שתף קטע נבחר

רדיק: "האינסטגרם חשוב יותר לשחקנים אצלנו מאשר לנצח"

הווטרן של הפליקנס יצא נגד חבריו לקבוצה בפודקאסט שלו. בארה"ב טוענים כי התכוון ללונזו בול (7.4 מיליון עוקבים) ולברנדון אינגרם (2 מיליון)

אין בכלל ספק שפציעתו של זאיון וויליאמסון טרפה את הקלפים בכל מה שקשור לסיכוי של ניו אורלינס פליקנס להיאבק על מקום בפלייאוף. ועדיין, גם עם סגל השחקנים הבריא של הפליקנס, הציפייה מהם הייתה ליותר ממאזן שלילי של 26:15 והמקום ה-13 במערב.

 

לטבלאות ה-NBA

פולץ הדהים את לברון והלייקרס

 

מי שלוקח קשה את חוסר ההישגיות של ניו אורלינס הוא הגארד הוותיק שלה, ג'יי ג'יי רדיק, שהעפיל 13 פעמים ברצף לפלייאוף (מעונת 2006/7), למעשה מהיום בו הגיע לליגה.

 

ג'יי.ג'יי רדיק (צילום: AP)
רדיק. עצבני(צילום: AP)

 

בתוכנית הפודקאסט שלו ביקר בחריפות רדיק את חבריו לקבוצה, כשאמר: "אני באמת מאמין שיש אצלנו יותר שחקנים שחשוב להם להעלות לאינסטגרם תמונות מהחימום מאשר לנצח או להפסיד במשחק".

 

לפליקנס יש לא מעט שחקנים שמככבים ברשתות. כך למשל ללונזו בול יש לא פחות מ-7.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ולברנדון אינגרם 2 מיליון. בתקשורת האמריקנית מאמינים כי הביקורת של רדיק הופנתה אליהם.

 

זו לא הפעם הראשונה שרדיק יוצא נגד הרשתות החברתיות. לפני קצת פחות משנה וחצי הוא התראיין ל -ESPN וסיפר כי מחק את כל החשבונות שלו מהרשתות החברתיות. "באישיות שלי זה או שאני משקיע הכל במשהו או שלא. אף פעם לא הרגשתי בנוח ברשתות החברתיות. הטוויטר הפך לזירת התגוששות, והייתי חייב לנטוש את זה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים