שתף קטע נבחר

בן שהר: "זה מבאס ומדכא"

חלוץ הפועל ב"ש וחבריו המומים מההפסד 2:1 לאחרונה הפועל רעננה: "הכל הולך קשה". על המאבק הקובע מול מכבי נתניה בגביע: "יש לנו כמה ימים להרים את עצמנו, תהיה מלחמת עולם"

בהפועל באר שבע ידעו שהחלפתו של ברק בכר ביוסי אבוקסיס לא תשנה לבדה ב-180 מעלות את מצב הקבוצה, אבל במועדון בנו על כך שהחלפת המאמנים תוביל לפחות לניצחון על הפועל רעננה. זה לא קרה כשהקבוצה ספגה את הפסדה השביעי העונה, הפעם 2:1 לאחרונה בטבלה. ביום חמישי מצפה לה מאבק נגד מכבי נתניה בגביע ובמועדון שוררת דאגה בעקבות העובדה שהיריבה אתמול הצליחה לנצח אחרי שלא השיגה 3 נקודות במשחק אחד מאז המחזור השני.

 

 

שיפור נראה אמנם יחסית להפסד 1:0 להפועל תל אביב שהוביל לזעזוע, ובבאר שבע סבורים שלא הגיע להם להפסיד: "רעננה כבשה שני שערים משתי הזדמנויות. אנחנו בתקופה בה לא הולך לנו כלום וזה מה שקורה בתקופות כאלה".

 

יוסי אבוקסיס (צילום: אורן אהרוני)
אבוקסיס לא הצליח לחולל שינוי מיידי(צילום: אורן אהרוני)

 

החלוץ בן שהר, שכבש את שער השוויון הזמני והגיע לתשעה כיבושים, הסביר: "זה מבאס ומדכא. אחרי המשחקים האחרונים שיחקנו טוב הפעם והגענו לחצאי מצבים, ומנגד היריבה בקושי הגיעה למצבים וכבשה פעמיים. אנחנו חייבים ניצחון שניתן לנו אוויר לנשימה, אבל זה לא קורה. הבאנו התלהבות, נלחמנו והבאנו דברים שונים שהיו חסרים לנו במשחקים האחרונים. מי שראה את המשחק יודע שלא היינו צריכים להפסיד.

 

"יש תקופות כאלה שאין מה לעשות והכל הולך קשה. אני זוכר מצבים בשנים קודמות בהם היו לנו משחקים על הפנים וידענו לנצח עם גול קטן. אנחנו לא עושים את זה. יכול להיות שגם במצב של 1:1 לא היינו צריכים ללכת עם כל הכלים קדימה, כי גם תיקו היה תוצאה טובה".

 

הפועל באר שבע  (צילום: אורן אהרוני)
שהר כבש כבר 9 שערים, אבל לא יכול לחגוג (צילום: אורן אהרוני)

 

שהר התייחס למשימה הקרובה בגביע: "ביום חמישי נגד נתניה יש לנו את המשחק הכי חשוב העונה ונצטרך להרים את עצמנו. אנחנו רוצים להגיע לאירופה מהליגה, אבל כרגע הגביע זאת המטרה שלנו. תהיה בנתניה מלחמת עולם. הם ירצו ואנחנו נרצה. יש לנו כמה ימים להרים את עצמנו ועם עוד

כמה שיפורים ותיקונים שיוסי יעביר לנו, אני מקווה שיהיה בסדר".

 

שהר התייחס לתחושות בחדר ההלבשה לאחר עזיבתו בשבוע שעבר של ברק בכר: "חטפנו את זה בתהדמה. לא חשבנו שזה יקרה עכשיו. אני ספציפית הייתי מאוד מאוד עצוב. הייתה לי מערכת יחסים ארוכה וטובה עם ברק. הקבוצה החליטה לשנות, זה קורה בכל העולם ואין מה לעשות. יוסי מאמן מצויין שאני בטוח שיתווה לנו את הדרך שאנחנו רוצים להגיע אליה. זה יותר תלוי בנו השחקנים. אנחנו חייבים להרים את עצמנו. בסוף אנחנו על המגרש ואנחנו צריכים לתת את הטון".

 

במשחק נגד נתניה יהיה אבוקסיס חייב לבצע לפחות שני שינויים לעומת ההרכב שפתח אתמול, מכיוון שהפורטוגלים מיגל ויטור וז'וסואה ירצו עונשי הרחקה בשל צבירת כרטיסים צהובים. במועדון עושים מאמצים כדי להכשיר את לואי טאהא כדי שימלא את מקומו של ויטור. פאוליניו, שטרם ערך הופעת בכורה וסובב את הברך ביום רביעי, עבר בדיקת MRI. בסיומה עולה כי אין מדובר בקרע ברצועות. השחקן ימשיך טיפול עם הצוות הרפואי של המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שחקני ב"ש מאוכזבים
צילום: אורן אהרוני
מומלצים