שתף קטע נבחר

שער ענק להיגוואין, יובנטוס ברבע הגמר

האלופה הביסה 0:4 את אודינזה בגביע האיטלקי, דיבאלה הוסיף צמד. מילאן טיילה גם לשלב הבא עם 0:3 על ספאל. גביע אנגלי: מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר

יובנטוס עלתה הערב (רביעי) בסטייל לרבע גמר הגביע האיטלקי, ללא כריסטיאנו רונאלדו שקיבל מנוחה. האלופה הביסה 0:4 את אודינזה ותפגוש בשלב הבא את פארמה או רומא שייפגשו מחר (22:15).

 

מה שנזכור מהמשחק הזה הוא השער הנהדר של גונסאלו היגוואין, שקבע 0:1 בדקה ה-16 לאחר מהלך קבוצתי אדיר בינו לבין פאולו דיבאלה. איזה שיתוף פעולה ארגנטינאי מרהיב! דיבאלה הכפיל בפנדל (26) והעלה (57) ל-0:3 מבישול של היגוואין. דגלאס קוסטה חתם (61).

 

שחקני יובנטוס חוגגים (צילום: גטי אימג'ס)
שחקני יובנטוס חוגגים(צילום: גטי אימג'ס)

 

הסיפור של מילאן בליגה האיטלקית סגור מזמן, כשרק הגעתו של זלאטן איברהימוביץ' הפיחה מעט חיים במועדון המקרטע הזה, אבל לפחות בגביע היא עדיין חיה ובועטת. הערב הרוסונרי עלו לרבע הגמר לאחר שניצחו בקלות 0:3 את ספאל בסן סירו.

 

כוכב המשחק היה הפולני קשישטוף פיונטק שהעלה ל-0:1 בדקה ה-20 והוסיף בישול לסאמו קסטייחו שהבקיע לפני ההפסקה. המגן הצרפתי תאו הרננדס קבע את תוצאת המשחק עם פצצה לפינה בדקה ה-66.

מילאן שניצחה 0:2 את קליארי בליגה, כולל שער הבכורה של זלאטן שלא שותף הערב, תפגוש בשלב הבא את טורינו שהדיחה את גנואה בשמינית. 

 

קשישטוף פיונטק (צילום: AP)
קשישטוף פיונטק חוגג(צילום: AP)

 

פיורנטינה הפתיעה את אטאלנטה עם 1:2 ביתי והיא תפגוש את אינטר בשלב הבא. פטריק קוטרונה שהגיע מוולבס הבקיע את שער הבכורה אצל המארחת וקבע 0:1 בדקה ה-11. השוויון הגיע בדקה ה-67: יוסיפ איליצ'יץ' הגיע ראשון לכדור רוחב ואיזן את התוצאה.

 

שלוש דקות לאחר מכן ג'רמן פצאלה מפיורנטינה צלל וספג צהוב שני, אבל זה לא הפריע לפול פירולה לכבוש את שער הניצחון (84) ולהדיח את האורחת.

 

שחקני פיורנטינה חוגגים (צילום: EPA)
שחקני פיורנטינה חוגגים(צילום: EPA)

 

מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר

חואן מאטה סידר (67) לשדים האדומים 0:1 יקר על וולבס בגביע האנגלי, במשחק החוזר בין השתיים שנערך באולד טראפורד. הקשר הספרדי הוותיק קיבל מסירה מאנתוני מרסיאל ולא התבלבל מול שוער וולבס, בדרך לשמינית הגמר.

 

 

יונייטד תפגוש בשלב הבא את ווטפורד או טרנמיר שגם יתמודדו פעם נוספת לאחר שסיימו ב-3:3 במשחק הראשון ולא הגיעו להכרעה.

 

חואן מאטה  (צילום: EPA)
חואן מאטה חוגג(צילום: EPA)

 


פורסם לראשונה 15/01/2020 20:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
גונסאלו היגוואין
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים