתתפים? היכנסו ומלאו את טופס ההרשמה . אבל שימו לב: יש כמה תנאים.

 

ראשית, עליכם להביא אישור של ההורים, הצהרת בריאות שחתומה על ידי רופא/ת ואישור של בית הספר – שכן הפרויקט יתקיים בשעות הבוקר ותצטרכו להחמיץ לימודים.

 

מעבר לכך, מאחר שאנחנו מחפשים תגליות על אמת, המשתתפים לא יכולים להיות שחקנים שרשומים כרגע בליגה הראשונה בענף שבו הם נבחנים (בין אם היא נקראת ליגת העל, הליגה הראשונה, או כל שם אחר). המטרה היא לתת הזדמנות לילדים שעדיין לא נחשפו, אולי לא האמינו מספיק בעצמם, אולי התקשו למצוא מסגרת שקרובה מספיק למקום מגוריהם, ויש להם חלום. נשמח להגשים אותו איתכם.

 

הכתבה פורסמה ב"ידיעות אחרונות"

 

בשיתוף הטוטו


פורסם לראשונה 09/01/2020 16:45

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מחפשים את ה"טופ טאלנטים" הבאים
צילום: shutterstock
מומלצים