שתף קטע נבחר

"פ.ס.ז' מתכננת להציע לגווארדיולה חוזה עתק"

על פי התקשורת האנגלית ראשי המועדון הצרפתי רואים במאמן מנצ'סטר סיטי את האיש שיעלה אותם מדרגה ומוכנים לשלם הרבה כדי לשחרר אותו מהחוזה שיפוג רק בתום העונה הבאה. המאמן: "אעזוב רק אם יפטרו אותי"

פפ גווארדיולה (צילום: AFP)
פפ. טוען שלא יעזוב לפני תום החוזה(צילום: AFP)

 

השמועות סביב עתידו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי עדיין מסתובבות, ותוצאות מאכזבות כמו ה-2:2 הדרמטי אתמול מול קריסטל פאלאס רק מתדלקות אותן. הקבוצה שמקושרת בימים אלו בתקשורת הבריטית למעבר של המנג'ר ליעד חדש היא פ.ס.ז'.  

 

על פי דיווח ב"מירור", הפריזאים מוכנים לשלם למאמן "סכום עתק" בכדי שיגיע בקיץ הקרוב למועדון. הפריזאים, כך נטען, רואים בגווארדיולה את האיש שמסוגל להצעיד אותם לטופ האירופי ולזכייה בליגת האלופות ומוכנים להיפרד ממאמנם הנוכחי תומאס טוכל למרות שהוא מוערך במועדון.

 

סרחיו אגוארו  (צילום: AP)
אגוארו מנסה לעכל את השוויון הדרמטי של פאלאס(צילום: AP)

 

סביר להניח שהדיבורים האלו כלל לא היו נשמעים אם לא העונה המאכזבת - במונחים של סיטי - עם פער 13 נקודות מתחת למוליכת הטבלה ליברפול ושני משחקים עודפים על פניה, לפני שהאדומים יעלו הערב (ראשון, 18:30) למשחק מול היריבה העירונית של פפ והקבוצה שלו, מנצ'סטר יונייטד. גם העובדה שאשתו של המאמן כריסטינה חזרה לגור בברצלונה ומנהלת שם עסק אופנה הוסיפה לספקולציות.

 

אגב, המאמן עצמו דיבר לפני מספר ימים על עתידו ואמר כי יעזוב את סיטי לפני תום החוזה שלו רק אם יפוטר מהקבוצה. "אני אוהב לעבוד עם השחקנים האלו וכשלא הולך זה רק אומר שצריך לפענח את הסיבות ולהבין מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר".

פורסם לראשונה 19/01/2020 09:15

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים