שתף קטע נבחר

בת ארבע נדרסה למוות ליד ירושלים, רוכב אופנוע נהרג בשרון

דוד של הפעוטה דרס אותה למוות בזמן שנסע לאחור בכפר א-זעים. הוא הגיע לבית החולים שבו נקבע מותה, שם עצרה אותו המשטרה. רוכב אופנוע בן 69 מבת ים נהרג בהתנגשות עם רכב ליד מחלף מורשה שבכביש 5

בילסאן זכארנה בת ה-4 ממזרח ירושלים נדרסה למוות בכפר א-זעים שבשטחי הרשות הפלסטינית. היא פונתה על-ידי בני משפחתה לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

בילסאן זכארנה ()
בילסאן זכארנה

מהמשטרה נמסר כי נהג הרכב הפוגע, דוד של הפעוטה, פגע בה בזמן שנסע לאחור. הוא הגיע עם הפעוטה לבית החולים, שם עצרה אותו המשטרה. בוחני תנועה פתחו בחקירת התאונה.  

 

מוקדם יותר היום נהרג רוכב אופנוע בן 69 בהתנגשות עם רכב בכביש 5, בחלק שבין מחלף מורשה למחלף הירוק שבאזור השרון. צוות מד"א פינה את הרוכב במצב אנוש לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

 

 

 
זירת התאונה בכביש 5 סמוך למחלף מורשה (צילום: תיעוד מבצעי מד
מקום התאונה הקטלנית בכביש 5(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

  

פראמדיק מד"א אלעד דרעי וחובש מד"א גיא גוטלנסקי סיפרו על התאונה בכביש 5: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב מחוסר הכרה במרכז הכביש, ללא דופק וללא נשימה. אזרחים ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית ופונה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

 

רוכב האופנוע, תושב בת ים, עלה היום במהלך רכיבתו על כביש 5 לכיוון מערב. במהלך הרכיבה אירעה התנגשות בינו לבין רכב פרטי, שנסיבותיה נמצאות בבדיקה. כתוצאה מההתנגשות הועף הרוכב מהאופנוע לכביש ונפצע אנושות. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפולים מצילי חיים, אך בסופו של דבר נאלצו בבית החולים בילינסון לקבוע את מותו.

 

בוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז תל אביב הגיעו לזירת התאונה ועיכבו את נהג הרכב לחקירה.

 

ביום שישי האחרון נהרג רוכב אופנוע בתאונת דרכים קטלנית בנצרת. הרוכב, מוחמד חוסיין בן ה-19, התנגש ברכב פרטי שחנה בצד הדרך, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים האנגלי בנצרת על-ידי צוות מד"א. שם, לאחר מאמצי החייאה נוספים של הצוות הרפואי, נקבע מותו.

 

בנוסף, בבית החולים רמב"ם שבחיפה מת ביום שישי האחרון רוכב אופנוע נוסף, חמזה כנאנה מהיישוב יפיע, שנפצע בתאונת דרכים לפני כשבועיים כשאיבד שליטה על האופנוע שעליו רכב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים