שתף קטע נבחר

בדרך לקרב לא-חוקי: התרנגול הרג את הבעלים

אף שקרבות תרנגולים אסורים בחוק כבר מ-1960, תושבי כפרים בהודו ממשיכים לקיים אותם לצורך הימורים. לרגלי העופות הם קושרים להבים, כדי להפוך אותם לקטלניים

קרבות התרנגולים הבלתי חוקיים בהודו חזרו בימים האחרונים לכותרות, בעקבות דיווחים שלפיהם תרנגול שהשתחרר מבעליו בדרך לקרב שכזה פגע בו באמצעות להב – והרג אותו. רשת CNN מדווחת כי האיש, סריפלי צ'נבנקטשווראם ראו, בן 50 ואב לשלושה, דימם קשות ומת בבית החולים.

 

עוד סיפורים מהעולם בעמוד הפייסבוק של דסק החוץ

תרנגול (צילום: shutterstock)
סטרואידים ולהבים. המטרה: מנצח ברור(צילום: shutterstock)

האירוע התרחש בכפר פרגדברם שבמדינת המחוז אנדרה פרדש. לרגליו של התרנגול חוברו להבים כדי להפוך אותו לקטלני יותר, בתקווה שכך יסתיים הקרב במהרה. לפי חלק מהדיווחים, ראו נפגע בצווארו, ולפי דיווחים אחרים הוא נפגע בבטנו. הוא היה משתתף קבוע בקרבות תרנגולים.

 

 

קרבות תרנגולים נאסרו בחוק בהודו כבר ב-1960, אולם הם נותרו ענף ספורט פופולרי, במיוחד באזורים כפריים מסוימים. באזורים כאלה לא רק שהרשויות מעלימות עין מהקרבות, אלא גם פוליטיקאים בכירים מעורבים בהם לא פעם. גם אחרי האירוע שבו נפצע ראו בשבוע שעבר נמשכו הקרבות כסדרם ואיש לא נעצר.

 

הקרבות נערכים בין השאר למטרות הימורים, והמגדלים נוהגים להאכיל את התרנגולים במזון עשיר בחלבון ולהחדיר להם סטרואידים כדי שיגדלו ויוכלו לגרום נזק רב יותר בזירת הקרב. חימושם בלהבים נועד להבטיח שהקרב יסתיים מהר ועם מנצח ברור.

 

קרבות התרנגולים מתרבים במיוחד סביב פסטיבל השמש ההינדי, המקרה סנקרנתי, שצוין ב-15 בינואר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
התרנגול השתחרר ושלח להב לצוואר
צילום: shutterstock
מומלצים