שתף קטע נבחר

דברו פחות עשו יותר: הורוסקופ חודש פברואר

חודש חדש מתחיל, עדיין ברוח השנה החדשה עם ציפיות לעתיד והתחלות שכבר עשו צעד ראשון. אז מה קורה בחודש פברואר מבחינת הכוכבים והשפעתם עליכם? זה הזמן לבדוק את ההורוסקופ החודשי שלכם

חדש חדש, הורוסקופ חדש וגם התחלות חדשות - קראו את ההורוסקופ החודשי שלכם:

 

זודיאק גלגל המזלות (צילום: shutterstock)
מה מספר המזל שלכם על החודש?(צילום: shutterstock)

 

מזל טלה

כוכב מאדים שליטכם סופג אנרגיות של חופש, עצמאות ושחרור מעכבות: בתקופה זו של השנה 'מזג האוויר' הנפשי שלכם סוער למדי. יש קשיים לא מעטים בקשרים עם בני המין השני או עם בן/ת הזוג ה'פרטי'.

 

בעבודה: אל תחששו לפעול למרות שיש לכם היסוסים לגבי המטרה הסופית שאתם מנסים להשיג. לפחות בשלב זה, המשיכו להתנהג כאילו 'עסקים כרגיל'. מה הכוכבים ממליצים? הקשיבו יותר לאינטואיציה ולתחושת הבטן, השתדלו לא להתעלם מפרטים חשובים רק כי אתם מעורבים רגשית. למען האמת הגיע הזמן להתמודד עם המציאות.

 

מזל שור

בחודש הקרוב אתם צפויים להתמודד עם אתגרים הקשורים בחברים ובעניינים חברתיים. הדחף להישגים והמירוץ אל ראש הפירמידה, משכיחים מכם את הקטעים הרומנטיים. יחד עם זאת, החל מאמצע החודש קופידון אינו מניח לכם ונוצרת היכרות חדשה שממש מכריחה אתכם לעסוק שוב בענייני הלב והרגש. הפעם אתם מוודאים היטב שלא מדובר במערכת יחסים קצרה.

 

בסה"כ צפוי לכם חודש טוב - אתם מבינים סוף סוף, את מה שמנסים להסביר לכם כבר זמן רב. היחסים בעבודה מקבלים תפנית חיובית בעקבות מפגש שבו אתם מבטאים את רצונכם. טיפ: הנמיכו ציפיות. בעתיד הקרוב תהיה לכם הזדמנות טובה יותר. כל מאמץ שלכם למען הסביבה, יזכה עתה לתמורה הולמת.

 

מזל תאומים

כוכב נוגה עשוי לגרום להתייחסות הרפתקנית מצידכם כלפי עניין הזוגיות: השאיפה לרומנטיקה ולריגושים היא תופעה חיובית בעיקרה, אך במקביל היא עלולה להוביל להחמצתן של הזדמנויות.

 

בתחום החברתי: אירוע שהתכוונתם לקיים בצניעות ובחסכנות, צובר תאוצה: נראה שגם אתם לא ממש סובלים מן ההדים שהוא מעורר.

 

הירח רומז על היווצרותם של ניגודי אינטרסים בין המתרחש אתכם במישור הקריירה, לבין אירועים המתחוללים בתחום האישי: תצטרכו לקבוע כללי משחק חדשים.

 

מזל סרטן

כוכב פלוטו מדרבן אתכם לבצע מהלכים מוטרפים ולא שקולים (יהיהו כאלה שיגידו שאתם נוהגים בפזיזות): אל תמהרו להיסחף לאינטימיות שאין לה על מה להתבסס. למרות הפיתוי שגורם לכם לחשוב שזהו צעד מובן מאליו. טיפ החודש: המצב אינו חד משמעי ועדיף לבדוק את השטח טוב יותר.

 

כדי להקל על עצמכם האטו את הקצב והקדישו חלק מהזמן לעבודה, בני משפחה ולחברים. כך תרגישו מאוזנים יותר ויהיה לכם פחות מה להפסיד. טיפ: במקרה ותגיעו למסקנות שונות בעתיד, יתכן ותאלצו 'לחתוך'.

 

מזל אריה

בחודש הקרוב האנרגיות של כוכב פלוטו מלחיצות את השמש שליטתכם ועלולות לגרום לכם לנהוג בחוסר אחריות: גילוי מידע סודי בטרם עת, יכול רק להלחיץ ולהרוס. היו סבלניים, מסר שיגיע ממרחקים ישפר את מצב הרוח.

 

מה הכוכבים ממליצים לעשות בימים אלה? דברו פחות ועשו יותר. מישהו שמגיע אליכם במפגש מקרי יכול להוות 'מפתח' לעסק חדש. מצד שני, גם אם אתם מרגישים מאוכזבים, אל תראו את זה כלפי חוץ. חכו לזמן המתאים להגיב - חשוב שתלמדו להסתדר בעצמכם, כמו שאתם עושים בדרך כלל.

 

מזל בתולה

כוכב שבתאי שולח אליכם השפעות מנוגדות: מצד אחד הוא עשוי להכניס אל חייכם מוטיב של יציבות, אך מן העבר האחר הוא עלול לעורר חלומות שאין בהם ממש. שתפו אדם קרוב בעולמכם הפנימי ותיישמו את העצות שנותנים לכם, אחרת תאבדו את מומנטום העשייה. אל תשכחו שגם לסביבה הכי תומכת - יש מידה מוגבלת של סבלנות.

 

אם חשבתם להחליף את מקום העבודה - אין יותר למה לחכות. זה הזמן להתקדם הלאה בשעה שיש לכם את כול הסיכויים, תשומת הלב שאתם מקבלים מאדם שיש לכם המון הערכה כלפיו-מטעה אתכם. המסר מבלבל ואתם מתמלאים ציפיות שקרוב לוודאי- לא יתממשו.

 

מזל מאזניים

אל תגרמו לעצמכם להיכנס ללחצים בעקבות קניות פזיזות. זה לא הזמן לבזבוזים. בעקבות התפתחויות קיצוניות תחליטו על שינוי בטקטיקה המקובלת עליכם. טיפ: אם יש לכם שותפים, אל תשמרו את ההרגשה שלכם לעצמכם.

 

עליכם להיות בריכוז גבוה ורגועים ככול האפשר. יחד עם זאת, קשרים ישנים וטובים יעזרו לכם להתקדם למרות הכול.

 

טיפ: עליכם לנקות את האווירה ולהעביר מסר חיובי לחברים הקרובים. יתרה מזאת, עושה רושם שאתם מחפשים את הדרך הקצרה להשיג את מבוקשכם. זהו ללא ספק מתכון להסתבכות, לפחות עבורכם.

 

מזל עקרב

הימנעו מוויכוחים טיפשיים שיהיה קשה לצאת מהם. פעילות חברתית שתהיו מעורבים בה, תאפשר לכם להשתחרר במקצת.

 

במהלך מפגש בארבע עיניים תוצע לכם הצעת עבודה. שימו לב: חוסר זהירות עלול לגרום לאי נעימות בעתיד. המצב העכשווי עדין ועליכם להפעיל במלוא הכוח את הדיפלומטיות וכשרון התמרון שלכם על מנת שכולם יהיו מרוצים.

 

בתחום הזוגי: מערכות יחסים לא יציבות יבואו אל סיומן וטוב שכך. זה בדיוק מה שאתם לא צריכים בחיים.

 

מזל קשת

תחום האינטימיות והזוגיות משתפר בצורה משמעותית לאחר שאתם מצליחים להתגבר על חסימות שהפריעו לכם בחודשים האחרונים. מצד שני עליכם לשים לב: הפיתוי לזרז תהליכים קיים וגורם לכם להתקדם מהר מידי.

 

מעמדכם בעבודה משתפר ואתם דורשים הרבה יותר תמורה. מקומות שהייתם תקועים בהם מתחילים להיפתח וכך אתם יכולים לראות את כול האפשרויות שלכם. זה הזמן להתמודד עם המציאות, גם אם זה אומר שינוי מהותי בתפיסה.

 

טיפ החודש: כדאי שתשימו לב למה שאתם עושים במיוחד במה שקשור לחתימה על חוזים משפטיים. מניעים סמויים פועלים מתחת לפני השטח וכדאי מאוד לברר מהם.

 

מזל גדי

אתם מרגישים טוב בימים אלה. פעילות חברתית שאתם מעורבים בה מאפשרת לכם להשתחרר מהלחצים שנחתו עליכם בזמן האחרון. במהלך החודש תמצאו את עצמכם בדיונים פנימיים בהקשר להצעת עבודה חריגה.

 

מערכת היחסים האישית נמצאת בעליות וירידות שעלולות להתיש אתכם. קחו בחשבון שגם הצד השני מרגיש כך. טיפ: דרושה לכם יציבות ובכול מחיר.

 

שותפות חדשה שעולה לדיון עם חברים נראית לכם מפתה מתמיד. אל תשלו את עצמכם שתוכלו לנוח... זוהי רק תחילתה של דרך מאומצת במיוחד. לא בטוח כדאי לכם להתחייב – נסו לשקול את הדברים עם בני משפחה קרובים.

 

מזל דלי

כוכב מרקורי הניחן באנרגיות סוערות, מזרים ריגושים אל עבר גזרת מזלכם: עוד בטרם תתאוששו מקשר שבא אל סיומו, תתחילו מערכת חדשה ומעניינת. חוסר זהירות וריכולים מיותרים עלולים לגרום לאי נעימות מול חברים - המצב קצת עדין ועליכם לדעת לנהוג בדיפלומטיות על מנת לא לפגוע באיש.

 

בתחום העבודה אתם צריכים להרגיע את העניינים עם עמיתים - אין טעם לשרוף גשרים: לעולם אין לדעת מתי תזדקקו ללכת שוב באותה דרך.

 

מזל דגים

נקודת המזל הקוסמית משגרת אליכם אנרגיה אופטימית שעלולה להוביל אתכם לשאננות יתר, במיוחד בתחום הכספי. הוצאות שנועדו להגשים חלומות ולשמח את הסביבה, מכבידות על התקציב המשפחתי ואתם תהיו זקוקים לשיתוף פעולה כדי להצליח ולהתגבר על הקשיים.

 

בחודש הקרוב מומלץ לכם לבדוק מי הם החברים האמיתיים שלכם ומה המניעים לדבריהם - אל תהיו יותר מידי נאיביים, זה כבר לא מתאים, לא מבחינת הגיל ולא מבחינת המעמד שלכם.

 

בתחום הקריירה: עניינים שהיו תקועים זמן רב מתחילים סוף סוף לזוז. אתם צפויים לקבל בשורות טובות בחודש הבא.

 

מה עוד מספרים הכוכבים על השבוע שלכם, החודש שלכם ובכלל? מסע בין הכוכבים

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים