שתף קטע נבחר

בית הלחמי סיים את תפקידו בהפועל ת"א, דרוקר מתקרב

אחרי ההשפלה בקונכיה, הנהלת הפועל ת"א קיבלה החלטה עקרונית לסיים את ההתקשרות עם המאמן, שיקבל בקרוב הודעה רשמית. פגישה נוספת נערכה עם דרוקר

 

הקדנציה של אריאל בית הלחמי בהפועל תל אביב הסתיימה. אחרי ההשפלה הקשה שספגו האדומים אחר הצהריים (שישי) בהיכל הקונכיה על ידי הפועל באר שבע 103:76 בהנהלה קיבלו החלטה לסיים את ההתקשרות עם המאמן, שעדיין לא קיבל על כך הודעה.

 

מי שעשוי להחליפו כבר בימים הקרובים הוא שרון דרוקר. פגישה אחת נערכה עם מי שפוטר מהפועל חולון לפני מספר שבועות, אבל הוא תחילה סירב. לאחרונה נערכה פגישה שנייה עם המאמן והצדדים התקרבו. כמו כן, בהנהלה בודקים אופציות נוספות.

 

הפועל תל אביב גלבוע גליל (צילום: עוז מועלם)
בית הלחמי. צפוי לעזוב(צילום: עוז מועלם)

 

הקהל האדום שהגיע היום לב"ש אמר את דברו עם שלל קללות כלפי בית הלחמי ודרישה להתפטרותו. הסצנה בה הוא יורד לחדר ההלבשה וכמה מהם קרובים מרחק סנטימטרים ממנו ודורשים שיעזוב תישאר חקוקה מההתמודדות.

 

"התפרקנו, אין מילה אחרת. והתוצאה היא מה שכולם ראו על הלוח", אמר בסיום בית הלחמי. "הקהל צודק במחאה שלו. זה קהל טוב, אנשים עזבו את הבית ביום שישי והגיעו. אני יכול להבין אותם, אבל את העבודה שלי אמשיך לעשות. אין קסם, אנחנו צריכים להמשיך, לתפוס משחק אחד טוב ולהתרומם מזה. אני לא אחראי על האווירה בקבוצה, השחקנים בסך הכל הם בני אדם וגם להם קשה".

 

לאחר שהתראיין לטלוויזיה ירד בית הלחמי לחדר התקשורת, היה נסער, סירב לענות על שאלות העיתונאים ורק אמר את הדברים הבאים: "אני רוצה לברך את הפועל ב"ש על המשחק, הם שיחקו נהדר והיו ראויים לניצחון הזה. מעבר לכך, על כל שאלה שתשאלו אענה בתשובה על ב"ש". כשהעיתונאים אמרו לו שזה לא מכבד אותם ומה הם אשמים במצב שבו הוא נמצא, אמר להם בית הלחמי: "חס וחלילה אני לא כועס עליכם. באתי, כיבדתי, הכריחו אותי לבוא לכאן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
אריאל בית הלחמי
צילום: יאיר שגיא
מומלצים