שתף קטע נבחר

אופוריה במכבי חיפה: "הצהרת כוונות ברורה"

מרקו בלבול קיבל את מירב המחמאות לאחר ה-0:5 של הירוקים על הפועל ת"א: "טקטיקן ענק, המאמן הטוב בישראל". מחמאות גם לרוקאביצה: "מקצוען אמיתי, יש לו קצב כיבוש מדהים"

אחרי שלא מעט אנשים הספידו את מכבי חיפה רק לפני ארבעה ימים, לאחר ההפסד להפועל כפר סבא, היא התפוצצה אתמול (שלישי) עם 0:5 ענק על הפועל תל אביב באחד המשחקים הטובים שלה בשנים האחרונות.

 

לטבלת ליגת העל

 

באופן טבעי מי שספג את מירב האש לאחר המפלה מול כפ"ס היה המאמן מרקו בלבול. אתמול הוא החזיר להרכב את טרנט סיינסברי וארנסט מאבוקה, הוציא את סינטיהו סלליך, שהיה חלש במשחק הקודם, ונתן את המושכות למקסים פלקושצ'נקו שהיה מהמצטיינים על המגרש וסחף את הקבוצה לצד נטע לביא, שאף חתום על השער הראשון המרהיב.

 

מרקו בלבול (צילום: ראובן כהן)
מחמאות מקיר לקיר. מרקו בלבול(צילום: ראובן כהן)

שחקני מכבי חיפה חוגגים (צילום: ראובן כהן)
שחקני מכבי חיפה חוגגים(צילום: ראובן כהן)

 

גורם בחיפה אמר: "מדובר בניצחון הכי גדול בתולדות מכבי חיפה על הפועל ת"א, מרקו הוא טקטיקן ענק, המאמן הטוב בישראל והוא הוכיח את זה אתמול. זה לא פשוט להיראות ככה כמה ימים אחרי ההפסד לכפ"ס ומגיע לו שאפו ענק. הניצחון הזה הוא הצהרת כוונות שאנחנו לא מרימים ידיים והולכים עד הסוף". בלבול אמור להמשיך עם אותו הרכב גם במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים.

 

רוקאביצה לא עוצר

15 שערים ניקיטה רוקאביצה כבש העונה בליגה והיד עוד נטויה. החלוץ, שעובר את העונה הכי טובה שלו בישראל ומחזיק בחוזה גם לעונה הבאה, הפך לנשק הכי קטלני של הירוקים והוא משדרג את עצמו ממשחק למשחק. "ניקיטה הוא מקצוען אמיתי, מגיע לכל אימון ונותן 200 אחוז והתוצאות מדברות בעד עצמן, יש לו קצב כיבוש מדהים העונה והתקווה של כולם היא שזה לא ייפסק", אמר שחקן בקבוצה.

 

ניקיטה רוקאביצה (צילום: ראובן כהן)
בכושר אדיר. ניקיטה רוקאביצה(צילום: ראובן כהן)

 

מי שעשה בלגן בשבוע האחרון, כהרגלו, היה ירדן שועה. החלוץ, שהיה החילוף הראשון של בלבול אתמול, חגג בסיום במשך דקות ארוכות עם הקהל ונראה שהפיצוץ האחרון עם המאמן מאחוריו. בחיפה מקווים ששועה ימשיך להשקיע ובכך תיגמר הסאגה הזו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מכבי חיפה חוגגת
צילום: ראובן כהן
מומלצים