שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    שבע השנים הרעות של יונייטד / תוכן גולשים

    מועדון הפאר האנגלי מסרב בתוקף להבין איפה הוא טועה, וגם האיפוק של הקהל כלפי הגלייזרים לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן. דבר אחד בטוח: מנצ'סטר יונייטד חסרה לפרמייר ליג. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    מבלי שנשים לב, עברו להן כבר שבע שנים רעות ללא אליפות!!! במונחים של הפרמייר ליג, מאז הקמתה, זה נחשב לנצח במושגי מנצ'סטר יונייטד.

     

    בעוד היריבה מליברפול תקטע העונה שלושה עשורים ללא אליפות, השדים האדומים בדרך להשלים עשור של בצורת משלהם. אומרים שמה שיותר גרוע מלהיות עיוור זה לראות ללא חזון – וזה בדיוק מה שעובר על מועדון הפאר האנגלי. לא משבר ולא שבר, לא פרגוסון שהלך לו ולא יהיה עוד אחד כמוהו – המועדון מסרב בתוקף, שנה אחר שנה, להבין איפה הוא טועה. אפשר לכתוב על השחקנים שהגיעו ליונייטד בלי סוף וגם למאמנים לא חסר, אבל המועדון איבד את זהותו.

     

    ויקטור לינדלוף כובש שער עצמי (צילום: גטי אימג'ס)
    סוגרים עשור ללא אליפות. מנצ'סטר יונייטד(צילום: גטי אימג'ס)

     

    הבעיה היא לא הבעיה, הבעיה היא הגישה שלהם לגבי הבעיה! יונייטד צריכה וחייבת לחזור לפרונט של הטופ העולמי כמועדון, שיש לו הכי הרבה אוהדים בגלובוס. מועדון שלא יכול להרשות לעצמו עשור ללא אליפות! חייבים לחזור ליסודות שפרגי התווה, חייבים להכניס את רוח יונייטד בחזרה.

     

    אז נכון שאני לא מעלה על הכתב נוסחאות ומערכים ושמות של שחקנים ידועים ושחקני אקדמיה שאני יכול לדקלם באמצע הלילה כי לא שם הבעיה, יונייטד חסרה לליגה כמו שהליגה חסרה ליונייטד. תיאטרון החלומות נהיה תיאטרון בלהות. עד עכשיו אוהדי יונייטד הגיבו בסלחנות אנגלית מאופקת כלפי הגלייזרים, אבל כל זה עלול להיגמר שם בקרוב.

     

    אוהדי יונייטד תמיד היו רעבים להצלחות, במיוחד בעת האחרונה של הכדורגל המודרני, והקהל הזה מתחיל להתרגל לאכזבות, שזה הכי מסוכן עבורו. אי אפשר בכל שנה להצהיר "אנחנו בשלבי בנייה", אי אפשר לאחר כל הפסד לשמוע על החלפות מאמנים. למי ששכח, פרגוסון לא זכה בשום תואר בחמש השנים הראשונות שלו, והוא היה שם 27 שנה! אז תנו לסולשיאר לעבוד, ומי יודע אולי עוד 25 שנה היציע הדרומי של אולד טראפורד ייקרא על שמו. הצפוני כבר תפוס על שם אחר.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: AFP
    צריכים לתת לו לעבוד. סולשיאר
    צילום: AFP
    מומלצים