שתף קטע נבחר

בדרך לאקדמיה? רשימת הימים הפתוחים

כמו בכל שנה מביא ערוץ הלימודים של ynet את רשימת הימים הפתוחים, שבהם סטודנטים לעתיד יכולים להתרשם מהמוסד האקדמי ומהחוגים. אז איפה תקבלו הנחה ברישום? והיכן תקבלו כרטיס טיסה?

 

אוניברסיטת תל אביב

היום הפתוח של אוניברסיטת תל אביב יתקיים ביום שישי 7 בפברואר, בשעות 09:00 – 13:00. ביום הפתוח ייפגשו המועמדים עם אנשי סגל אקדמי, סטודנטים ובוגרים. המועמדים יכירו מקרוב את יחידות הלימוד וישמעו הרצאות בנושאים הנלמדים באוניברסיטה.

 

במוקד מרכזי באולם סמולרש יינתן למועמדים ייעוץ אישי לגבי סיכויי הקבלה ואפשרויות קבלה מיוחדות; דקאנט הסטודנטים יספק מידע על מלגות, מעונות, סיוע כלכלי, מעורבות חברתית ופיתוח קריירה וכן יעמדו לרשות המועמדים דוכני מידע של אגודת הסטודנטים, מכינה ועוד. המתעניינים יוכלו גם להכיר את קורסי האונליין של אוניברסיטת תל אביב ולשמוע כיצד ניתן להתקבל לאוניברסיטה ללא פסיכומטרי באמצעות קורסי אונליין ועל הדרך גם לצבור נקודות זכות - עוד לפני פתיחת שנת הלימודים. עבור מי שמתעניין בלימודים בשפה האנגלית יחד עם סטודנטים בינלאומיים, ימוקמו במוקד המרכזי גם עמדות מידע של Tel Aviv University International.

 

סטודנטים באוניברסיטת תל אביב. ארכיון (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
סטודנטים באוניברסיטת תל אביב. ארכיון(צילום: מוטי קמחי)

 

ביום הפתוח יוצג גם מרכז היזמות החדש של אוניברסיטת תל אביב. המתעניינים בלימודים לתואר ראשון ייחשפו לרלבנטיות של עולם היזמות לכל תחומי החיים וישמעו איך אפשר לשלב לימודי יזמות ופעילויות יזמיות במסגרת הלימודים באוניברסיטת תל אביב. בנוסף למרכז היזמות, ייחשפו המתעניינים לתוכניות לימודים שיסללו את דרכם לעולם ההייטק. לצד התוכניות הוותיקות, תוצג תוכנית "מדעים להייטק" של אוניברסיטת תל אביב שמאפשרת לשלב לימודי הייטק עם חוגים אחרים, לדוגמה הייטק פלוס מזרח אסיה, מדעי החיים, כלכלה ועוד עשרות שילובים מעניינים. לראשונה יוצג המסלול הדו-חוגי של הייטק וניהול שיעניק לבוגריו שילוב ייחודי של מיומנויות טכנולוגיות מקצועיות יחד עם הכרה מעמיקה של עולם הניהול.

 

את היום הפתוח מלווה אתר מותאם, המאפשר למתעניינים להכיר את הליין-אפ העשיר של האירוע, לתכנן מבעוד מועד את סדר היום שלהם ולנווט בקלות בקמפוס ביום עצמו. למידע ולהרשמה: go.tau.org.il/campaigns/0220_openday

 

מכון ויצמן למדע

היום הפתוח לתואר שני ושלישי במדעים במכון ויצמן למדע יתקיים ב-20 במרץ.

 

התלמידים במדרשת פיינברג - הזרוע האקדמית-לימודית של מכון ויצמן למדע - מצטרפים למסורת ההישגים של מכון ויצמן למדע אשר מאכלס בין שורותיו זוכי פרס נובל, פרס טיורינג ופרסים אחרים. במסגרת הלימודים, התלמידים במדרשה משתלבים באופן מלא בעבודת המעבדות השונות במכון, לפי בחירתם, ואף זוכים לעתים קרובות להיות מחברים ראשונים בפרסומים מדעיים. המדרשה מעניקה לכל תלמידיה מלגות קיום ואינה גובה שכר לימוד, במטרה לאפשר להם להקדיש את מלוא הזמן ללימודים ולמחקר.

 

לפרטים נוספים  http://bit.ly/weizmanninstitute

 

האוניברסיטה העברית

האוניברסיטה העברית תקיים השנה שני ימים פתוחים מרכזיים בימי שישי. המועד הראשון הוא לתואר ראשון ושני בכל התחומים בקמפוס אדמונד י. ספרא (גבעת רם) ב-13 במרץ  בין השעות 13:00-9:00. המועד השני מיועד למתעניינים בתחומי אגרוטק, ביוטק, פודטק וסביבה, ויתקיים בפקולטה לחקלאות מזון וסביבה בקמפוס רחובות ב-21 בפברואר בשעות 13:00-9:00. בנוסף, יתקיים יום פתוח לתואר שני ומעלה בתחומים של מדעים מדויקים, ביוטכנולוגיה, הנדסה ומדעי המחשב ב-25 בפברואר (יום שלישי). פרטים לגבי ימים פתוחים נוספים, דוגמת יום פתוח ייעודי למגזר החרדי, ימסרו באתר האוניברסיטה העברית. הקונספט של כל הימים הפתוחים הוא "לדור שמבין מהר יותר", כשיתר הפרטים יפורסמו בהמשך.

 

באי הימים בפתוחים יוכלו להיפגש עם אנשי סגל אקדמיים, סטודנטים ובוגרים, ראשי מזכירויות וראשי חוגים בעשרות עמדות שיוקמו עבורם, ויוכלו לקבל תשובות על כל שאלותיהם בנוגע לפעילות האקדמית במוסד זה. כמו כן, הם יוכלו להשתתף בעשרות הרצאות בנושאים מרתקים בכיתות הלימוד ברחבי הקמפוס, לבדוק בעמדות רישום וקבלה את סיכוייהם לקבלה, להיעזר ביועצים/ות מקצועיים/ות לגבי הכוונה לבחירת מסגרת לימודית ולקבל מידע על מלגות, מעונות, מעורבות חברתית, סיוע כלכלי ואופציות לתעסוקה עתידית. ניתן יהיה לקבל הסבר בשפות עברית, אנגלית וערבית.

 

בדומה לאשתקד גם השנה יוקם מענה מיוחד למתעניינים באמצעות אפליקציית ווטסאפ, כשהפעם יהיה ניתן לשלוח הודעה לטלפון מספר 054-8820222. מרכז המידע יהיה זמין תמיד למתעניינים בטלפון 02-5882882, ויפעל בין השעות 8:30-17:30.

 

הטכניון

במטרה להעניק לציבור המתעניינים יחס אישי יותר ולהגדיל את ההתאמה בין המועמדים למסלולי הלימוד והפקולטות, שינה הטכניון את מתכונת הימים הפתוחים ואת החשיפה של מסלולי הלימוד למתעניינים.

 

במתכונת חדשה זו, יתקיימו במהלך השנה מספר מפגשים בקבוצות קטנות יותר למועמדים פוטנציאלים ללימודים. על המתעניינים בלימודים בטכניון למלא את פרטיהם בלינק (https://techlead.web.technion.ac.il/bachelorsleadform/). בטכניון הבטיחו כי נציג יחזור לפונים.

 

מעבר למפגשים המתוכננים, הטכניון מפעיל לאורך כל השנה מרכז הנותן מענה טלפוני למתעניינים (שמספרו: 04-829-5555) וכן מאפשר לכל מתעניין שרוצה בכך להגיע למדור ייעוץ במרכז רישום וקבלה בקמפוס - בשעות הפעילות כדי ללמוד מקרוב על התכניות השונות המוצעות בו.

 

אוניברסיטת חיפה

אוניברסיטת חיפה תקיים את היום הפתוח הראשון שלה לשנת 2020 בסימן מהפכת ה"מולטי תואר" ב-20 בפברואר בין השעות 19:00-16:00, תחת הכותרת, "מולטי תואר - מולטי אפשרויות". ביום זה, אומרים באוניברסיטת חיפה, יושם דגש על היתרונות הייחודיים והאפשרויות הרבות שמהפכת ה"מולטי-תואר" מעניקה לבוגרי האוניברסיטה בעולם התעסוקה של המאה ה-21 ובעיקר על אשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה שיאפשרו גם לבוגרי מדעי הרוח, חברה וחינוך, לדוגמה, ללמוד קורסים ויסודות של תכנות, שפות מחשב וכדומה.

 

אוניברסיטת חיפה (צילום: באדיבות Lowshot) (צילום: באדיבות Lowshot)
אוניברסיטת חיפה(צילום: באדיבות Lowshot)

 

היום הפתוח מיועד הן לנרשמים לשנת הלימודים הבאה, תשפ"א, אבל גם לאלה שרוצים להתחיל ללמוד כבר בסמסטר ב' הקרוב, במסלול מיוחד שיאפשר להם לסיים את לימודיהם עם חבריהם שהחלו ללמוד כבר בסמסטר הראשון של השנה. כמו תמיד, היום הפתוח יכלול דוכני מידע והרשמה, הרצאות נבחרות ומפגש עם חברי הסגל, כשמי שירשם במהלך היום הפתוח יקבל 50% הנחה בדמי ההרשמה.

 

"הסתיימו הזמנים שבהם בוגר או בוגרת של אוניברסיטה לא קיבלו כלים טכנולוגים או כלים חישוביים. ומצד שני, בוגרים שלא יודעים דברים בסיסיים במדעי הרוח. האתגרים של המאה ה-21 הם אתגרים מורכבים ורבי ממדים והבוגרים שאנחנו רוצים להוציא הם בוגרים מורכבים ורבי ממדים", אמר פרופ' גוסטבו מש, רקטור אוניברסיטת חיפה. להרשמה ופרטים נוספים: https://open.haifa.ac.il/  

 

אוניברסיטת בר-אילן

יום פתוח יתקיים ב-14 בפברואר בין השעות 13:00-9:00 בקמפוס הירוק של אוניברסיטת בר-אילן. סטודנטים לעתיד מוזמנים להגיע ולהכיר מקרוב את המרצים והחוקרים של 72 מחלקות אקדמיות ותכניות מיוחדות הפועלות בבר-אילן. האירוע יתקיים במתחם הצפוני של הקמפוס סמוך למתחם של בנייני הפקולטה להנדסה (בניינים 1105-1102).

 

במטרה להכיר את האוניברסיטה הפרוסה על 540 דונם, יתקיימו סיורים מודרכים באמצעות שאטלים ומדריכים מיומנים. בין הפגישות עם המחלקות האקדמיות המגוונות, יוכלו המשתתפים להקשיב להרצאות בסגנון טד של מובילי דעה שידברו על עתיד שוק התעסוקה והחיבור עם האקדמיה. בין המרצים: ענת קיגל טאוב, מנהלת מקורות גיוס, בחברת פייסבוק ישראל, תדבר על "חשיבות הנטוורקינג בעידן החדש", רן שרון, מנכ"ל Clariter, שידבר על איך החברה הפכה מוצר שאף אחד לא רצה , למוצר שכולם צריכים, רועי לטקה, מנהל תכניות בחברת JOLT, ידבר על "עתיד שוק התעסוקה", עמרי אביסף, מייסד ושותף בחברת מחברת QUATRO, ידבר על "תקשורת בין אישית והעברת מסרים".

 

יום פתוח נוסף צפוי להתקיים ב- 5 ביוני.

 

אוניברסיטת בן גוריון בנגב

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מזמינה אתכם להכיר מקרוב את מגוון תכניות הלימודים ומיטב החוקרים והמעבדות במקום שבו השראה פוגשת מצוינות. היום הפתוח ללימודי תואר ראשון של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב יתקיים ב-27 בפברואר בין השעות 16:00-9:00 בקריית האוניברסיטה ע"ש מרקוס בבאר שבע.

 

ביום זה יתקיימו מפגשים 'בגובה העיניים' עם סטודנטים וחוקרים מכלל המחלקות, לרשות המתעניינים יעמוד מתחם מידע, ייעוץ אישי וקבלה ללימודים ויערכו סיורים בקמפוס, במעונות ובמרכז הספורט. בנוסף, ניתן יהיה להכיר את המעטפת המסייעת של דיקנאט הסטודנטים (מלגות, מעונות, שירות פסיכולוגי, הקלות ועוד), לקבל מידע על כל הארגונים והגופים החברתיים שבקמפוס, ולשמוע על הלימודים הקדם אקדמיים והתוכנית שמחליפה את הבחינה הפסיכומטרית, נתיב לאקדמיה.

 

בין ההרצאות והמפגשים:

· איך בוחרים תחום לימודים ומסלול קריירה? מפגש עם פסיכולוגית תעסוקתית

· להיות בן-גוריונית: מפגש עם ד"ר הילה רימר יועצת הנשיא להוגנות מגדרית באקדמיה

· האקזיט שלך מתחיל עכשיו- היכרות עם מרכז היזמות האוניברסיטאי yazamut360

 

אוניברסיטת בן גוריון באילת

לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב יש קמפוס גם באילת. אוניברסיטת בן-גוריון באילת מזמינה את המתעניינים להיות חלק מקבוצת סטודנטים מגובשת שנהנית מיחס אישי, קבוצות לימוד קטנות וחווית לימודים ייחודית.

 

ביום הפתוח יוצגו תכניות הלימודים והשילובים המומלצים, יינתן מידע על מלגות ייחודיות, יתקיימו מפגשים עם סטודנטים וסיור בקמפוס ובמעונות. היום הפתוח ללימודי תואר ראשון בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן-גוריון יתקיים ב 16 במרץ בין השעות 16:00-100:00. באוניברסיטה אמרו כי למועמדים מתאימים יינתנו טיסות בחינם ליום הפתוח.

 

המעוניינים ללמוד בבאר שבע וגם באילת מוזמנים לגלוש לאתר המועמדים למידע נוסף: https://in.bgu.ac.il/welcome/

 

אוניברסיטת אריאל

יום פתוח באוניברסיטת אריאל יתקיים, על פי אתר האינטרנט של המוסד האקדמי, ב-7 בפברואר בשעה 9:00 בבוקר.

 

תמונה של כיתה ריקה מסטודנטים (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)

 

המכללה האקדמית אשקלון

יום פתוח ראשון לתואר ראשון ושני לשנת הלימודים תשפ"א יתקיים ב-7 בפברואר בין 12:00-9:00. המכללה האקדמית אשקלון מזמינה את המועמדים המעוניינים בלימודים אקדמיים ליום פתוח שבמסגרתו ייוצגו בפניהם מגוון חוגי הלימוד הנלמדים במכללה. במכללה האקדמית אשקלון אמרו כי המתעניינים יקבלו ייעוץ מקצועי מיועצות הלימודים והסגל המנהלי, ייפגשו באופן אישי עם ראשי החוגים והמרצים וייחשפו לאיכות והמצוינות של הסגל האקדמי.

 

כמו כן, יעמדו לרשותם של המועמדים שירותים נוספים, שלהם זכאים הסטודנטים במהלך לימודיהם ביניהם: דיקאן הסטודנטים (מלגות, מעונות, שיעורי עזר ועוד...) אגודת הסטודנטים, שכר לימוד, המרכז לצרכים מיוחדים והמרכז להכוונה תעסוקתית.

 

בנוסף יערכו ימים פתוחים ב-20 במרץ, 15 במאי, 23 ביוני, 7 באוגוסט ו-11 בספטמבר.

 

לפרטים נוספים: *9990 או https://www.aac.ac.il

 

מכללת לוינסקי לחינוך

מכללת לוינסקי לחינוך שבתל אביב תקיים יום פתוח היום (24 בינואר) בין השעות 12:00-9:00 למתעניינים בלימודי תואר ראשון בחינוך, הסבת אקדמאים להוראה, תואר שני בחינוך ולימודי תעודה הנפתחים בסמסטר אביב, מרץ 2020 ובאוקטובר 2020.

 

במסגרת היום הפתוח ייערכו מפגשים אישיים בין המתעניינים לראשי החוגים, מפגשים עם סטודנטים, דוכני מידע והרשמה וסיורים ברחבי הקמפוס בהם במעבדות ומרכז החדשנות של המכללה שיכלול גם הדגמה של רובוטים. הנרשמים ביום הפתוח יהיו זכאים מלגת הרשמה בסך 800 שקל, הנרשמים לתואר ראשון ביום הפתוח יקבלו לפטופ במתנה כפוף לתקנון. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר המכללה www.levinsky.ac.il

 

יום פתוח מרכזי ייערך ב-15 במאי.

 

מכללת לוינסקי לחינוך (צילום: מכללת לוינסקי) (צילום: מכללת לוינסקי)
מכללת לוינסקי לחינוך(צילום: מכללת לוינסקי)

 

הקריה האקדמית אונו

יום פתוח לתארים ראשונים למחזור פברואר 2020 יתקיים ב-4 בפברואר בשעה 17:00 בקמפוס קרית אונו של הקריה האקדמית אונו, רחוב צה"ל 104 קריית אונו.

 

לפרטים נוספים: טלפון : 03-531888 או באתר האינטרנט : www.ono.ac.il

 

75% הנחה בדמי הרישום לנרשמים ביום הפתוח.

 

המכללה האקדמית אחוה

הימים הפתוחים במכללה האקדמית אחוה יתקיימו ב-27 במרץ, 5 במאי, 9 ביוני ו-7 ביולי. הימים הפתוחים לסטודנטים מתעניינים ילבשו השנה פנים חדשות וייקראו '"מי חדשנות". בימים אלה יתקיימו לצד עמדות הרישום והייעוץ האקדמי לתכניות ומסלולי הלימוד השונים גם הרצאות ותכנים ייחודיים בנושאי חדשנות ויזמות שיועברו על ידי חוקרים וממציאים ישראליים. ימים אלה פתוחים גם לציבור הרחב וללא הרשמה מראש.

  

המכללה האקדמית בוינגייט

המפגשים החלו כבר החודש. יש ליצור קשר עם המכללה לקביעת מועד הגעה. מפגשים של קבוצות קטנות או/ו אופציה לקבלת מידע על המכללה באופן אישי.

 

לפרטים נוספים: 5009* או באתר https://www.wincol.ac.il/

 

המכללה האקדמית רמת גן 

יום פתוח למקצועות הבריאות - תואר ראשון בסיעוד , הסבת אקדמאים לסיעוד, תואר ראשון בניהול במערכות בריאות יתקיים באקדמית רמת גן ביום שלישי 18 בפברואר בין השעות 12:00-9:30. ביום הפתוח יתקיים מפגש עם ראשי התוכנית, מפגש עם סטודנטים בתוכניות השונות וגם סיור בחדר הסימולציות במכללה.

הטבה מיוחדת בדמי הרישום לנרשמים ביום הפתוח. למידע נוסף 2455* או באתר https://www.iac.ac.il/

 

המכללה האקדמית תל-חי 

המכללה האקדמית תל-חי תקיים השנה שלושה פתוחים, בתאריכים: 13 בפברואר, 21 במאי ו-13 באוגוסט.

 

המכללה האקדמית תל-חי מציעה לבאות ולבאים בשעריה תואר ראשון B.sc ושני M.sc בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, תואר ראשון B.A ושני M.A בפקולטה למדעי החברה והרוח. במהלך היום הפתוח יפגשו המתעניינים עם הסגל האקדמי, ראשי החוגים, דיקני הפקולטות, סטודנטים ובוגרי המכללה ויקבלו מענה על כל השאלות הנוגעות ללימודים בתל-חי ולחיים בצפון.

 

תל חי ()
המכללה האקדמית תל-חי

 

במסגרת זו יוכלו המתעניינים לבדוק זכאות למלגות במתחם מיוחד שיוקם לצורך כך ולקבל את כל המידע על תעסוקה, דיור וקהילה בגליל. בנוסף ניתן יהיה לערוך סיורים במכללה ובגופים הקשורים אליה: חברות ההיי טק באזור, המעבדות החדישות בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, מעונות הסטודנטים, מכון המחקר מיגל, המכון לאומנויות ועוד.

 

הנרשמים ללימודים לתואר ראשון ביום הפתוח, יזכו לקיזוז דמי ההרשמה בסך 380 שקל. המכללה מציעה הסעות חינם ליום הפתוח מכל רחבי הארץ. לפרטים נוספים והרשמה לימים הפתוחים ניתן להתקשר: 9827*

 

המרכז האקדמי רופין

בקמפוס רופין הראשי  - הממוקם בסמוך לצומת השרון פועלות שלוש פקולטות: בהנדסה, במדעי החברה והקהילה ובכלכלה ומנהל עסקים. לתחומים אלו יוקדשו שני מועדים לימים פתוחים לתואר ראשון: הראשון ב-6 במרץ, השני ב- 15 במאי, ועוד שני ימים נוספים יוקדשו להצגת התואר השני: הראשון ב- 27 במרץ והשני ב-12 ביוני.

 

בקמפוס מכמורת, הממוקם בסמוך למעגן מכמורת, פועלת הפקולטה למדעי הים שבה יתקיימו שלושה ימים פתוחים במהלך 2020: הראשון ב-7 בפברואר, השני ב- 20 במרץ והשלישי ב- 5 ביוני. לפרטים ומידע נוסף טל. 1-800-800-830 אתר: RUPPIN.AC.IL

 

אקדמית עמק יזרעאל

הימים הפתוחים באקדמית עמק יזרעאל יתקיימו ב-30 בינואר וב-2 ביוני. בימים האלו תהיה הזדמנות לקבל פרטים על אודות סמסטר אביב, שמתחיל במרץ 2020 וגם על אודות שנת הלימודים שתיפתח באוקטובר 2020 ולהתרשם מהמקצועיות, האווירה הסטודנטיאלית והיחס האישי. בימים אלו המתעניינים יוכלו להיחשף לשלל התארים הראשונים והשניים, המסלולים הישירים של תואר ראשון + תואר שני בארבע שנים בלבד, ההתמחויות במקצועות המבוקשים במשק, קורסים מעשיים, שכלולים בתארים ללא תוספת תשלום על שכר הלימוד האוניברסיטאי, לימודי המכינה והאפשרות למגורים במעונות, שטובלים בנוף הירוק של עמק יזרעאל.

 

ביום הפתוח יינתנו גם הסברים אישיים אודות מגוון מלגות אפשריות. באקדמית עמק יזרעאל הוסיפו כי למעשה כל יום הוא יום פתוח וניתן לקבל פרטים על מגוון התארים והמסלולים דרך הוואטסאפ 052-6242372, הטלפון 1800303000 ואתר המכללה www.yvc.ac.il .

 

המכללה האקדמית ספיר

יום פתוח בכיכר המרכזית: 17 במרץ בין 16:00-12:00 - מסיבת אגודת הסטודנטים לפתיחת סמסטר אביב: הופעה, בר אלכוהול דוכנים ואווירה.

 

יום פתוח בכיכר המרכזית: 21 במאי בין 19:00-16:00 - חשיפה לתוכניות הלימוד, היכרות עם הסגל המחלקתי, בוגרים וסטודנטים.

 

בנוסף יערכו ימי חשיפה ב- eXlab (מרחב היזמות והחדשנות בספיר) ב-26 ביוני, 31 ביולי וגם ב-11 בספטמבר.

 

סמינר הקיבוצים

ב-28 בינואר בין השעות 16:00 עד 18:00 יתקיים יום פתוח לתואר ראשון בסמינר הקיבוצים. בתוכנית: היכרות עם מגוון תוכניות הלימוד לתואר ראשון בתחומים: חינוך, מדעים, מדעי הרוח והחברה ואמנויות, מפגשים עם ראשי התוכניות וסטודנטים - לשמוע על חוויית הלימודים במכללה ולהרגיש את האווירה הסטודנטיאלית בקמפוס מידע על תוכניות מיוחדות, מלגות ועוד. הטבה לנרשמים: החזר דמי רישום.

 

לפרטים נוספים: https://www.smkb.ac.il/events/yom-patuah

 

בשבוע של ה-26-22 במרץ יתקיים- שבוע הטעימות לתוכניות תואר ראשון, תואר שני, לימודי הסבה ולימודי תעודה. מדובר בשבוע פתוח במכללה במהלכו יוכלו המתעניינים להשתלב בשיעורים פתוחים (בקמפוס נמיר וקמפוס אמנויות) במגוון קורסים. במכללה אמרו כי זו אפשרות למתעניינים לחוות, לשמוע ולהשתתף יחד עם הסטודנטים במכללה בקורסים נבחרים בשלל תחומים והתמחויות. רשימת הקורסים תפורסם בהמשך, כך שהמתעניינים יוכלו בחור באיזה קורסים לבקר.

 

כמו כן ב-5 במאי יערך יום פתוח של מגוון התוכניות לתואר ראשון, תואר שני, לימודי הסבה ולימודי תעודה.

 

המרכז הבינתחומי הרצליה

היום הפתוח הקרוב במרכז הבינתחומי בהרצליה צפוי להתקיים ב-27 במרץ. ביום הפתוח ניתן יהיה לשמוע על מגוון תכניות הלימוד הבינתחומיות לתואר ראשון: במשפטים, מנהל עסקים, חשבונאות, מדעי המחשב, תקשורת, פסיכולוגיה, ממשל, כלכלה, קיימות ויזמות; לפגוש את הדיקנים, הסגל, הסטודנטים והבוגרים ולהתייעץ עם יועצי הרישום אודות תנאי הקבלה, מלגות, תכניות המצטיינים ועוד.

 

מעבר ליום הפתוח שיתקיים בחודש מרץ, יתקיים מפגש מתעניינים לתואר ראשון ב-10 בפברואר, שבו ניתן יהיה לפגוש בוגרים וסטודנטים שיספרו על חווית הלימודים מנקודת מבטם ועל ההזדמנויות שיעמדו בפניכם במהלך התואר. 

 

לפרטים נוספים ולהרשמה: https://lps.idc.ac.il/?link=45

 

המכללה האקדמית צפת

ב-28 בינואר יתקיים יום פתוח מיוחד לקראת פתיחת סמסטר אביב 2020 במכללה. לראשונה נפתחת תוכנית לימוד חדשה במסגרת החוג הרב תחומי : "B.A רב תחומי משאבי אנוש וניהול". באותו יום יתקיים יום פתוח לקראת פתיחת סמסטר אביב 2020 במכללה לתוכנית : "B.A במדעי ההתנהגות" לימודים המותאמים לאנשים עובדים.תחילת לימודים מוקדם כבר בסמסטר אביב מאפשר לסטודנטים להרוויח את שנת הלימוד

 

ב-13 בפברואר יתקיים יום פתוח ללימודי סיעוד לתואר ראשון ושני, ב-19 במרץ יהיה יום פתוח כלל מכללתי לכל תוכניות הלימוד, ב-21 במאי יהיה יום פתוח נוסף כלל מכללתי לכל תוכניות הלימוד וכך גם ב-6 באוגוסט.

 

במסגרת הימים הפתוחים מצפה למתעניינים ביקור חוויתי בקמפוס הממוקם במבנים היסטוריים עתיקים ובמתקני המכללה, הכרת השירותים המוצעים לסטודנטים וסיור בספרייה האקדמית החדשה. במהלך היום יוכלו המתעניינים להשתתף בהרצאות של ראשי חוגים, במפגשים אישיים עם סגל המרצים, יועצים אקדמיים וסטודנטים מתכניות לימוד שונות. כמו כן, יפגשו עם צוות מרכז רישום והכוונה, אשר יסייע להם בתהליך הרישום והקליטה ונציגי מרכז קריירה. כל זאת, על כוס קפה וכיבוד קל באווירה הגלילית המיוחדת והקסומה של המכללה. 

 

ייעוץ מידע ופרטים נוספים באתר המכללה: https://www.zefat.ac.il/  או בטלפון: 1800-344544

 

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה בכרמיאל תקיים יום פתוח לתואר ראשון ושני ב-20 בפברואר בין השעות 14:00-19:30. במהלך היום ייפתחו דוכני ייעוץ והרשמה, יינתנו הסברים והרצאות מאת נציגי מחלקות הלימוד השונות לתואר ראשון ולתואר שני, יתקיים מפגש היכרות עם בכירי המכללה וכן יתקיימו סיורים בקמפוס המכללה, במעבדות ובמעונות.

 

דגש מיוחד השנה יושם על תכנית הלימודים החדשה לתואר ראשון במדעי הרפואה' שתיפתח בשנת הלימודים הקרובה. המבקרים ביום הפתוח, שירשמו ללימודים מ-6 בפברואר ועד ליום הפתוח יזכו להחזר דמי רישום משכר הלימוד. חיילים משוחררים שיירשמו ללימודים יזכו בשנת לימודים ראשונה בחינם בכפוף לחוק חיילים משוחררים.

 

לפרטים נוספים על היום הפתוח התקשרו ל- 9099* https://w3.braude.ac.il/landing/lp-3/?ref=ynet_openday&utm_source=ynet&utm_medium=Artical&utm_campaign=openday ימים פתוחים לעולים חדשים ממדינות ברית המועצות לשעבר יתקיים בתאריכים 15/5 ו-22/7.

 

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון

SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון תקיים יום פתוח להנדסה לתואר ראשון ולתואר שני, ב-20 במרץ. היום הפתוח יתקיים בשני הקמפוסים, באשדוד ובבאר שבע, ובמהלכו ניתן יהיה להתרשם מהמכללה ומהמחלקות האקדמיות השונות.

 

בין הפעילויות ביום הפתוח: פאנל בוגרים בהשתתפות בוגרי המכללה שהשתלבו בתעשייה בתפקידי מפתח; סיור במעבדות הלימוד והמחקר המתקדמות; תערוכת פרויקטים של הסטודנטים הלומדים במכללה; עמדות מידע של המחלקות האקדמיות והיחידות המנהליות; ועמדות רישום מקוון ללימודים.

 

הטבה מיוחדת לנרשמים ביום הפתוח: 50% הנחה בדמי הרישום. לרשות המגיעים ליום הפתוח בקמפוס אשדוד יעמדו שאטלים מתחנת הרכבת "עד הלום" ואליה חזרה.

 

המכללה למינהל

היום הפתוח של המכללה למינהל יתקיים ביום שישי 6 במרץ מהשעה 9:30. ביום הפתוח יהיה ניתן להכיר את בתי הספר למדעי המחשב, כלכלה, תקשורת, משפטים, מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות, חינוך ובית הספר לעיצוב וחדשנות .

 

ביום זה המועמדים ללימודים יפגשו עם המרצים מהמסלולים השונים, עם בוגרי המכללה המצויים בעמדות מפתח במשק הישראלי, ועם סטודנטים אשר יספרו את חוויותיהם האישיות. במכללה למינהל הוסיפו כי ביום זה יהיה ניתן לשמוע על תכניות הלימוד, שיתופי הפעולה שלנו עם החברות המובילות במשק, ועל הפרויקטים המופעלים, מתוך מטרה להפוך את הלימודים במכללה למעשיים ורלוונטיים.

 

המכללה למינהל. ארכיון ()
המכללה למינהל. ארכיון

 

האקדמית תל אביב-יפו

היום הפתוח של האקדמית ת"א יפו יתקיים ביום שישי 31 בינואר בשעה 9:00. ביום הפתוח תינתן הנחה של 50% בדמי הרישום לנרשמים. היום יכלול ייעוץ אישי אקדמאי והכוונה למתעניינים, מפגשים אישיים עם סטודנטים בוגרים וסגל אקדמאי והרצאות שונות על מגוון התארים. כמו כן, יתקיימו סיורים במעונות הסטודנטים החדשים שיפתחו בשנת הלימודים הקרובה.

 

ביום הפתוח יהיה ניתן להירשם למסלולי הלימוד לתואר ראשון הכוללים: מדעי ההתנהגות, כלכלה וניהול, מערכות מידע, ממשל וחברה, מדעי המחשב וסיעוד ולמסלולי הלימוד לתואר שני: מדעי המחשב, פסיכולוגיה, מנהל עסקים, לימודי משפחה ופיתוח וייעוץ ארגוני. האקדמית מציעה קורסים התנסותיים בכל בתי הספר שמעניקים לסטודנטים יתרון בולט בהשתלבות בשוק העבודה. בנוסף, השנה נפתחו לראשונה מעונות הסטודנטים של המכללה המציעים מגגון דירות ליחידים, זוגות ושותפים בת"א במחירי שכירות הנמוכים ב30% ממחיר השוק.

 

לייעוץ, מידע ופרטים נוספים: 03-6806086, או באתר המכללה https://www.mta.ac.il/he-il

 

המכללה האקדמית בית ברל

הימים הפתוחים הקרובים במכללה האקדמית בית ברל צפויים להתקיים ב-16 למרץ וב-17 ליוני ובמסגרתם יתקיימו מפגשים עם נציגים מכלל הפקולטות: הפקולטה לחינוך, הפקולטה לחברה ולתרבות והמדרשה - פקולטה לאמנויות. היום יכלול ייעוץ אישי אקדמי והכוונה למתעניינים, אקרדיטציה מזורזת במקום, מפגשים אישיים עם סטודנטים, בוגרים וסגל אקדמי ומידע מפורט על מגוון התארים, מלגות, מעונות, וליווי עם תום הלימודים.

 

הנרשמים ללימודים לתואר ראשון בחינוך לשנת הלימודים תשפ"א יהיו זכאים למתנת רישום בסך 750 שקל במימוש הלימודים (בכפוף לתקנון) למידע נוסף:9121* או באתר המכללה https://www.beitberl.ac.il 

 

מעבר ליום הפתוח שיתקיים בחודש מרץ, מתקיימים במכללה מדי חודש מפגשי מתעניינים במתכונת מצומצמת במסלולים השונים:מפגש מתעניינים ופגישות אישיות לתואר ראשון בחינוך B.Ed , מסלולי הכשרת אקדמאים להוראה ומגוון מסלולי-M.Teach תואר שני ותעודת הוראה, תואר ראשון באמנות / קולנוע B.Ed.F.A. המפגשים יתקיימו ב-3 בפברואר, 22 באפריל, 25 במאי, 13 ביולי, 8 בספטמבר וגם ב-14 באוקטובר. מפגשים לתואר שני בחינוך M.Ed יערכו ב-17 בפברואר ו-4 במאי.

 

המרכז האקדמי לב

הימים הפתוחים יתקיימו ב-27 בפברואר וב-26 במרץ. המרכז האקדמי לב בירושלים משלב לימוד תורה עם טכנולוגיה, ונחשב למוסד שמתמחה בהכשרת סטודנטים בתחומי הנדסה, היי-טק וברבות השנים החל להתמחות בתחומים נוספים כגון מנהל עסקים, חשבונאות וכן בתחומי הבריאות, בהם תואר ראשון ושני בסיעוד לנשים ולגברים. השנה חוגג המוסד הירושלמי 50 שנה להיווסדו.

 

האקדמית גליל מערבי

הימים הפתוחים יתקיימו ב-13 בפברואר וב-26 ו-27 במרץ. כל מבקר ביום הפתוח יוכל לקבל מידע בשלל תחנות: יועצים אקדמיים אשר יכווינו את המתעניינים לחוגים השונים, נציגי הדקנט שיעדכנו על מלגות וזכויות הסטודנט, מדור שכר לימוד, מכינות ועוד.

 

בימים הפתוחים באקדמית גליל מערבי המועמדים יוכלו להיפגש עם הסגל האקדמי והמנהלי שמתגייס כולו לאירוע. המועמדים ללימודים יכולים לפגוש את נשיא המכללה פרופ' נסים בן דוד, המנכ"ל אבינעם לזרוב, המשנה לנשיא פרופ' יוסי יגיל, ראשי החוגים והרכזים האקדמיים.

 

המכללה האקדמית נתניה

ב-13 במרץ בשעה 8:30 ייערך באקדמית נתניה יום פתוח לרישום לסמסטר אביב ולשנת הלימודים תשפ"א. במסגרת היום הפתוח יארחו מרצים וסטודנטים במכללה את המתעניינים בלימודים אקדמיים ויציגו את מגוון בתי הספר ומסלולי הלימוד המוצעים ללימודי תואר ראשון, תואר שני ומכינה קדם אקדמית ואת מגוון השירותים הניתנים ללומדים במכללה בהם מעונות חדישים, מועדון ספורט מרשים, מרכז קריירה לשילוב תעסוקתי עוד בזמן הלימודים ועוד.

 

המכללה האקדמית הדסה

מתוך ניסיון והבנה כי ההתעניינות וההרשמה מתפרסות לאורך כל השנה, במכללה הוחלט כבר לפני מספר שנים שלא לקיים ימים פתוחים. עם זאת, כל יום במכללה הוא יום פתוח, ניתן לתאם פגישות עם יועצי לימודים בכל ימות השבוע (מלבד שישי-שבת) בשעות גמישות. לנרשמים ומתעניינים במסלולים ספציפיים מתקיים במשך השנה יום מרוכז לכל מסלול שבו נערך סיור בכיתות, במעבדות, מפגש עם הסגל האקדמי ופעילות חווייתית, דבר המאפשר לטעום במספר שעות בודדות כיצד ייראו הלימודים ב-3-4 שנים הקרובות. לתיאום פגישות ייעוץ *2292

 

מכללת אורנים 

יום פתוח במכללת אורנים יתקיים ב-6 במרץ בין השעות 9:00-12:00.  במסגרת היום הפתוח יתקיימו פגישות ייעוץ אישיות עם יועצות לימודים ומפגשים עם ראשי החוגים וסטודנטים.

 

בנוסף, יעמדו לרשות המגיעים דוכנים עם שירותים נוספים שהמכללה מציעה: דיקן הסטודנטים, מעונות, מלגות, אגודת הסטודנטים, מרכז קשת -מרכז תמיכה לסטודנטים ועוד. הנרשמים ללימודים ביום הפתוח ייהנו מהטבה בדמי הרישום.

 

מכללת אורנים מפעילה מרכז מידע והרשמה לאורך כל השנה בטלפון 1800-30-10-80 ובוואטסאפ – 050-9838884

מרכז המידע וההרשמה נותן מענה למתעניינים בלימודים בין השעות 8:00-16:00.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
והכי חשוב. שיהיה בהצלחה!
צילום: Shutterstock
מומלצים