שתף קטע נבחר

בת 14 התקינה מצלמות בבית והוכיחה: "מתעללים בי"

במשך שנים התלוננה ילדה מפלורידה שאביה מכה אותה, אבל אף אחד לא האמין לה. אחרי שהתקינה בבית מצלמות נסתרות ותיעדה את ההתעללות, האב נעצר. "היא ידעה שמשהו רע עומד לקרות ולא יאמינו לה בלי הוכחות"

נערה בת 14 מפלורידה התקינה מצלמות נסתרות בביתה כדי לתעד את אביה מכה אותה ולהוכיח שהיא עוברת התעללות. כך מסרו הרשויות.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

 

הנערה התלוננה במשך שנים שאביה מכה אותה באכזריות, אבל איש לא האמין לה. בחודש שעבר היא החליטה לקחת את העניינים לידיים, והתקינה מצלמות נסתרות. את הסרטונים היא הביאה למשרד השריף של מחוז אוקאלוסה ושוטרים עצרו את האב המתעלל, דיימון ריצ'רד בנקל, בן 47.

נערה התקינה מצלמות נסתרות להוכיח התעללות פלורידה ()
"היא ידעה שמשהו רע עומד לקרות". תיעוד מהמצלמות הנסתרות

בסרטונים נראה האב מכה את בתו ומאיים לרצוח את הכלבים שלהם. באחד הסרטונים תועד האב תופס את אחד הכלבים בגרון, מטיח אותו על הרצפה ומאיים: "אני הולך להרוג את הכלב". הנערה מתחננת: "תפסיק, בבקשה תפסיק". לאחר מכן היא קופצת על גבו בניסיון להציל את הכלב.

 

בתיעוד נוסף תופס האב את הנערה בשיער ומטיח את ראשה במוט של מיטה. בהמשך נראית הנערה מנסה לגונן על שני כלבים, והאב צועק עליה. "למה אתה מתעלל בי?" שואלת אותו הנערה. בשלב מסוים שולף האב סכין ומאיים לפגוע באחד הכלבים: "אני אעקור לכלב את העיניים".

נערה התקינה מצלמות נסתרות להוכיח התעללות פלורידה ()
מואשם בהתעללות בילדה ובהתאכזרות לבעלי חיים. בנקל

הוריה של הנערה התגרשו ב-2005 ולאחר מכן ניהלו מאבק על משמורת הילדה. אמה, שאינה מתגוררת איתה, אמרה שהילדה דיווחה בעבר על התעללות אך הרשויות לא האמינו לה עד שתיעדה זאת. "לא נעשה דבר. מעולם לא נעשה דבר כדי לעזור לבת שלי", אמרה האם לתחנה WEAR-TV המקומית. "היא ידעה שמשהו רע עומד לקרות ואף אחד לא יאמין לה בלי הוכחות".

 

בנקל נעצר בתחילת החודש והואשם בהתעללות בילדה ובהתאכזרות לבעלי חיים. הוא שוחרר למחרת בערבות של 4,000 דולר. לפי הרשויות, משפטו צפוי להתחיל ב-4 בפברואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים