שתף קטע נבחר

ירדן שועה לא הופיע לאימון מכבי חיפה

הבלגן נמשך: החלוץ, שהשתולל בסיום הניצחון על בני יהודה ("אני לא בא יותר") בשל העובדה שלא שותף, החרים את האימון. במועדון הבהירו: "ייענש, אבל לא יימכר". אמו של השחקן, לאה שועה, העלתה פוסט לפייסבוק: "מי שלא צריך אותך שטוב לו, לא יחפש אותך כשרע לו". השוער היהודי קוזמינסקי חתם עד סיום העונה

סאגת ירדן שועה נמשכת. חלוץ מכבי חיפה לא הופיע היום (שלישי) לאימון הקבוצה. כל זאת יממה לאחר התקרית שלו עם אנשי המועדון בסיום ה-1:3 במושבה על בני יהודה.

 

לטבלת ליגת העל

 

בחיפה הודיעו כבר בבוקר כי הם לא מתכוונים לעבור לסדר היום בכל הנוגע לאירועים הקשורים בבסיום המשחק. החלוץ הביע בחדר ההלבשה את זעמו כאשר זרק את חולצתו ואת משקה האנרגיה שלו לכיוון הקיר וצעק כי אינו מתכוון להגיע יותר לאימונים (כפי שאכן עשה). בחיפה הבהירו כי החלוץ ייענש בעקבות התנהגותו, אך לא יימכר. מעניין יהיה לראות מה תהיה תגובתם הרשמית למקרה.

 

ירדן שועה (צילום: עוז מועלם)
שועה. "לא בא יותר"(צילום: עוז מועלם)

 

בחיפה הופתעו בהתחשב בכך שבסיום המשחק הוא לא נראה כועס והודה לקהל בנינוחות. שועה, שלא פתח בהרכב הירוקים מאז חודש ספטמבר ולרוב רק משולב במהלך המשחק, לא מרוצה ממעמדו וכבר זמן רב רוצה לעזוב. הוא אף יזם שיחה עם הבעלים יעקב שחר, אך עד כה בחיפה לא נענו לבקשתו לעזוב כשההסבר שניתן לו קשור לסכומים הגבוהים ששולמו עבורו (1.4 מיליון יורו על 60 אחוז מכרטיסו). אמו של השחקן, לאה שועה, העלתה פוסט לפייסבוק ובו כתבה: "מי שלא צריך אותך שטוב לו, לא יחפש אותך כשרע לו". 

 

בסביבתו של החלוץ טוענים כי חוסר הקרדיט שניתן לו הוא אישי. בחיפה הבהירו בעניין כי ההחלטות של המאמן מרקו בלבול מקצועיות בלבד, כשגורם בצוות המקצועי ציין כי שועה התאמן חלקית בימים האחרונים לאחר שחש כאבים ולכן לא שיחק מול האקסית. במועדון ידונו היום בהתנהלותו של החלוץ ולאחר מכן יוחלט כיצד לנהוג משמעתית בחלוץ על פי סעיף ההתנהגות. לצד זה, גורמים במועדון אמרו אמש כי המגמה היא לא לשחרר את החלוץ בינתיים.

 

רוקאביצה ולביא חוגגים (צילום: עוז מועלם)
רוקאביצה ולביא חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

שחקני חיפה חגגו עם אלפי האוהדים הירוקים במשך שעה ארוכה: "עשינו ניצחון גדול וחשוב מאוד מול קבוצה לא פשוטה, כמובן שיש הרבה דברים שחייבים להדליק לנו נורה אדומה, כמו במחצית השנייה החלשה שלנו, אבל אנחנו נתקן תוך כדי תנועה. אנחנו עם הפנים קדימה", אמר שחקן בקבוצה. יאניק וילדסחוט שוב סחט מחמאות גדולות, גם השוער ג'וש כהן זכה לשבחים. מי שמאכזב ומציג חוסר יציבות הוא טרנט סיינסברי ששוב איבד כדורים ונראה לא טוב.

 

דולב חזיזה שקיבל מנוחה בעקבות הבקע ממנו הוא סובל עשוי לקבל מנוחה גם מול הפועל כפ"ס בשבת הקרובה. בגלל חשיבותו במערך של מרקו בלבול, המאמן עשוי לשמור אותו למשחקים יותר משמעותיים.

 

בנושא אחר, חיפה החתימה עד סיום העונה את השוער היהודי-אמריקני ג'ו קוזמינסקי עד סיום העונה. השוער בן ה-26 מגיע בהשאלה מקבוצת צ'לרסטון מליגת ה-USL האמריקנית. הוא יירשם כישראלי בעקבות יהדותו. הוא יחליף למעשה את גיא חיימוב שעבר ניתוח ולא ישוב לשחק עוד העונה.


פורסם לראשונה 28/01/2020 07:06

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ירדן שועה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים