שתף קטע נבחר

טרגדיה נוספת: אחות בת 30 התאבדה במגורי הצוות בשיבא

פחות מיממה לאחר התאבדותו של רופא רביעי בסורוקה תוך שנה וחצי, אסון נוסף של צוות רפואי - אחות בת 30 התאבדה במעונות הסגל של בית החולים שיבא, כשלצידה מכתב התאבדות. חברתה: "הייתה מסורה ומקצועית, כולנו פה בהלם"

אסון במרכז הרפואי שיבא: אחות במחלקה הנוירוכירורגית שמה קץ לחייה, ככל הנראה באמצעות תרופות הרדמה.

 

לא יותר מיממה לאחר התאבדותו של רופא מתמחה בבית החולים סורוקה, אחות בבית החולים שיבא נמצאה היום (א') ללא רוח חיים במעונות הסגל, בהם התגוררה. מדובר באחות במחלקה הנוירוכירורגית, העובדת במחלקה מזה כשנה, בת 30 שעלתה ארצה מחבר העמים.

 

ל-ynet נודע כי האחות הייתה אמורה להתייצב הבוקר למשמרת. כשלא הגיעה - יצאה אחראית המחלקה וסגניתה לעבר חדרה במעונות לדרוש בשלומה. משלא פתחה את דלתה, הוחלט להזעיק את המשטרה, שמצאה בחדר את גופתה.

 

"היא היתה אחות מקסימה מסורה ומקצועית", מספרת אחת מחברותיה למחלקה, "כולם פה בהלם מוחלט. קשה לתפוס שלא נראה אותה פה איתנו עוד במשמרות. ממה שאנחנו יודעים, היא השאירה מכתב בשפה הרוסית בו התנצלה על כך שהיא הולכת להתאבד".

 

הודעה נמסרה למשפחתה של המנוחה, השוהה בחבר העמים. מועד הלוויתה טרם נקבע.  

 

מעונות שיבא התאבדות  ()
מעונות בית החולים. האחות נמצאה ללא רוח חיים בדירתה

 

בשבוע שעבר, כאמור, פורסם במוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות תחקיר אודות שלושה רופאים בכירים בסורוקה ששמו קץ לחייהם תוך שנה וחצי, ככל הנראה בצל עומס רב ויחס בלתי הולם בבית החולים. הטרגדיה הרביעית בבית החולים התרחשה אמש.

  

מהמרכז הרפואי שיבא נמסר: "אנו משתתפים בצער המשפחה וצוות העובדים". המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירה.

 

 

זכרו: עירנות יכולה להציל חיים. סיוע לאנשים במצוקה יכול להיות דרך קווים חמים, הפנייה לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי, ובמצבים חריפים פנייה למיון לאבחון מיידי.

 

מוקדי סיוע:

  • סה"ר - סיוע והקשבה ברשת 
  • ער"ן - עזרה ראשונה נפשית: 1201
  • עמותת "בשביל החיים" - סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו וקידום התכנית הלאומית למניעת התאבדויות: 03-7487111 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים