שתף קטע נבחר

"התחושות מטורפות, החלום של כל ספורטאי להתחרות פה"

מסיבת העיתונאים לקראת תחרות הגראנד פרי של ת"א בג'ודו התקיימה ושגיא מוקי מתרגש למרות שלא יתחרה: "זה מאוד קשה לי, לא רציתי לקחת סיכונים". מירי רגב: "אני מקווה שמהמשלחת תתעלה"

יממה לפני פתיחת תחרות הגראנד פרי של תל אביב בג'ודו, נערכה היום מסיבת העיתונאים הרשמית של האירוע שיתקיים בישראל בארבע השנים הקרובות. כזכור, בתחרות שנערכה בארץ לפני שנה זכו הספורטאים המקומיים בשבע מדליות.

 

"זה מרגש, אני שמחה לפתוח את אירועי הגראנד פרי בפעם השנייה ברציפות", אמרה שרת הספורט מירי רגב. "לא ייאמן שהתחרות השנה היא אחת מהתחרויות הגראנד פרי הגדולות אי פעם. המספר כמעט הכפיל את עצמו מ-2019, עם 14 אלופי עולם ומדליסטים אולימפיים".

 

גראנד פרי (צילום: אורן אהרוני)
מוקי עם פלצ'יק, רגב ופונטי(צילום: אורן אהרוני)

 

"כמו שהבטחתי בזמן החתימה עם נשיא איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר, התחרות תתקיים ארבע שנים ותיתן הפעם צבירת ניקוד מלאה לאולימפיאדה. הבטחתי שנפתח את שערינו לכל מדינה וצר לי על כך שספורטאים מאיראן וסוריה לא לוקחים חלק בגלל לחצים גדולים למרות המאמצים הגדולים שעשינו. יש לנו עוד שנתיים ואולי נופתע בעתיד. אני מקווה שהמשלחת השנה תתעלה על הישגי השנה שעברה".

 

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "לפני כמה שנים אמרתי שיש לי חלום לארח את אליפות אירופה עד 23 והגשמתי חלום. ככה גם עם אליפות אירופה לבוגרים והגראנד פרי. היה לי גם חלום שגם ספורטאים מאיראן וסוריה יתחרו כאן וזה היה הפעם ממש קרוב. יש לפנינו טורניר ענק עם כמעט 30 מדינות יותר מהשנה שעברה וכ-600 ספורטאים".

 

גראנד פרי (צילום: אורן אהרוני)
משה פונטי(צילום: אורן אהרוני)

גראנד פרי (צילום: אורן אהרוני)
מירי רגב(צילום: אורן אהרוני)

גראנד פרי (צילום: אורן אהרוני)
מוקי מצלם סלפי עם פלצ'יק ורגב(צילום: אורן אהרוני)
 

 

אלוף העולם במשקל עד 81 ק"ג, שגיא מוקי: "כשמתקיימות פה תחרויות בסדר גודל כזה, וכבר חוויתי את זה, אני יודע שהתחושות מטורפות. זה חלום של כל ספורטאי להתחרות פה בארץ. לצערי השנה אני לא מתחרה וזה מאוד קשה לי. אחרי שחזרתי מסין ניסיתי הכל, אבל לא רציתי

 

פיטר פלצ'יק: "לפני שנתיים, כשהיתה כאן אליפות אירופה, רתמתי את הכוח של הקהל לטובתי ולתת אקסטרה וזו המטרה גם הפעם. יודע שיבואו קהל גדול והוא מדהים. אני מקווה לייעל את האנרגיה ושאצליח, כדי לצבור כמה שיותר נקודות ולברור את יתר התחרויות השנה".

 

בתחרות השנה ייקחו חלק 587 הספורטאים שיגיעו מ-85 מדינות, באחת מהתחרויות הגראנד פרי הגדולות שהיו אי פעם בענף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מוקי, פלצ'יק ורגב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים