שתף קטע נבחר
הוסף כתבה
הכי מטוקבקות

    כאוהד הפועל ת"א, מחזיק אצבעות למכבי חיפה

    לעולם לא אשכח איך אבא שלי ניסה לשכנע אותי כילד לעבור לצד הירוק. אז כן, יש לי סימפתיה לחיפה, וכאדום אנטי מכבי ת"א – אשמח מאוד אם האליפות תגיע העונה לסמי עופר. גם לכם יש מה להגיד? כתבו לנו טורים לכתובת: kick@ynet.co.il

    אתחיל את הטור באמירה חדה וחלקה – אני אוהד הפועל תל אביב. אבל מגיל צעיר אבא שלי, אוהד מכבי חיפה, ניסה לשכנע אותי לעבור לצד הירוק, שלתקופות נראה אף יותר משכנע מהרומנטיקה האדומה.

     

    לעולם לא אשכח איך ראיתי את אבא שלי מתלהב בכל פעם שגוסטבו בוקולי או ולדימיר דבאלישוילי נוגעים בכדור. אבא שלי שטוען ויטען לעד שאיגביני יעקובו הוא הזר הטוב ביותר שאי פעם נחת וינחת פה. אז כן, יש לי סימפתיה למכבי חיפה, וכמובן בתור אוהד הפועל ת"א ושונא מכבי ת"א בכל רמ"ח איבריי, אשמח מאוד אם אראה השנה את הצלחת מתנופפת לה בסמי עופר.

     

    ניקיטה רוקאביצה (צילום: גיל נחושתן)
    ניקיטה רוקאביצה. מעל כולם(צילום: גיל נחושתן)

     

    העונה, אחרי שנים של כישלונות, החלפת מאמנים והמון המון בעיות אגו, נראה שמכבי חיפה מצאה את התמהיל הנכון, ועכשיו היא גם מוכנה לאליפות. לא אשקר, מכבי תל אביב נראית טובה, לרגעים טובה מדי.... וזהו דבר שקשה לראות, אבל בואו נודה באמת, מכבי חיפה לא פחות איכותית ממנה, והיא עושה כמעט הכל נכון.

     

    נטע לביא, שעשה את קפיצת המדרגה והיום הוא לא נופל מהקשר האחורי הטוב בארץ (דן גלזר). יובל אשכנזי ודולב חזיזה שהובאו מבני יהודה הם בינגואים במרכז השדה. הזרים, טיירון שרי ו־וילדסחוט, מזכירים לנו את הזרים הגדולים של פעם, ומעל כולם ניקיטה רוקאביצה.

     

    מכבי חיפה יותר מעניינת, יותר נלחמת ויותר תוקפת ממכבי ת"א, שנראית השנה כבויה בגלל היעדר יצירתיות התקפית ובדידותו של יונתן כהן ביצירת המצבים. מכבי חיפה חייבת רכש. העומק של מכבי ת"א הוא מה שמנצח לה את המשחקים, הרי תנו לי עוד קבוצה בארץ שהמחליפים שלה הם רוסלן ברסקי המצוין, מתן חוזז ואילון אלמוג המפוצצים כישרון, שחר פיבן שהראה לנו בעונה שעברה כמה הוא טוב, ועוד יש להם את החוצפה והאופציה להשאיר את אלירן עטר, אחד הסקוררים הגדולים בארץ מחוץ לסגל (בתקווה שיעבור לבית"ר).

     

    מכבי חיפה חייבת לפחות עוד שניים־שלושה שחקני ספסל טובים כמו פלקושצ'נקו, עוואד וסלליך.

     

    הנקודה האחרונה בטור הזה היא הנקודה ההכרחית ביותר לאליפות: לפני עשרים שנה בערך גדל במכבי ת"א שחקן צעיר ששמו ראובן עובד, ילד עם רגליים שבקושי נראו בארץ, ילד שלא הצליח להתמודד עם בעיות המשמעת והקריירה שלו הידרדרה מאוד. לירדן שועה אסור להיות ראובן עובד הבא.

     

    שועה הוא אחד החלוצים הכישרוניים שנראו פה, ולמרות שאני מבין ומכבד את סדרת החינוך שעושה לו המאמן מרקו בלבול, היא חייבת להיפסק. שועה הוא אחד החלוצים הטובים בארץ ואליפות בלעדיו היא משימה כמעט בלתי אפשרית. אני מקווה מאוד בלבול ישכיל להחזירו לעניינים כמה שיותר מהר כדי שהאליפות תגיע לסמי עופר.

     

    רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: גיל נחושתן
    חייב לשחק יותר. שועה
    צילום: גיל נחושתן
    מומלצים