שתף קטע נבחר

זייף יום הולדת לבתו, לקח בשבי 23 ילדים - וחוסל

הודו: נאשם ברצח הזמין ילדים ל"מסיבת יום הולדת" לבתו בת השנה, ואז לקח אותם כבני ערובה באיומי אקדח וביקש כופר ואת ביטול האישומים נגדו. הוא חוסל לאחר 10 שעות, ההמון הזועם הרג את אשתו

 

 

דרמת בני ערובה של 10 שעות בהודו הסתיימה בחיסולו של החוטף - וברצח אשתו: נאשם ברצח החזיק 23 ילדים כבני ערובה ב"מסיבת יום הולדת" לבתו, לפני שנורה למוות על ידי המשטרה בהודו. האיש, סובאש באת'אם, חוסל לאחר 10 שעות שבהן החזיק את הילדים כבני ערובה בבית באוטר פרדש. כל הילדים חולצו בסופו של דבר בריאים ושלמים.

  (צילום: AP)
אירח 23 ילדים - כבני ערובה(צילום: AP)

  (צילום: AP)
(צילום: AP)
 

באת'אם אירח 23 ילדים למה שכינה "מסיבה" לבתו בת השנה. אבל המסיבה הייתה למעשה מלכודת שהכין כדי לאפשר לו לקחת את הילדים כבני ערובה. כשכל הילדים היו בבית, באת'אם נעל את הדלתות והחזיק את כולם כבני ערובה, באיומי אקדח. כשהילדים לא שבו הביתה, השכנים דפקו על הדלת והבינו שמשהו אינו כשורה. באת'אם דרש כי ישולם לו כופר בסך 10 מיליון רופי לילד (11 מיליון שקל בסך הכול) ויבוטלו האישומים ברצח נגדו.

 

במשך כל אותן שעות נשארו הילדים כבני ערובה, ורק תינוקת בת שישה חודשים הוצאה, כשבאת'אם העביר אותה לשכן דרך המרפסת, שבע שעות לאחר תחילת האירוע. במשטרה אמרו כי נכשלו הניסיונות לגרום לו להיכנע, בזמן שבחוץ נאספו הורים מודאגים של החטופים.

 

"ניסינו לקיים איתו משא ומתן, אבל ללא הצלחה", אמר קצין משטרה מקומי. "מדאגה לשלומם של הילדים פרצנו בסופו של דבר את הדלת האחורית של הבית וירינו בו". זה קרה לאחר שלאזור הוטסו כוחות קומנדו, והועמדו בכוננות. בחילופי האש נפצעו שני שוטרים ועובר אורח.

 

באת'אם, שהמשטרה טענה כי הוא מעורער בנפשו, נשמע צועק כי הוא חף מפשע לפני שחוסל על ידי השוטרים. לאחר המצור והפריצה המשטרתית, זיהו מקומיים - ובהם הורי הילדים - את אשתו של החוטף מנסה לברוח. או אז החל ההמון הזועם להשליך עליה אבנים ולהכות אותה. היא חולצה ונלקחה לבית החולים, אבל שם נקבע מותה.

  

כתב מקומי אמר ל-BBC כי באת'אם רצה לנקום בכפריים המקומיים, לאחר שהואשם ברצח. "הוא סבר כי המקומיים היו אחראים למעצרו ורצה לנקום", אמר והתייחס גם לפרשת החטיפה: "היה חשש גדול בשכונה, אף אחד לא ישן. כולם דאגו לשלומם של הילדים".  

  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים