שתף קטע נבחר

אחרי שנעלמה מהחנויות - הגלידה החמה בדרך לארה"ב

המוצר הוותיק של חברת גילרו, יצרנית ופלים וגביעי גלידה מבית שמש, שווק בישראל בעונת החורף וכלל גביע עם קצף קרמבו. כעת הוא מגיע בגרסה הטבעונית ויימכר תמורת 1.99 דולר

"גלידה חמה". כך קראו למוצר הוותיק של חברת גילרו, יצרנית ופלים וגביעי גלידה מבית שמש, ששווק בחורף וכלל גביע גלידה שבראשו ציפוי שוקולד וסוכריות. אלא שבמקום גלידה - הוא מולא בקצף של קרמבו ונקרא גלידה חמה. החודש, לראשונה, החלה החברה לייצא את המוצר לארה"ב.

 

חדש בארה"ב: גלידת בן אנד ג'ריס ב"טעם נטפליקס מקורי"

ההמבורגר שהזמנתם כבר יוצא מהמדפסת

פעילות חדשה לשטראוס: תייצר ופלים אורגניים, רק לארה"ב

 

בעקבות הסכם שחתמה גילרו עם מפיץ אמריקני, ייצאו החודש המשלוחים הראשונים של הגלידה החמה. בגרסה המחודשת לא שונתה חזות המוצר, אבל התוכן שוכלל: במקום קצף הקרמבו המיוצר מחלבון ביצים, סוכר ומייצבים, הוא מולא בגרסה שעונה לצורכי הטבעונים: פצפוצי אורז בקרם בטעם שוקולד שאינו מכיל חלב, וציפוי הסוכריות הצבעוניות.

גלידה חמה, הגרסה הטבעונית שתשווק לארה
גלידה חמה, הגרסה הטבעונית שתשווק לארה"ב(צילום: יח"צ)

בארה"ב הוא ישווק תחת המותג CONKIES, ומחירו לצרכן כ-1.99 דולר. מחזור המכירות של המפעל כיום מגיע לכ-100 מיליון שקל בשנה, מהם 40% לייצוא. בין לקוחותיה - גלידות נסטלה, גלידות יונילוור ועוד.

 

המנכ"ל אבי גלברד אמר כי המוצר הראשון שפיתח במפעל לאחר שסיים את לימודיו היה גביע הגלידה בצורת קונוס לגלידה החמה.

 

 

כפי שנחשף לאחרונה ב"ממון" וב-ynet, קרן גרין לנטרן, בראשות ריצ'י האנטר, מנהלת מו"מ מתקדם עם גילרו וחתמה מזכר הבנות לכניסה לשותפות במפעל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: יח"צ
גלידה חמה, הגרסה הטבעונית
צילום: יח"צ
מומלצים